Eindelijk TOOTSY!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Eindelijk TOOTSY!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:21

Dit is nou eindelijk mijn grootste schat TOOTSY fjorden merrie van bijna 4 jaar. Mijn grootste trots!!!!!! Lovers Lovers Lovers Lovers *LOL* *LOL* Pling Lachen Party!!

Afbeelding

Nou maar hopen dat ie het doet..... Haha!
sorry dit is vast een voorproefje de andere foto's komen later ik had niet veel tijd..

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:24

Leuk paardje, lekker ontdeugend koppie...die foto...is dat een geheugensteuntje zodat je weet waar je hem terug moet zetten? *LOL* Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:26

hahahahahahahahhahaha ja zoiets ze was gewoon gek aan het doen dus ik dacht van ja nu een foto maken haha
Haha! Schijnheilig

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:35

ahhhh wat een leukerdje *FJORDIE* Lovers heb je nog meer foto's? vertel eens wat meer over dr!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:46

Nou euh.. ze is bijna 4 jaar oud (in mei) haar papa is Orsta 1988 haar moeder is nienke 1993. Ik heb haar zelf ingereden. Ze is nu verkocht aan andere mensen maar ik blijf haar gewoon net zoals eerst doorverzorgen ehm ze is heel erg snel met het leren van iets. Lachen ehm.. tsja.. ik doe haar nu al 2,5 jaar. pff ja wat wil je nog meer weten...?
p.s. andere foto's komen van de week denk ik als ik meer tijd heb om te scannen Haha!