stoere blonde god

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

stoere blonde god

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 22:23

Zaterdag kon ik eindelijk de Welcome gaan halen. Na een paar weken enthousiaste verhalen aanhoren waren mijn stalgenoten ook wel benieuwd... Ik heb vroeger gewerkt op de stal van de fokker van mijn nieuwe paard, en het is altijd nog een beetje "thuiskomen" als ik daar ben. Mijn ouders waren ook gekomen, want mijn vader had hem nog niet eens gezien. Na een kleine show in de binnenbak Haha! en de nodige koffieleut kon ik dan eindelijk gaan inladen. Dat weinig problemen, ik heb geloof ik eens een koele uitgezocht, voor de verandering Haha!

Hij staat nu in de box op de hoek naast Nescio. Ik was wel benieuwd hoe dat zou gaan want Nescio is meestal niet al te vriendelijk tegen andere paarden. Toen ik voorbij liep sprong hij zowat z'n box uit, maar toen Welcome eenmaal op stal stond gaf het niet zoveel problemen meer. Veel blazen, veeel nek erop en flink brullen aan beide kanten (en ja, dat kan die blonde toch net een beetje beter Pling ) maar dat was eigenlijk vrij snel over en daarna hebben ze beide geen kik meer gegeven.

Later is Karin gekomen en mocht hij zich nog weer even uitsloven voor de stalgenoten, in de binnenbak. Ik geloof niet dat hij erg tegenviel. Karin had haar camera bij zich maar helaas deden de batterijen het niet meer. Wij zijn later nog lekker gaan eten bij mij thuis, erg gezellig.

Gisteren heb ik Welcome in de buitenbak gehad, en dat ging vooralsnog ook prima. Ik moet er even aan wennen dat er ook paarden zijn die je buiten kunt zetten zonder dat ze dwars door de omheining vliegen, al hun ijzers afslaan en bijna over de kop slaan als ze bokken *LOL* Dus nu staat hij 's morgens in de buitenbak terwijl ik Nescio stap voor ik naar mijn werk ga.

Nescio loopt ook erg lekker de laatste tijd en gaat zachtjes aan weer mee op concours. Het ziet er voor de nabije toekomst dus erg leuk uit allemaal met mijn 2 kanjers Lovers Ik ben weer supergemotiveerd, haha ik moet wel: nou heb ik een echt dressuurpaard gekocht, moet ik ook echt dressuur leren rijden natuurlijk Knipoog

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 22:27

leuk joh

wanneer krijgen wij foto's van de blonde god te zien????

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 22:29

Volgens mij ben jij al hard aan het leren om die verdomde dressuur onder de knie te krijgen, dus dat gaat vast wel lukken Haha!. Maar ik wil fotoooo's!!!!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 22:31

Hey wat leuk om weer eens een verslagje van jouw hand te lezen!

Als ik in april die kant weer op ga, kom ik kijken.
Ben erg benieuwd naar je 2 dressuurtoppers.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:29

Jaaaah, nu willen we bewijsmateriaal, we willen kwijlen!!!! Kwijl Gaaf hoor Zep!!! Succes met ze!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:35

Gaaf hoor Lotje! Als jij nou even leert dressuur rijden Haha! dan komt het allemaal wel goed Knipoog

Ik ben wel heeeeel nieuwsgierig!