grrrr.... Prijs misgelopen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

grrrr.... Prijs misgelopen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 19:01

Afgelopen Zondag had mijn zusje Muriel met Nena een springwedstrijdje. Het ging echt super! Basisparcours netjes foutloos en ook de barrage bleef foutloos! Omdat het erop leek dat ze een prijsje had bleven we wachten, toen er nog 10 deelnemers moesten riepen ze de tussenstand op en tot onze stomme verbazing werd Muriƫl toen niet omgeroepen. We hebben de pony toen maar afgezadeld en zijn naar huis gegaan,
Nu keek ik net op internet en wat zie ik: Zit ze WEL bij de prijzen!!!!!
Ik heb al een mail gestuurd naar de betreffende vereniging om te vragen hoe we dit op gaan lossen, ik was toch niet van plan weer naar Almelo te gaan, dat is wel een aardig eindje vanaf hier, sturen ze prijzen anders op? Of hoe gaat dat?


Gelukkig hebben we er nog wel een super gave foto aan over gehouden! Haha!
Afbeelding


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:04

dit is wel een leuke foto ja! wij hadden printfoto op de regio, maar dat was niet veels soeps. ik vind trouwens dat ze de prijs op moeten sturen! hun fout! je bent gek als je het ophaalt!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 19:06

Ik heb in de mail gezegd dat bij de tussenstand Muriel's naam niet is omgeroepen, ik hoop maar dat de prijs opgestuurd wordt. Ik had het er bij laten zitten, mij maakt een 10e prijs niet veel uit, maar voor zo'n jong meisje is het sneu, het is haar eerste prijs bij een officiele wedstrijd...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:58

Da's inderdaad wel erg sneu.
Een foutje is snel gemaakt, kan gebeuren.
Maar het zou wel netjes zijn als ze de prijs alsnog even toesturen.
Lief vragen, meestal helpt dat wel Knipoog

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:25

hun fout ja... dus waarschijnlijk zal je de prijs wel krijgen mits ze hun fout bekennen...

:){

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:37

Nou ik heb mijn twijfels.... mss lief vragen zoals Oscar zei en goed uitleggen dat het om een eerste prijs gaat in een officiele wedstrijd.

Succes iig!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 20:45

Ik heb nog geen antwoord gehad vanuit Almelo, als ze de prijs niet willen toesturen zal ik nog wel eens een uitermate lief mailtje sturen... haha

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 21:05

Nou als je het uitgelegd hebt, zal een beetje vereniging het nog wel toe sturen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 00:12

Ik had wsl even gebeld ipv gemaild, dat praat makkelijker.
Ik zou het als secretariaat gewoon opgestuurd hebben, maar geen idee hoe de regels in Almelo nageleefd worden

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 00:43

Ik hoop voor je (zusje) dat het alsnog opgestuurd wordt, is ook wel zo netjes! Lachen


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 08:33

gomir schreef:
Ik had wsl even gebeld ipv gemaild, dat praat makkelijker.
Ik zou het als secretariaat gewoon opgestuurd hebben, maar geen idee hoe de regels in Almelo nageleefd worden


Als ze vandaag niet reageren bel ik vanavond wel even! Ik hoop dat ze net zo aardig zijn als jij.... Knipoog

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 08:41

Zeg maar dat heel bokt er inmiddels vanaf weet. En als ze die prijs geven dat dat goede reclame voor hun is.

Wens Muriel proficiat van mij. Gewoon op naar de volgende prijs!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 17:06

De prijs wordt opgestuurd!!!!!

Ik had vandaag nog geen mailtje ontvangen dus ik had even gebeld. Ze had mijn maitlje dus wel gekregen maar niet geantwoord, ze begreep het verhaal en de prijs wordt alsnog opgestuurd, Muriel weer blij!!! haha

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:00

Dan heb je toch maar weer geluk Lachen

Alsnof gefeliciteerd Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers