Heerlijk gereden op Melano in de regen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Heerlijk gereden op Melano in de regen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 19:31

Ahh, wauw heb vandaag echt heerlijk gereden op Melano. Lovers
Toen ik wou gaan rijden was het nog droog. In het begin was ze heel erg druk en was heel erg gespannen. Wou alleen maar harder en harder. Ik dacht in het begin al dit wordt niks. Toen opeens begon het me te plenzen. Maar ik wou door blijven rijden wandt ik zat er nog maar een kwartiertje op. Ik voelde dat Melano steeds meer nagevelijker werd en goed naar mijn been was. Ze dacht zeker hoe beter ik mijn best doe hoe sneller ik kan stoppen, moooi niet Extreme duivel Schijnheilig Op het laatst liep ze op mijn gevoel echt super Lovers Had ik er maar foto's van. Owh, ik moet er niet aan denken als die 2 jaar om zijn wandt dan moet ze weer terug naar de eigenaar. Binnenkort ga ik wedstrijden met der starten wandt mijn startkaart komt eraan. Ik zal ook weer is een keer nieuwe foto's maken en ze hier plaatsen. Kunnen jullie weer lekker kwijlen Kwijl *LOL*


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Re: Heerlijk gereden op Melano in de regen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 19:55

New-Forest schreef:
Ik zal ook weer is een keer nieuwe foto's maken en ze hier plaatsen. Kunnen jullie weer lekker kwijlen Kwijl *LOL*


zo, wat een verbeelding Haha!
maar leuk dat het zo goed ging hoor!!

eigelijk vind ik dat je ook met early moet gaan starten.. hij is nu toch weer goed?! das echt jou pony Lovers

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Heerlijk gereden op Melano in de regen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 20:58

grassie schreef:
eigelijk vind ik dat je ook met early moet gaan starten.. hij is nu toch weer goed?! das echt jou pony Lovers


Heej, ik begin net pas rustig te stappen met Early. Duurt misschien wel een jaar als die daar tussen door niet meer kreupel wordt dat ik pa goed weer kan rijden, laat staan wedstrijden. En ik moet Melano uitbrengen op wedstrijden he.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Re: Heerlijk gereden op Melano in de regen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:34

New-Forest"]
[quote="grassie schreef:
eigelijk vind ik dat je ook met early moet gaan starten.. hij is nu toch weer goed?! das echt jou pony Lovers


Heej, ik begin net pas rustig te stappen met Early. Duurt misschien wel een jaar als die daar tussen door niet meer kreupel wordt dat ik pa goed weer kan rijden, laat staan wedstrijden. En ik moet Melano uitbrengen op wedstrijden he.
[/quote]

kom op am.. een pony moet je nooit overhaasten met revalideren, maar een jaar is overdreven hoor meid Haha!

ja, ik weet dat je meloentje moet uitbrengen.. das ook een superpaard, maar ik vond jou echt een 'éarly- meisje'.. haha, oke is zeur en dwaal van het onderwerp af.

wordt jij eerst maar 'even' Z met Meloen!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 15:17

een jaar overdreven???, hoe lang heeft hij stil gestaan.

Ik heb er nl ook bijna een jaar over gedaan om Flair weer helemaal op te bouwen en op conditie te krijgen nadat ze een half jaar had stil gestaan.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Heerlijk gereden op Melano in de regen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 16:18

grassie schreef:
wordt jij eerst maar 'even' Z met Meloen!


Zo gebeurt hoor Maaike let jij maar eens op Knipoog

Nou hij heeft ongeveer ander half jaar stil gestaan, maar daar tussen door heb ik naturlijk vaak geprobeert of die niet meer kreupel liep. Ik heb ook 3 maanden lang 2x per dag 10 minuten met hem gestapt. Een jaar moet kunnen hoor ik wil geen risico's nemen.

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 16:55

ik denk dat een jaar wel kan hoor hij heeft zo lang stil gestaan, maare fijn hoor dat melano zo goed ging Lachen

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 18:35

rustig mensen, ik weet het ook niet. Schijnheilig ik zeg toch ook niet dat je risico moet nemen ed..

maar een jaar is lang hoor, echt waar!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Hanjan, inge_romeo, Jannie79, JoyenUnory, kerstkransje, Lukasje, MeesMo, Noor17, Padoertje, Poldermenner, SemrushBot, Texas02, Thincla, VivianHesen, xSCWx en 167 bezoekers