Wie kan hier wijs uit worden? ( fins geloof ik)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wie kan hier wijs uit worden? ( fins geloof ik)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 00:59

Oke, ik zat dus even te googlen vanavond en typte de naam van een merrie die ik lang heb gekend en waarvan ik nog een zoon heb gereden.

Nu kom ik op de volgende site terecht, het lijkt mij een soort database en er staat 1 nakomeling van haar bij ( ze heeft er 5 geloof ik ) maar ik kan geen fins? Dus snap er weinig van.

Wie o wie kan mijn hiermee helpen ( bijv. contact met de webmaster, voor evetuele info over de merrie / nakomelingen of contact met de eigenaar van Ollietosthenes, naam staat op de site )

hier is de link : http://www.sukuposti.net/sukutietokanta ... ero=197839

thanx!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 01:23

Mijn broer woont (bijna) in Finland, maar die zit op de grote vaart. Als jij goed engels kan, kan je het bij mijn schoonzusje proberen... Ik weet niet wat jij er niet precies van snapt en wat jij precies te weten wilt komen...

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 01:26

Trouwens... we hebben hier nog een Fin op bokt geloof ik... Joostvangestel... Misschien dat hij je kan helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 01:29

Oke ff voor de duidelijkheid. Wat ik er van snap : ik neem aan dat het een soort database is. Ik zie dat Ollie nu van iemand in Helsinki is.
Wat ik wel zou willen weten is : Of Ila ook daar ergens in de buurt is. Of ze foto's hebben van Ollie. Of ze nog meer in de database willen , aangezien Ila meer veulens heeft gehad.

Zo duidelijk?

MadDonna

Berichten: 79
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 01:36


joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:02

Wat kan ik voor je vertalen? Er stond mijns inziens niks moeilijks op die pagina. Ik spreek vloeiend Fins Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 23:00

Haha, oke joost. Kan je er voor mij achter komen of de eigenaresse van Ollie een account of zo heeft op die site? Of een mail-adres ergens te vinden is.
En of de beheerder of wie dan ook, meer info heeft over Ilatothenes, en of ze nog meer willen weten over haar andere nakomelingen.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 23:17

De eigenares van Ollie is dus Nina Laxén uit Helsinki, de merrie is op 18 Juli 2002 geregistreerd in Finland.