ontzettend jeukende benen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Eva_Arno
Berichten: 1753
Geregistreerd: 17-03-06

ontzettend jeukende benen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-09 16:45

Help!

Ik ben echt ten einde raad, gisteren lekker gedoucht en een spijkerbroek aangetrokken (skinny) en ben daarna de trap afgelopen naar onder.
Voelde onderaan de trap echt een heel vervelende jeuk , vooral in mn knieholtes en op mn bovenbenen. T prikkelde echt.
Het is een H&M broek, en heb wel eens van een vriendin gehoord dat zij dit ook had bij een H&M broek, een vervelende jeuk, volgens haar kwam dit omdat de fabrikanten een bepaald soort stof gebruiken wat alleen H&M broeken hebben? ik heb m overigens al een jaar zoiets, en alltijd fijn gedragen.
Snel naar boven, een andere aangetrokken want moest gaan werken.
Even een paar rondjes boven gelopen om te kijken of ik het met deze broek ook had, en met deze begon het ook zo ontzettend te jeuken! Allebei de broeken waren gewassen, dus dacht dat mam misschien een ander wasmiddel had gebruikt, om te testen een vuile broek uit de was getrokken en aangedaan.
Helaas, ook bij deze broek begon het ontzettend te jeuken.
Linnebroeken, spijkerbroeken, katoenenbroeken, t maakt niets uit, t jeukt allemaal evenhard.. kan geen normale broek meer aan.
We hebben geen ander wasmiddel, ik gebruik geen andere lotion om me te douchen of in te smeren oid.
Ik weet echt niet wat t is, word t wel echt beu.
Als ik stilzit voel ik niets, maar als ik beweeg en de broek dus langs mijn huid schuurt.. man ;(

Iemand dit mee gemaakt? of tips? of ideeen wat t zijn kan?

Graaaaaaaag hoor ik van je.

Groetjes, Eva


Chrissy_

Berichten: 1853
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Voorburg (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:51

Is er ook niks te zien op je huid? Iets van uitslag of gewoon dat het rood geworden is?
Ik heb er ook wel eens last van, maar dan op mijn onderbenen als ik ze net geschoren heb en ze niet goed heb ingesmeerd.
Maar nooit zoals jij het beschrijft. Heb je al geprobeerd op internet te zoeken hierover? Als het nou echt niet weggaat kan je eventueel altijd nog even langs de huisarts gaan...

twitter
            if you're lucky enough to be different, don't ever change - Taylor Swift
I'm a Gleek and I'm proud of it

Lieffiefi

Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: ontzettend jeukende benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:54

Kachelbenen?

Deze suggestie omdat je zegt net onder de douch gekomen was...
Heb ik ook en jeukt vreselijk..

''There are no mistakes- Sigmund Freud''

Eva_Arno
Berichten: 1753
Geregistreerd: 17-03-06

Re: ontzettend jeukende benen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-09 17:32

Chrissy_ , nee.. niets te zien, t word zelfs niet een klein beetje rood.

Kachelbenen ga ik eens even googlen!

vordur

Berichten: 600
Geregistreerd: 02-03-09
Woonplaats: Heiloo

Re: ontzettend jeukende benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 17:48

misschien heb je een erg droge huid opeens en moet je je benen inoliƫn.

Vanillia

Berichten: 7655
Geregistreerd: 22-09-02

Re: ontzettend jeukende benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 20:33

Heb je je benen geschoren? Ik krijg daar altijd ongelooflijke jeuk van op mn onderbenen :\


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glossy2009, Jorex, luuntje, moonfish13, Morris en 52 bezoekers