Ursa en Zorro, de paarden die in een huis stonden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Ursa en Zorro, de paarden die in een huis stonden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 19:14

Hoi hoi! Eveline, baasje van Ursa (stond toendertijd in een huis in Delfshaven) zoekt een iemand om Ursa/Zorro mee te delen! Dit heeft zij geschreven:

Citaat:
Gezocht: Iemand om mijn paard mee te delen - in de omgeving Lekkerkerk

Mijn paard Ursa, beter bekend van radio en tv, is pas 3 jaar en heeft net het veulentje Zorro gekregen. Ze moeten alles nog leren. Ze staan beiden op het land in Lekkerkerk, ± 20 km van Rotterdam. Ik zoek iemand met eigen vervoer die onder moeders rok vandaan is. Die dus niet perse op tijd thuis moet zijn voor het eten.. Ik wil op een verantwoordelijke manier de lusten en de lasten van t paard delen en hun langzaam, aan een eenduidig trainingsprogramma onderwerpen.
Email: eefje@sheep-entertainment.nl


Misschien is het leuk als ik hier wat foto's en een filmpje plaats van Ursa en haar veulen Zorro! Die heb ik een tijdje verzorgt. Ze staan nu op een weiland in Lekkerkerk, en het gaat heel goed met ze!
Hier wat foto's..

Vader en Opa van Ursa (vroegere springkampioenen!!):
Afbeelding (Onin moet Odin zijn, typfout van de eigenaresse van Ursa!)
Afbeelding
-------
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Filmpje

Sorry als het in 't verkeerde forum staat, weet niet goed waar ik dit moet plaatsen!!

Party!! Hardcore-fan #2, Chocoholic #2 Vingers aflikken


casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:29

wat onverstandig van de man om zo op haar te gaan zitten,ik verwachte ieder moment een megabok,gelukkig is alles goed gegaan.

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro


Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 19:44

Jah dat vind ik ook niet echt bepaald slim.. Als hij er zo overheen gaat hangen en als ze dan een bok geeft of wegspringt, kan hij heel verkeerd vallen..! Ik ga misschien binnekort ook eens proberen op haar te zitten (wel zo veilig mogelijk natuurlijk..ik vind het nogal dom dat ze geen cap dragen..!) en kijken hoe dat gaat..maar dan moet ik wel helemaal naar lekkerkerk om der weer te zien Tong uitsteken Ik heb nog nooit zelf een paard ingereden, maar wel veel erbij geweest. Ik denk dat ik iemand meeneem die er veel verstand van heeft, wil het zelf erg graag een keer proberen Lachen

Party!! Hardcore-fan #2, Chocoholic #2 Vingers aflikken

More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 21:51

leuke fotos en filmpje maar warom laten ze het veulen bij in de bak ik laat het altijd in de box of is het veulen nog te jong? ik haal ze ongeveer voor het eerst bij elkaar weg als het veulen 3 weken is.

Utah is mijn topper!!!

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 21:58

geinige foto's hoor!!!!!!!!!!

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 22:45

neeh het veulen is al een stuk ouder dan 3 weken! Ik weet het niet meer precies maar ik geloof al een week of 9! Ik weet niet waarom ze haar erbij laten, al zie ik wel meer mensen dat doen als ze aan het rijden zijn. Zelf zou ik het niet doen (wel de 1e 2/3 weken natuurlijk.maar dan gewoon alleen stappen. misschien klein beetje draven), stel je voor: schrikt je paard ergens van en springt weg, als het veulentje er net naast staat bijv.. Brr, ik wil niet eens weten wat er dan allemaal kan gebeuren.. Nagelbijten / Gniffelen

Party!! Hardcore-fan #2, Chocoholic #2 Vingers aflikken

wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:45

wat een onwijs leuk paard en veulen, krijg al koop kriebels, wat een schatje zeg...jammer dat ik niet in de buurt woon..ze mag ze wel naar mij toe verhuizen....

[ITP] Van groentje naar dame in de dop

Z1 strtgr. ❤️ 21-12-20 slaap lekker eitje.

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 21:56

Jah leuk zijn ze heh Haha! Ze zijn ook echt onwijs lief! Als het goed is (ik weet het niet zeker meer hoor!!) gaat ze het veulen ook verkopen, maar ik weet niet over hoe lang dat is.. Eerst wou ze haar iig gaan verkopen, weet niet of ze dat nog steeds van plan is.. Dan zou je even contact met haar moeten opnemen Knipoog Het veulen heeft iig springbloed Haha! *LOL*

Party!! Hardcore-fan #2, Chocoholic #2 Vingers aflikken

Duhelo

Berichten: 28496
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:33

wat is er nu zo dom aan dat die man er op gaat zitten?
dat noemt men zadelmak maken...

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:21

Grappig filmpje zie je die man die het paard vast houd het veulen wegbumpen.

yrsa
Berichten: 87
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:15

snap ook niet wat er mis is met dat die man er zo op gaat hangen...dat doen ze toch vooraleer erop te gaan zitten. en zo te zien kon ze het er allemaal wel mee vinden, ziet er een braaf paardje uit Lachen

Misschien hebben ze niet een heel veilige stal waar het veulen in kan blijven...heb er eens eentje over een staldeur zien springen toen mama een paar meter verderop gezadeld werd en die bleef toen met zen achterbeen hangen...gelukkig was het niet zo erg maar het had ook wel veel erger gekund natuurlijk...

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:20

wat een prachtig veulen!!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:21

Als het paard de persoon vertrouwd die op zijn rug hangt, is er niets aan de hand om het zonder zadel te doen.

Je suis Charlie.

wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 15:40

echt een schattig veulen, had het filpje nog neit gezien....dat veulen is op ontdekking uit en die merrie wordt zadelmak gemaakt hihi heel komisch....
o en ik wil dat veulen als knuffel!!!!!!!

[ITP] Van groentje naar dame in de dop

Z1 strtgr. ❤️ 21-12-20 slaap lekker eitje.

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 20:15

Ik vind er opzich niets mis mee, alleen beetje dom dat ie zonder cap gaat.. Clown Knipoog Ik bedoel, der had nog nooit iemand echt opgezeten, dus moest Ursa heel erg wennen, en ze schrikt best snel dus als ze dan ineens weg springt kan ie errug hard vallen zeg maar Lachen

Party!! Hardcore-fan #2, Chocoholic #2 Vingers aflikken

yrsa
Berichten: 87
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:00

tveulen is echt wel een plaatje OK dan!

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:32

het vuelen lijkt wel een beetje op black beauty als veulen

wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:09

vraagje, welke vader heeft t veulen??? .....x jackson????

[ITP] Van groentje naar dame in de dop

Z1 strtgr. ❤️ 21-12-20 slaap lekker eitje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, amber15, Vagabondo, wend2009 en 44 bezoekers