Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikdoemaarwat schreef:waarom niet cayenne?
als er meer positieve ervaringen zijn dan negatieve,dat zegt toch ook wat ?
misschien is de klacht dan niet terecht? of is er echt wat aan de hand?
dan is gelijk een permanente ban wel erg overdreven, niet?
Prrrr schreef:In z'n algemeenheid over het meten met twee maten: in het bansysteem zit een oplopende graad. Je eerste OW levert nog niks op, een tweede binnen een half jaar kost je een dagban, een derde een week en zo verder. Wanneer er dus aan twee mensen in dezelfde ruzie dezelfde sanctie wordt uitgedeeld, een OW, kan dat verschillende consequenties hebben. Dat is dan niet omdat er verschillende straffen worden uitgedeeld, maar omdat de partijen niet dezelfde kerfstok hebben.
Ik denk wel dat het zo is dat wanneer iemand prima weet dat hij over de schreef gaat eerder een OW te pakken heeft dan iemand die de regels niet goed begrepen heeft, daar zal dan eerder een UN heen gaan. In tegenstelling tot wat kennelijk graag gedacht wordt, delen we liever helemaal niks uit.
Bannen is een hoop werk...
ikdoemaarwat schreef:nee dus je vind 1 slechte ervaring al voldoende voor een permanente ban?
ikdoemaarwat schreef:maar er was dus al geband voordat er gereageerd kon worden op dat banpbtje
Billy schreef:Aangezien er in de bezwarencommissie zorgvuldig uitgezochte personen, waaronder ex-mods zitten heb ik daar even weinig vertrouwen in als in de moderators zelf
Tieneke schreef:Prrrr, ik denk dat het beter is dat de term UN niet meer gebruikt wordt, die is nl al misschien 2 jaar geschrapt of zo (sturende pb)... Om de verwarring te voorkomen
tessyke schreef:ik vind het jammer dat de verkoper zich niet kan verdedigen...
Wie weet heeft boterkoekje wel nooit geld ontvangen en roept de koper maar wat?
of heeft ze het verstuurd en is het verkeerd terecht gekomen?
Cayenne schreef:Billy schreef:Aangezien er in de bezwarencommissie zorgvuldig uitgezochte personen, waaronder ex-mods zitten heb ik daar even weinig vertrouwen in als in de moderators zelf
Waarom zouden exmods niet capabel zijn om objectief naar een beslissing te kijken?
Er zijn zat gevallen geweest waarbij een beslissing van de mods werd teruggedraaid door de bezwaarcommissie.
Ik proef toch wel heel veel frustraties hier in dit topic zeg
tessyke schreef:dan nog ben je hier op bokt zoals ze zeggen "schuldig tot het tegendeel bewezen wordt"
eerst bannen en daarna pas uitzoeken