Hoe ziet jullie droom badkamer eruit?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Hoe ziet jullie droom badkamer eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:15

Hoe ziet jullie droom badkamer eruit?

Hoe is die ingedeeld, wat voor kleur heeft die?
Heb je er voorbeeld foto's van of heb je hem misschien zelf wel.


MoniqueT

Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:18

Mmm, ik ben ook aan het dromen, volgend jaar misschien ... Ik heb ruimte genoeg, vloeroppervlak van 4 x 3,5, riant voor een badkamer. Ik wil een groot bad waar je met 2 mensen in kan, met bubbels.
Een inloopdouche met muurtjes, geen cabine meer, lekker ruim, met zo'n roostertje bij de ingang waar water in wegloopt.
Vloerverwarming, ja, dat zeker weten ook. Dubbele wasbak en een toilet beetje weggewerkt in een hoek of zo.
Kleur weet ik nog niet, in elk geval geen zwart of zo, mooie zachte kleur met ergens iets van mozaiktegeltjes ...

Webshop - digital art: MoTekent

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:23

nou als ik later een eigen huisje heb, met veel geld is de badkamer heel mooi groot.
met een groot (bubbel)bad en een lange wastafel. mooie wc en een apparte ruime douche met masagestralen Schijnheilig

en allemaal mooi wit, met witte kastjes (veeeel kastjes) met gekleurde badlakens/handdoeken Haha!

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:24

Mm bubbelbadje, hangwc Haha! , met muurtje eromheen, en dan nog een douche, met glazen deur en muurtje, dus geen douchebak... twee wastafels, met losse spiegels erboven, en dan niet heel modern maar gewoon een beetje landelijk/modern, maar niet van die boeren tegels ofzo, ik kan t niet echt uitleggen..

Of donkergrijze natuursteen tegels, met donkergrijs blad en voor de rest alles wit, of gewoon alles wit en dan een soort teakhout of echt onbewerkt eikenhouten kasten, sowieso wel onbwerkt echt hout, want van dat neppe plastic of beplakte spul vind ik lelijk.. Maarja ik weet t nog niet echt eigenlijk, ik denk meer na over slaapkamer, of over woonkamer( en voorlopig ben ik nog lang niet aan een eigen huis toe Haha! )

Maar ja iig wel veel luxe, bubbelbad, sauna, stoombad.. Nou eigenlijk een badkamer met wc, en gewoon bad en douce en wasbakken en in de kelder vh huis, een sauna, stoombad, douche met koudwater slang, voetenbad, bubbelbad, zonnebank, een soort kuurcentrum Haha!

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:25

Ik vind dat wij wel een droombadkamer hebben met ons 2 persoonsbubbelbad, stoomcabine en kleine fitnessruimte. Als mijn huis opgeruimd is zal ik foto's maken voor je.

In ons vorige huis hadden we onder het huis een stoomcabine, sauna en een klein zwembadje, helemaal geweldig maar de tuin was te klein om er een paard neer te zetten

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:26

Wat ik eigenlijk nog veel mooier vind, is van die hele kleine tegeltjes, van die vierkantjes, in t wit, en dan met turkooisen steentjes op sommige plaatsen, en zilveren dingen, beetje mozaiek erin, en dan een beetje het oosterse erin, turqoise lichtblauw zoiets...ja oosters, dat vind ik mooi Clown Haha!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:30

Mijn droombadkamer heeft zicht op de paarden en die heb ik in ons huis verwezenlijkt . Vanuit het bad en vanuit de douchecabine zie ik de paardjes lopen in de boomgaard. Verder is hij vrij basic gehouden, terracotta kleurige vloertegels, witte glanzende muurtegels (engelse, die lijken een beetje oud) met 1 mooie strip rondom en houten luxaflex voor de schuifpui. Kortom, helemaal happy OK dan!

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:35

Ik moet me ook al orienteren, RK.
Ik wil iig een hangtoilet en een bubbelbad. Bubbelbad komt bij de dakkapel dus volgens mij kan ik ook de paarden vanuit bad zien!

O ja, de badkamer van Astridh is erg mooi Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:36

ja van de badkamer van Astrid zou ik ook wel eens een foto willen zien, ik kan me 2 andere foto's herinneren van de buitenkant en de huiskamer en dat zag er werkelijk schitterend uit OK dan!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:37

Citaat:
Ik moet me ook al orienteren, RK.

Viel de vraag op Haha!

Idd eens rustig kijken naar wat nu echt mooi is.
En voorbeelden van andere brengen je soms ineens op verfrissende nieuwe ideeën.
Maar de nieuwe badkamer staat nog wel ff op een lijstje niet helemaal bovenaan Haha!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:39

Die van ons is vrij klein (2,11 x 2,14), maar voldoet prima Lachen
Alles wit, grijze luxaflex, met chroomkleurige accenten.
Aangekleed met dingen die met de (Hollandse) zee te maken hebben: bokaal met blauw zand en een laag zelfgeraapte schelpen, blauw met witte houten zeilboot. Twee zeemeeuwen aan het plafond Haha! Ik zoek alleen nog plastic helmgras, maar daar is moeilijk aan te komen. Óf het is geen helmgras, óf het is té groen Scheve mond O ja, en een reddingsboei (blauw met wit) aan de muur natuurlijk... Haha!

Mijn droombadkamer is drie keer zo groot met veel licht, een aparte douche/stoomcabine en een (nog) ruim(er) bad en twee wastafels. Verder zou ik het niet weten, ik ben dik tevreden!

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:43

Die van mij is in een L vorm, klein 80 breed, korte zijde 1 meter lang, lange zijde 1.20. Ach we hebben een douche, een wasbak en een schitterende blauw granito vloer en grijs wit marmer op de wanden. Ik ben tevreden.

Maar ooit, dan wil ik een jacuzzi, stoom douchecabine en een sauna. Vloeren van granier, kleur meot ik nog bedenken, wanden van marmer. licht inval, naar buiten kunnen kijken en verder geen wensen.
Laatst bijgewerkt door Belker op 17-08-04 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:44

Ik wil graag van die mozaiktegeltjes op de muur met parelmoerglans in een mooi kleurtje, ik denk aan turquoise of blauwig of gewoon allebei. Haha! Op de vloer tegels in een natuurtint. Verder wil ik een bubbelbad waar je met z'n tweeen ruim in kan zitten (we hebben nu een kleintje), een aparte douche met muurtjes en een glazen deur. Ik wil graag een raam in de badkamer, maar dat is vaak nogal moeilijk en dan met houten luxaflexjes er vooer. Verder wil ik ook een houten toiletmeubel, met een kraantje wat gelijk uit de muur komt en een mooie wasbak.

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:46

Kawa, moet je eigenlijk ook een nieuwe keuken?
Ik moet me ook op keukens gaan orienteren.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:48

Ik wil graag een woonkeuken, met zo'n grote kachel die de hele dag brand, met allemaal van die oventjes. Verder een oude porseleine dubbele spoelbak. Een granieten bovenblad. Houten kastjes. Ik wil graag een stenen vloer en een grote houten tafel.

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:48

Ook in de keuken heb ik een granito aanrechtblad en een granitovloer. Het mooiste vind ik mijn granito vensterbanken in mijn slaapkamer. Die wil ik ook in de woonkamer. Moet ik mijn papa toch nog eens erg lief aankijken

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:48

eentje met een boy , die
a-> de badkamer schoonhoud
b-> lekker kan masseren
c-> alvast t bad laat vollopen (mag eigenlijk niet in bad maar toch lekker)
d-> je rug wast
e-> hem ook weer afdroogt
f-> tevens je haar gelijk netje doet
g-> er natuurlijk lekker uitziet!!!(oog wil ook wat)
h-> homo is zodat hij mag blijven en mijn man niet jaloers is !
i-> zorgt voor voldoende schone zachte lekkere handdoeken
j-> uh ik verzin vast nog wel iets

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:50

j-> zwemles kan geven aan mijn kleine
dus er moet ook een lekker zwembad in , met een verschuifbaar dak zodat t zomers een buiten bad kan zijn

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:50

O ja, ik wil ook graag zo'n handdoeken verwarming in de badkamer, maar dan moet ik er ook wel m'n badjas over heen moeten hangen en hij moet zowel naast het bad als naast de douche hangen (ertussen wordt het dus), zodat het allemaal voor het grijpen hangt. Haha!

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:51

O ja, zo'n handdoekenverwarming moet er ook in komen.

Hellup, de verbouwing pakt steeds duurder uit Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:54

Heel vroeger heb ik wel eens een schets gemaakt van mijn droomhuis. Mijn droombadkamer had daarbij een hele grote jacuzzi in het midden, eromheen vier griekse pilaren en aan de ene wand twee wasbakken met grote spiegel met enorme gouden lijst erboven, de andere wand was een douchewand met ook twee zuilen aan de zijkant. Op de derde muur is een wandschildering gemaakt van venus en de vloer is van marmer.

Ben al wel eens in een gewéldige badkamer geweest; was van een toenmalige flirt en die was echt om van te kwijlen. Die badkamer dan Haha!
Ik denk dat ik er nu een sauna/stoombad bij zou willen (die heb ik in mijn huidge huisje zelfs!)

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:54

Groot ligbad met bubbels en met een tv....

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:55

Maar soms past je droombadkamer niet in het huis waarin je gaat wonen en moet je toch concessies doen....

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:58

Fitzroy schreef:
Maar soms past je droombadkamer niet in het huis waarin je gaat wonen en moet je toch concessies doen....


Wij hebben niet eens ruimte voor een badkamer, maar fantaseren is altijd leuk. Haha!

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:59

nickyu schreef:
eentje met een boy , die
a-> de badkamer schoonhoud
b-> lekker kan masseren
c-> alvast t bad laat vollopen (mag eigenlijk niet in bad maar toch lekker)
d-> je rug wast
e-> hem ook weer afdroogt
f-> tevens je haar gelijk netje doet
g-> er natuurlijk lekker uitziet!!!(oog wil ook wat)
h-> homo is zodat hij mag blijven en mijn man niet jaloers is !
i-> zorgt voor voldoende schone zachte lekkere handdoeken
j-> uh ik verzin vast nog wel iets


Haha!

De mijne moet groot zijn, jacuzzi (en het dingen die ook in kuuroord staan) en vol met vrolijke kleur zijn

"Ge-ge-ge-ge-ge"