juryleden, wie kent ze... wat willen ze?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Norma

Berichten: 215
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Heemstede

juryleden, wie kent ze... wat willen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 12:23

Tja, iedereen kent die opmerkingen wel, oh heb je die en die als jury... ja die wil altijd meer dit zien en die dat... die wil niet dat je paard te diep loopt en die wil juist iets meer het neusje eruit zien....

Dus deel je ervaringen... niet dat je je niet gewoon lekker aan je eigen rijstijl en eigen mening moet houden, maar het is altijd leuk en soms misschien een keer handig om te weten!

Mijn eerste vraag:

Wie kent Zeeman en Van Egmond, volgende week op Marienweide juryleden in de B!

The love from your animals is unconditionally!
NIEUW PROFIEL



Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:26

Maak je niet druk om wat de jurileden willen zien; dan moet je elke week anders gaan trainen...
Rij gewoon een proef waarin je paard het beste aanvoelt, je moet je eigen stijl gaan ontwikkelen...

She's my lady Lovers

Norma

Berichten: 215
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 12:33

Nistria schreef:
Maak je niet druk om wat de jurileden willen zien; dan moet je elke week anders gaan trainen...
Rij gewoon een proef waarin je paard het beste aanvoelt, je moet je eigen stijl gaan ontwikkelen...



Je hebt ook helemaal gelijk hoor... dat is ook zo. Mijn eigen stijl voelt goed en is ook iets wat ik verder wil verbeteren en toepassen met behulp van je instructeur. Toch is het heel soms wel eens frustrerend als er op je protocol bij de ene te diep staat en bij de ander het omgekeerde....

Maar bedankt! OK dan!

The love from your animals is unconditionally!
NIEUW PROFIEL

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:37

Als je in de B een leuke, vriendelijk, nette en rustige proef neer zet, heb je je wp wel

:){

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:41

Mss stomme vraag, maar hoe weet jij nu al welk jurylid je de volgende week gaat krijgen?

Norma

Berichten: 215
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 12:43

That's so true! Ik ga net weer beginnen en ben denk ik gewoon een beetje zenuwachtig....

Verward

The love from your animals is unconditionally!
NIEUW PROFIEL

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:55

Scum schreef:
Mss stomme vraag, maar hoe weet jij nu al welk jurylid je de volgende week gaat krijgen?


Bij ons staat het altijd in de startlijsten, je kunt het ook zo navragen.

She's my lady Lovers

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131849
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:59

Het is niet de bedoeling om hier namen van juryleden te plaatsen en een oproep te doen om over specifieke personen ervaringen uit te wisselen.
Ook juryleden hebben recht op privacy.
Vandaar een slotje.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bowo, Ctje5, MarliesSam, Mette, Ubermetrics en 6 bezoekers