Vreemdgaan, en dan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Vreemdgaan, en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 12:30

Discussie onderwerp:

Wat verstaan jullie onder vreemdgaan?
Is zoenen al vreemdgaan?
Ga je pas vreemd als er gevoelens bij komen kijken?
Houd je rekening met (relatie)omstandigheden?
Vergeef je het je partner? En zo ja, hoe? Het vertrouwens is immers weg.

Graag zou ik weten wat jullie in deze situatie zouden doen? Of wat jullie ervaringen zijn...

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:33

zoenen vind ik idd al vreemdgaan, ik heb geen idee of ik het mijn partner zou kunnen vergeven, het ligt er helemaal aan hoe je relatie is.
ik ben zelf nog nooit vreemdgegaan en de jongens waarmee ik een relatie heb gehad voor zover ik weet ook niet.
ook al vertellen ze het niet, dan is het alsnog wel te merken.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:35

Zoenen is vreemdgaan...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 12:36

Ik vind zoenen ook al vreemdgaan, maar ik heb liever dat mijn vriend iemand zou kussen tijdens het uitgaan als dat hij iemand kust waar hij gevoelens voor heeft...
Sex is: Houdoe en bedankt!!!!!!!!!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:38

Zoenen vind ik in principe wel vreemdgaan, maar weet niet of ik daar de relatie voor zou verbreken..

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:39

IK vind zoenen al vreemd gaan....IK weet niet of ik het hem zal vergeven hem vertrouwen zal wel weer moeilijk worden,en zou heel boos zijn.....Maar denk toch dat als mijn vriend vreemd zou gaan ik hem nog een kans zou geven.

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:39

Zoenen is vreemdgaan, dat zou ik denk ik nog kunnen vergeven de eerste keer maar verder gaan is uitmaken.
Gelukkig is mijn vriend nog nooit vreemsgegaan en zou hij het nieteens kunnen dus ik ben blij.
Maar daarom zou ik de eerste keer zoenen kunnen vergeven hij is niet zo.

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:40

Ik heb eens een vriend gehad die naast mij nog 2 andere meiden had, die heb ik dus meteen weggebonsjoerd...

En als mn vriendje zou zoenen met iemand anders, issie ook de banketstaaf want dan vertrouw ik 'm niet meer, en is de lol er voor mij vanaf

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:40

zoenen is vreemdgaan, maar om hem daarom te dumpen weet ik nog niet het ligt een beetje aan de situatie enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:42

Ik vind zoenen knuffelen al vreemdgaan. Ik vind het gewoon niet nodig. Gelukkig denkt mijn wederhelft daar net zo over

Toch denk ik dat ik niet meteen mijn relatie zou verbreken als het zou gebeuren... ik denk dat ik hem toch een kans zou geven.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:43

Zoenen is al vreemdgaan en als er gezegd wordt dat hij er niks om geeft wordt er gelogen....Als je al een relatie hebt ga je neit voor de lol met een ander zoenen, dan zit er troch iets niet goed....
En naar bed gaanis helemaal foute boel...
of ik het zou vergeven....hangt van de situatie af ...iik weet het eigenlijk neit dat wet ik pas op het moment zelf als dat gebeurd...
Maar idd je vertouwen is weg...daar moet je mee overweg kunnen wil je het hem vergeven....

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:43

Zoenen is vreemdgaan, maar valt nog uit te praten.. Sex = exit!
Kusje op de mond kan nog, maar dat hangt dan weer van de situatie af.

Sharlon
Berichten: 237
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:59

Zoenen is vreemdgaan..Eigenlijk alles hierna wat met erotiek te maken heeft. smsm-en en mailen op die manier dus ook!

Mijn vriend heeft zo'n beetje alles al geflikt en ik sta een beetje op een keerpunt......doorgaan of exit. verstand zegt stoppen en hart zegt doorgaan

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 13:06

Wat verstaan jullie onder vreemdgaan?
* Alles wat naar mijn idee intiem is, wat in een relatie hoort.

Is zoenen al vreemdgaan?
*Idd dus ook al, en ook al is die dan niet all the way gegaan, mijn vertrouwen is dan al beschaamd.

Ga je pas vreemd als er gevoelens bij komen kijken?
*Of het nou voor de sex is of echt met gevoel, het is in mijn oen sowieso vreemdgaan, de veelbekende :het stelde niets voor smoes gaat bij mij niet op.

Houd je rekening met (relatie)omstandigheden?
*Nope je hebt altijd de keuze te praten binnen een relatie of het gewoon uit te maken.
Ook gebrek aan sex is voor mij geen smoes, dit kan je dus bespreken en als je er meer behoefte aan hebt heb je dus de keus het uit te maken.

Vergeef je het je partner? En zo ja, hoe? Het vertrouwens is immers weg.
* Vergeven misschien wel als ik genoeg van hem hou, maar zou het nooit kunnen vergeten dus de relatie zal nooit meer worden zoals die was....bij elke aanraking of dingetje zal ik naar mijn idee het maar dat deed je ook bij haar gevoel hebben.
Wat maakt de relatie en mij in dat geval byzonder als je het meest intieme wat je kan doen met een ander gedaan hebt?
Kortom uitmaken en verdergaan lijkt me dan hoe moeilijk het ook is voor mij iig de beste oplossing.

Ik denk er vrij hard over, maar ook tegenover mezelf, in een relatie behoor je gewoon open en eerlijk te zijn, liegen, bedriegen en verzwijgen horen daar naar mijn idee dan ook niet bij.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 13:10

Ik ben 1x vreemdgegaan. Ik had toen een relatie waarin ik niet gelukkig was... Hij was erg egoistisch kon aan 1 iemand denken zich zelf.
Ik was erg eenzaam en kreeg aandacht van iemand die niet egoistisch was... Tja ik heb daarmee gezoend en later ben ik er ook mee naar bed geweest. Ik heb me er erg schuldig door gevonden. Daarna heb ik voor mezelf gekozen en heb een punt achter die relatie gezet. De jongen waarmee ik vreemd ben gegaan heb ik nooit meer gesproken of gezien... had daar geen behoefte aan ook

Ik heb daarna nog een relatie gehad wat ook niet echt goed liep... heb meerdere malen de kans gehad om vreemd te gaan... Heb het nooit gedaan Ik denk dat die ene keer een wraak aktie is geweest om zijn egoistische gedrag.

Zoenen is dat vreemdgaan... Ja dat denk ik wel. Het is iets intiems wat je niet zomaar ff met iedereen doet. Sex is zekerweten de ernstigste vorm van vreemdgaan.
Iemand vergeven... Ja ligt eraan met wie , waarom.. Vaak als je het 1x accepteerd blijven ze het doen

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 13:15

Wat als je in een relatie zit die dood is, je partner gaat opzoek naar aandacht etc... (wat hij thuis dus niet krijgt)
Gaat uiteindelijk dus vreemd maar besluit dan om bij je te blijven, omdat hij toch teveel van je houdt?

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 13:19

griebels schreef:
Wat als je in een relatie zit die dood is, je partner gaat opzoek naar aandacht etc... (wat hij thuis dus niet krijgt)
Gaat uiteindelijk dus vreemd maar besluit dan om bij je te blijven, omdat hij toch teveel van je houdt?



Dan had hij daar eerder bij stil moeten staan... Wat als hij liegt door iemand is afgewezen en dan toch maar weer naar het vertrouwde nest toegaat bij gebrek aan iets anders? Zo was mijn vader 2 jaar lang!!
Mijn moeder hield te veel van mijn vader om hem de deur te wijzen. Haar verdriet heeft erg lang geduurd.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 13:20

Hmmmm heb het van allebei de kanten meegemaakt.

Vreemdgaan is niet leuk, maar ik weet wel dat een mens niet zijn leven lang monogaam kan zijn...

Zoenen vind ik wel al vreemdgaan.... eigenlijk.

Maar zoenen of sex met een ander hebben, hoeft voor mij nog niet het einde van een relatie te zijn.

Natuurlijk is er iets mis met je relatie als je vreemdgaat, maar ik ben van mening dat je elkaar dan even los moet laten... kijk het even aan... even uit elkaar of misschien wel definitief. Maar ik vind dat je niet gelijk de deur dicht moet gooien.

Toen ik vreemdging hebben mijn inmiddels ex-vriend wel een doorstart gemaakt. De eerste keer gelijk en de tweede keer (ja ja stoute Ilse ....) na een half jaar.
Toen hij vreemdging zijn we uit elkaar gegaan en zijn er beiden achter gekomen dat we niet bij elkaar pasten (hij iets eerder dan ik Knipoog )

Met mijn huidige vriend (4 jaar alweer) heb ik nog geen behoefte gehad aan andere mensen ...en hij hopelijk ook niet.
We hebben een soort " gentlemen agreement " ..als het gebeurd dan gebeurd het, en vertellen we het elkaar (niet dat we er bewust op uitgaan om vreemd te gaan)..dan zien we wel verder.

Wel weet ik dat we het beiden niet leuk zouden vinden van de ander.

Wel zou ik nooit iets doen met iemand die een relatie heeft....dat vind ik dan weer "not done".

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 13:38

Dat zou ik zelf ook niet kunnen. Heb het een keer gehad, maar wist pas achteraf dat hij een relatie had. Is nu een goede vriendin van me, heb het toen meteen afgekapt met hem en heb haar gespaard door het niet te vertellen. De relatie zou toch wel kapot gaan omdat ik (bleek later) niet de enige was waarmee hij vreemd ging...

Er is altijd iets mis als je vreemdgaat, maar kun je die dingen altijd van te voren oplossen of vertellen. Ik denk wel dat je in een situatie belandt die op dat moment prettig aanvoelt en je dan niet nadenkt over de gevolgen. Dat je er een soort van relatie met de ander aan overhoudt, vind ik helemaal NOT DONE!!!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 13:44

Zoenen vind ik het vreemdgaan onder lichamelijk contact. Ik denk dat je namelijk ook psychisch vreemd kunt gaan, door verliefd te worden op iemand anders / of meer met iemand in je hoofd zitten dan eigelijk gebruikkelijk zou moeten zijn. Naja jullie begrijpen wel wat ik bedoel Lachen

Vreemdgaan heeft 1 ding: het is gewoon ontzettend smerig..

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 13:59

Sily schreef:
Wat verstaan jullie onder vreemdgaan?
* Alles wat naar mijn idee intiem is, wat in een relatie hoort.

Is zoenen al vreemdgaan?
*Idd dus ook al, en ook al is die dan niet all the way gegaan, mijn vertrouwen is dan al beschaamd.

Ga je pas vreemd als er gevoelens bij komen kijken?
*Of het nou voor de sex is of echt met gevoel, het is in mijn oen sowieso vreemdgaan, de veelbekende :het stelde niets voor smoes gaat bij mij niet op.

Houd je rekening met (relatie)omstandigheden?
*Nope je hebt altijd de keuze te praten binnen een relatie of het gewoon uit te maken.
Ook gebrek aan sex is voor mij geen smoes, dit kan je dus bespreken en als je er meer behoefte aan hebt heb je dus de keus het uit te maken.

Vergeef je het je partner? En zo ja, hoe? Het vertrouwens is immers weg.
* Vergeven misschien wel als ik genoeg van hem hou, maar zou het nooit kunnen vergeten dus de relatie zal nooit meer worden zoals die was....bij elke aanraking of dingetje zal ik naar mijn idee het maar dat deed je ook bij haar gevoel hebben.
Wat maakt de relatie en mij in dat geval byzonder als je het meest intieme wat je kan doen met een ander gedaan hebt?
Kortom uitmaken en verdergaan lijkt me dan hoe moeilijk het ook is voor mij iig de beste oplossing.

Ik denk er vrij hard over, maar ook tegenover mezelf, in een relatie behoor je gewoon open en eerlijk te zijn, liegen, bedriegen en verzwijgen horen daar naar mijn idee dan ook niet bij.



hier sluit ik me dus helemaal bij aan ... en heb er ook niks meer aan toe te voegen ...

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:26

Zoenen is al vreemd gaan en ik vergeef niet
Zulke respectloze dingen doe je gewoon niet Boos!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 14:36

Ook niet als de relatie op het randje zit (of eigenlijk al erover heen) door jouw schuld?

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:53

Zoenen is voor mij al vreemdgaan. Maar daar zou ik nog overheen kunnen komen. Sex niet. Dat is het echt: DE GROETEN Doei, doei

Ik zou ook nooit met iemand zoenen waarvan ik weet dat hij al een relatie heeft. (Is wel eens gebeurd toen ik het niet wist maar okee...)

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:57

Vreemdgaan is zoenen en verder.
Al vind ik ordi dansen met iemand ook vreemgaan.
Flirten is geen vreemdgaan maar toch niet leuk.
Kijken mag altijd.