De zadelkamer verbouwd!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

De zadelkamer verbouwd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 21:32

Eerst was de zadelkamer altijd één grote puinhoop. 3 grote schappen met allemaal rotzooi; één grote haak waar alle hoofdstellen, halsters, martingalen, enz aan hingen (dat zijn er heeel veel!). Niet echt netjes dus.

Nu hebben we de hele boel omgegooid. De schappen zijn eruit, en op die plaats zijn de voersilo's gekomen. Een mooie grote kast erin, die kan worden afgesloten, wel 8 haken voor hoofdstellen en ander spul, en het mooiste van alles: dekenrekken! Nu kunnen de dekens mooi opgehangen worden, erg makkelijk. Echt goed verbouwd dus.

En het gekste van alles: het lijkt wel of ik de helft minder spullen heb! *LOL*

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 23:34

Ik word gek als ik geen overzicht heb! Heb een hekel aan zoeken, alles mooi overzichtelijk, alles z'n eigen plekje. Merk het ook altijd gelijk als er wat mist, al is het maar een hoevenkrabber. Of als er iemand aan m'n spullen heeft gezeten. (wat nu niet meer gebeurt, maar vroeger toen ze op een manege stond wel)

Dus jouw oude zadelkamer zou niets voor mij zijn *LOL* Lekker hoor, alles lekker opgeruimd. Is ook beter voor je spullen.

Nulla tenaci invia est via

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 23:55

hai

ik ken dat ja...

soms is het bij ons ook een rotzooitje, vooral omdat we met zo veel op stal zijn.

maar goed als we zo verhuisd zijn wil ik zo ie zo al geen spullen meer in de stal, krijg daar een apart hokje voor...

nog een vraagje; hoe kom je aan die deken rekken, ik ben n.l. al een hele poos op zoek er na.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-02 11:22

Naiade: mijn vader is aannemer, en heeft echt ze mooi voor mij in elkaar geflanst. Ze zijn echt supermooi, van staal en wegklapbaar als er geen dekens op hangen. Ik ben er echt megablij mee. Mijn vader heeft een tijd terug ook al heel gave voersilo's voor me gemaakt, ook superprofessioneel ziet dat eruit en enorm handig.
Je snapt het wel: I Lovers my daddy!!!!

Ik ben benieuwd hoelang ik hem zo netjes houdt, want ik ben nogal een sloddervos en heel chaotisch. Ik kwam er gister ook achter dat ik maar liefst 22 hoevenkrabbers heb, terwijl ik er nooit één kan vinden als ik er één nodig heb! Scheve mond

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 12:52

haha met die hoevenkrabbers is heeeeeeeel herkenbaar. hebben we bij gerald ook altijd last van Haha!
lekker joh dat t allemaal veranderd is, zal wel ff wennen zijn!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 20:53

kan je pa er voor mij niet een aantal tegen betaling maken???

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-02 21:37

Uhm... hij heeft nu al een wachtrij voor 1,5 jaar voor klanten. En we nemen alleen nog klanten uit Apeldoorn aan! Haha! Maar een met 2 rechterhanden en wat technisch inzicht is het heel makkelijk om te maken hoor.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 08:43

KLinkt goed zeg!
Heb je heerlijk overzicht!
Ben wel een beetje jaloers hoor Party!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 08:47

jeetje! 22 hoevenkrabbers!
Maar wel lekker dat je alles nu hebt opgeruimd, je bent zeker ook heel veel tegengekomen waarvan je niet eens wist dat je het had. Dat had ik laatst wel namelijk, toen ik alles had opgeruimd

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 13:00

kan je mij misschien pben hoe hij die maakt???

alvast heel erg bedankt...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, Fly_high, JPitty, Macs, Mark0919, Mieke, Vagabondo en 39 bezoekers