I`m sooo in luv....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

I`m sooo in luv....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 05:43

Sorry, hier thuis kan niemand het woord veulen meer horen (ik praat over niets anders meer!) dus nu ga ik jullie maar lekker vervelen }> Jullie hoeven niet te reageren hoor, laat mij maar lekker kwekken haha!

Hij is zooo geweldig, weet je dat ik spontaan moet janken als ik zie hoe mooi en gezond ie wel niet is? Ja, ik weet het, dit is volgens mij geen normaal gedrag meer Pling Vandaag kwamen er een aantal mensen naar hem kijken en ze waren helemaal weg van hem! (En dat is ze geraden ook, DARE om ook maar een woord verkeerd te zeggen over dit prachtige schepsel Vork )

Iemand bood zelfs spontaan geld voor hem, maar mooi dat ie niet weg gaat, NOOIT!

En hij is zo mans, doet zijn moeder in alles na! Gisteren toen ie nog geen dag oud was probeerde ie al water uit een emmer te drinken en ook nam ie een hap hooi in z`n mond (hij at het natuurlijk niet, gewoon om te spelen, maar toch wel heel knap he Lovers ) En hij probeerde te bokken, toen pofte ie met een koprol op z`n rug Haha!

Hij heeft mij als "twee bener" kennelijk al helemaal geaccepteerd want ik mag hem overal aaien en vandaag toen ik in het hooi hem zat te bewonderen legde ie z`n koppie op m`n schoot, argh ik smolt zowat! Ik probeer ze zo veel mogelijk met rust te laten maar dat is zo moeilijk Schijnheilig
Ik heb weer veel foto`s gemaakt (in totaal al zo`n 50 Bloos ) en het veulen gefilmd. De foto`s zijn nog niet ontwikkeld maar ik zal straks weer wat stills van de digi camera halen en in dit topic plaatsen zo dat het op z`n minst nog een beetje interessant voor jullie wordt Knipoog

Ik kan me nog steeds niet voorstellen hoe gelukkig ik wel niet ben en wat een mazzel ik heb! Werkelijk alles is volgens het boekje gegaan terwijl ik zelfs nachtmerries heb gehad dat er van alles mis zou gaan enzo. Mede daardoor wou ik ook nog niet aan een naam denken voordat het veulen heelhuids en gezond met 4 benen op de grond zou staan. Deze kanjer heeft dus nog steeds geen naam, dus als jullie sugesties hebben? Schijnheilig Mag van alles zijn, maakt niet uit met wat voor een letter!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 07:56

Weer een fotootje Lachen Dit is weer een still van de digi camera, dus niet echt een duidelijke foto. In het echt is ie donkerder en hij glanst heel mooi Lovers
O hij heeft trouwens een naam: "Kayleigh", roepnaam "Kai". Tenminste, zijn voorlopige naam. Voor het geval ik van de week nog op een mooiere naam kom.

Afbeelding

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 08:49

We mogen je nu dus Granny noemen?? *LOL* Wat een prachtbeestje Lovers Ik zou ook helemaal in 'luv' zijn. Volgend jaar mag ik dit allemaal meemaken (hoop ik).
In ieder geval heel veel plezier met Kai....
Laatst bijgewerkt door Caballo op 18-03-02 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 08:49

Ik hoop maar dat niemand zich gaat ergeren aan dit soort topics, zodra hier het 1e veulen komt zullen er wel meer van dit soort berichten komen Haha! Haha!

Mooie naam trouwens.
Ik heb al wel lijstjes met meerie en hengsten namen. Maar nu het veulen van Copper steeds dichterbij komt, begin ik voor dat veulen weer te twijfelen over de naam...
Ach, ik heb 2 weken voor het opsturen van het geboortebewijs geloof ik Lachen

En verder, ze ZIJN gewoon lief. Ik kan er ook altijd uren naar kijken en mee tutten. Worden ze mooi mak van.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 11:06

Ik ken dat goel Pril ben dan ook helemaal in love Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 13:54

Nu heb ik ook een foto!!! Wat ene geweldig paardje!!!! Wow nu kan ik niet meer wachten op mijnes!!! Ik denk dat ik net zo gek ben als jij hoor, kunnen we saampjes zwijmelen!!!! Deal?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 15:59

Dit is zo herkenbaar!! Razin wordt alweer 4 jaar in juni, maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren dat ze een klein veulentje was! Ze lag zelfs op schoot! Ook de bevalling ging precies zoals bij jouw merrie. Je kan echt uren lang kijken naar zo'n veulentje he! Lovers

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 16:03

Haha! Ik zie het al voor me. Is het trouwens "veulen" dat jullie thuis gebruiken, of "colt" Haha!

Kayleigh is een mooie naam.. Weet nog goed dat ik Marillion nog eens live heb gezien Knipoog

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 16:32

Leuk joh! Echt heel leuk om te lezen dat je zo helemaal weg bent van dat 'ding' (zo groot issie nog niet toch?).

Heel veel plezier met hem, en laten we hopen dat hij 30 jaar lang helemaal gezond gaat blijven! *proost*

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 17:31

Ah lief, jullie begrijpen mijn gestoorde gedrag Lovers Ik beloof dat ik straks ook meezwijmel met jullie toekomtige veulentjes! (maar das niet zo moeilijk!)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 00:02

Gestoord gedrag?? Neee, welneee!!! VInd ik niet in ieder geval Haha!
Ongeveer zo'n jaartje geleden liep ik ook zo rond. Niemand wilde meer naar mij luisteren, heb je haar weer met haar veulen!

Het is zo heerlijk, als ik er nog aan denk wordt ik nog wee in mijn knieen! Wat geweldig, dat kleine neusje, die flappige oortjes Lovers
Hmmmm... vertel nog maar zo'n verhaal hoor, tiep maar raak. Geweldig om te lezen!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 00:52

Geniet er maar lekker zo veel mogelijk van ! Fijn dat alles zo vlot is verlopen.
Had ik nog een beetje gelijk met mijn eerdere bewering dat "mamma" wel zou wachten op een beetje fatsoenlijke omstandigheden voor de geboorte ?

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 05:00

Ja, je hebt idd gelijk gekregen, Lageveld! Het was een heerlijke zwoele avond en het kwik is niet beneden de 20 graden geweest!

Greetje had trouwens gelijk toen ze zei dat het veulen waarschijnlijk dat weekend geboren zou worden en Jura had ook al gelijk want die dacht dat het een hengstje ging worden! Wat zijn jullie toch een goede voorspellers!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 14:39

Wat een schatje Lovers ! Veel geluk met de kleine man!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 17:12

oeeeeeeh ik ga jullie in mei ook helemaal voor proppen met bon dr veulen verhalen Tong uitsteken

het is ee mooi veulen hoor! Is zijn vader een bekende hengst of je eigen?

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 08:57

Ohh, hij is echt lief!! Haha
Leuk he die rond dartelende veulentjes Lovers

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:38

[quote="Pril"]Weer een fotootje Lachen Dit is weer een still van de digi camera, dus niet echt een duidelijke foto. In het echt is ie donkerder en hij glanst heel mooi Lovers
O hij heeft trouwens een naam: "Kayleigh", roepnaam "Kai". Tenminste, zijn voorlopige naam. Voor het geval ik van de week nog op een mooiere naam kom.

mijn zusje heet ook kayleigh !! Haha! hihi of nou jah je schijft het eingelijk zo Kaylee maar je spreekt het het zelfde uit Haha!