ingebroken

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

ingebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 13:08

Hoi allemaal,

Een paar dagen geleden was ik eindelijk met mijn moeder aan het winkelen (hadden we de hele vak al niet gedaan) werden we gebeld door de alarm centrale. Het alarm van ons huis was afgegaan en ze belden om te kijken waar wij waren. Mijn moeder zei dat ze de buurvrouw maar moesten bellen omdat wij er niet waren, en er wel vaker 'vals' alarm was geweest.
Maar na 10 minuten belde mijn ma naar de buurvrouw en vertelde ze dat ze glas gerinkel had gehoord, mijn moeder in paniek langs mijn vaders werk gereden, en samen met mijn vader naar huis gereden.
De buurvrouw had ondertussen de politie gebeld, en die waren met z'n 8en door het huis gelopen.
Toen wij naar binnen liepen schrokken we ons dood, de ruit van de schuifpui was helemaal kapot (iemand was dus wel in onze tuin geweest). Overal lag glas, maar gelukkig heeft het alarm ervoor gezorgd dat de persoon niet naar binnen is gegaan.
Het probleem is dus dat onze tuin helemaal beschut is, en als er iemand loopt, ziet niemand iets.
Na een half uur kwam de technische recerge (geen idee hoe je dat schrijft) en heeft de meneer gekeken of hij iets van fingerafdrukken kon vinden ..... maar niks.
Hier zijn wij echt onwijs van geschrokken, gelukkig stond het alarm aan en is er niets gestolen. Alleen hebben wij nu wel 2 weken lang een kapotte ruit Lachen (dan word ie weer gemaakt).

Nu nog een paar foto's van het gat in de ruit:

Afbeelding
Hier kan je het gat redelijk goed zien.

Afbeelding
Op deze foto zie je precies mijn reflectie waar er nog raam is en geen reflectie waar het raam kapot is. Lachen

Afbeelding
En nog een foto waar je goed kan zien dat de persoon bij de hendel van de schuifpui een schroevendraai erin heeft gezet.

Afbeelding
en nog een foto van het hele gat.

de rest van de dag heb ik trouwens helemaal niks meer gedaan Haha! vind je het gek?
Ps: wij hebben dubbele beglazing (dat kan je op sommige foto's wel zien), en dat heeft echt een onwijs geluid gemaakt toen het kapot ging.

Hand out the window
Floating on air
Just a flip of the wrist and I'm waving you goodbye
... ♥


Mies2

Berichten: 339
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:31

Zo dat is schrikken!!!!
Maar gelukkig hebben ze niks meegenomen...

Groetjes

ik reageer omdat ik je graag help!!

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:58

pff,zeker schrikken ja maar goed dat jullie een alarm hebben dan!

Relax.. Take it Easy

Avanti_haf

Berichten: 427
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Katwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:10

waar zo'n alarm al niet goed voor is....

Wij hebben een nieuwe hobby.... paardenvoetbal... zie topic paardenvoetbal in haw

mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 22:01

inderdaad, mijn ouders waren nog nooit zo blij dat wij het hadden

Hand out the window
Floating on air
Just a flip of the wrist and I'm waving you goodbye
... ♥

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:29

wow!! en die arme hond van jullie is nu lekker doof toen ze die 110 decibel vlak boven d'r hok hoorde afgaan Lachen arme Kyra!!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Belker

Berichten: 15262
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:40

Naar Algemeen verplaatst. Gaat niet over paarden.

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 16:08

Jeetje... Het lijkt me echt doodeng als ze bij me zouden inbreken... Scheve mond
Gelukkig is er verder niks mee genomen...
Maar goed dat jullie een alarmsysteem hebben... Daar zijn ze goed van geschrokken... ~~}>

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 16:32

Dat is zeker schrikken! en ik weet er alles van Boos!
In ons vorig huis was toen ook ingebroken terwijl me ouders iets verderop een feest hadden.. alles maar dan ook alles was weg! alleen het bankstel stond er nog, wat lege kasten en voor de rest alleen bedradingen. We waren er natuurlijk helemaal kapot van. Toen alarm genomen en een hek.. Alles terug gekocht en een paar maanden later weer ingebroken: alles weg De buurvrouw aan de overkant zag namelijk een grote lichtflits, ze hadden de voordeur eruit geknalt! Hoe ze dat voor mekaar gekregen hebben is nog steeds een raadsel.. die deur was gigantisch dik.. daarna hebben ze het alarm van de muur afgetrokken. Door die lichtflits ging de buurvrouw kijken en vanachter de bosjes zag ze tussen de gordijnen door mensen onder het raam doorlopen met zaklampen. Ondertussen deed ze het in dr broek want ze was alleen thuis en dacht dat ze haar gezien hadden.. nou meteen de politie gebelt maar die waren natuurlijk weer telaat.. paar dagen later waren ze teruggekomen om de rest op te halen We zijn daar toen verhuisd omdat er in de hele straat ingebroken werd.. was echt niet normaal meer! Niemand voelde zich meer veilig. Ze hadden trouwens de auto van me vader gebruikt om alles te vervoeren en de handdoekken gepakt om de spullen mee in te pakken Via vele tips wisten we bijna zeker wie de daders waren en dit hadden we doorgegeven aan de politie maar die deed er niks aan omdat het een grote criminele bende zou zijn en ze niks durfde te doen Verward

mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 10:40

wow! dat is echt balen Gucci_girl!! idd goed dat jullie daar zijn weg gegaan!

Hand out the window
Floating on air
Just a flip of the wrist and I'm waving you goodbye
... ♥


joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 11:16

das wel even schikken zeg
gelukkig voor jullie dat er niks weg is!!

<3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Ashleytjuhh, Eve_16, GoogleAdsense, Kairos, Luxorvalkje, mosimonster, purny, Rijsa en 43 bezoekers