Voor de eerste keer op Tamaartje gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Voor de eerste keer op Tamaartje gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 22:14

Ongeveer 2 maanden geleden hebben we haar op gehaalt. We hebben haar eerst wat sterker en dikker laten worden. Het was echt een heel sloom gratenpakhuis zonder karakter. Maar nu ze wat dikker is, vlotter is geworden en een eigen willetje krijgt(nog steeds niet zo als we het willen maar het begint te komen) toch maar gaan proberen. Gister heeft er een 7 jarig meisje op gereden en dat ging wel goed. Ik had er al wel ff op gezeten maar daar maakte ze niets van. Ik was alleen bang dat ze helemaal niets kon en niet ingereden was(ze is al 19 dus iets leren zal ook wat minder vlot gaan). Vandaag er zelf op gestapt om te kijken hoe ze reageerde om ´echt´ gereden te worden(gister was een beetje achter mij aan lopen).
Het begon met een beetje draaien en achter uit lopen. Maar toen we de vooruit gevonden hadden ging het heel goed. Netjes voorwaards stappen, redelijk nette figuurtjes rijden. Later zelfs een paar voltes gedraaft en op allebei de handen ongeveer 1 rondje gegalopeerd. Echt zo netjes. Ze zal wel moeten wennen en zal morgen flink spierpijn hebben. Ze heeft dit minimaal 2 jaar niet gedaan(zo lang heeft haar vorige eigenaar haar gehad en dit dus niet gedaan).

Maar ik ben dus erg te vreden. Het is dus helemaal niet zo´n dooie rustige oma. Als je haar vooruit eenmaal gevonden heb is het een leuke pittige tante waar je nog heel leuk op zou kunnen rijden.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 23:51

leuk dat het nu zo goed gaat!
toen ik haar de eerste x zag had ze ook best moeite met tempo achter dien en nimber aan
2e x dat ik haar zag draafde ze grote stukken naast
me groote vooruitgang dus
mooi hor!
houden zo!!