Vliegenmaskers met oog opslag.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Vliegenmaskers met oog opslag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 15:33

Lieve mensen, ik heb al bijna 2 weken geleden een mail gestuurd maar ik heb tot op heden nog niets vanaf de andere kant van de oceaan gehoord. Ik werd al gewaarschuwd door een prof die al contact met deze mensen heeft gehad en dat contact liep toen ook al ergggggg slecht.

Nog even geduld dus, maar als het te lang duurt, zie ik af van bestelling omdat ik dan niet het vertrouwen heb in het geheel..............
Solly........... Ach gut .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 15:51

Hmm balen, maar ik kan het ook erg goed begrijpen van je
Stuur er in ieder geval nog een mailtje achteraan, ik krijg de laatste tijd soms ook mijn mails niet binnen op een of andere rare manier

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:57

Ik ben ook afgehaakt maar toch zijn de eerste bestellingen al wel in nederland gearriveerd. Het schijnt dat als je gewoon via de site besteld dat het dan wel lukt. Maar mailcontact verloopt zeeeeeeeeeeeer slecht.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 00:36

Ik heb een tijdje geleden een mailtje gehad dat ze nu ook 'standaard' naar Europa shippen, dus in princiepe moet je nu zo van de site kunnen bestellen.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 15:12

Francis schreef:
Ik heb een tijdje geleden een mailtje gehad dat ze nu ook 'standaard' naar Europa shippen, dus in princiepe moet je nu zo van de site kunnen bestellen.


jaaaaa, dat snap ik wel, maar ik wil natuurlijk proberen of ik een special price kan krijgen, dat lijkt me het leukste!!! Vandaar dat ik hun mail afwacht, . Ik zal straks de mail nogmaals versturen, misschien is ie bij hun er tussendoor gepiept, Schijnheilig .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 00:25

Ik hoop echt dat het gaat lukken! Ik wil er ook graag 1 of 2, maar het wordt nogal erg duur met de verzendkosten erbij geloof ik. EN ik heb geen creditcard. Nouja goed ik hoor het dan wel of het nog lukt allemaal Haha!

Party!! Hardcore-fan #2, Chocoholic #2 Vingers aflikken

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 10:11

In het andere topic heeft iemand al foto's geplaats van de maskers bij haar paarden. Voor 2 masker was ze iets van $ 56 kwijt ofzo, dus het is nog wel te doen. En weet iemand of ze ook voldoende aansluiten op de neus? Van de foto's lijkt het net alsof daar nog ruimte zit ( waar die leuke vliegen dan weer tussen kunnen Boos! ) .

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 11:02

Jeetje, vandaag EINDELIJK mail gekregen en we gaan kijken voor een speciale prijs bij grote hoeveelheden.............nog even volhouden, meiden, het gaat misschien dat toch nog goedkomen, hahahaha.

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 11:11

Zover was ik ook Haha! Toen heb ik een aantal etc doorgegeven en inmiddels wacht ik al een paar weken op antwoord Knipoog Maar ik blijf zeer benieuwd naar jouw poging.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 11:45

Gna gna gna.....................wie weet heb ik het dealerschap strakkies, hahahaahahaa, nou jaaaaaaa, ik heb mijn mail ook 2 keer over moeten sturen om eindelijk reactie te krijgen. Maar goed, we zien wel, er loopt een bestelling van 22 maskers, enkele mensen hebben wel geinformeerd, maar niets nog besteld, dus, WIE WIL NOG MEEDOEN???????

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 11:51

Jah ik wil er graag een! Maar weet je misschien hoeveel het gaat kosten, 1 zo'n masker? Dan weet ik dat alvast! *LOL*

Party!! Hardcore-fan #2, Chocoholic #2 Vingers aflikken

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 13:48

Voor 35 euro heb je 'm vast wel, gokje hoor, Lachen. Als ik de prijzen weet, zet ik dat in dit topic.

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 13:55

nou, voordat je een jochie bent zal je toch wel antwoord hebben gehad ???? Lachen)

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:07

cornelie schreef:
In het andere topic heeft iemand al foto's geplaats van de maskers bij haar paarden. Voor 2 masker was ze iets van $ 56 kwijt ofzo, dus het is nog wel te doen. En weet iemand of ze ook voldoende aansluiten op de neus? Van de foto's lijkt het net alsof daar nog ruimte zit ( waar die leuke vliegen dan weer tussen kunnen Boos! ) .


Ze sluiten toch wel goed aan hoor, misschien dat het wat vertekend op de foto, maar mij valt de pasvorm ontzettend mee

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:09

FlyingHigh schreef:
WIE WIL NOG MEEDOEN???????

Ikke. ikke!!!!
Waar kan ik mijn bestelling doorgeven?
Maat en aantal?


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:15

FlyingHigh schreef:
WIE WIL NOG MEEDOEN???????

Is het misschien een idee om je oroepje op [VMR] te plaatsen ?! Dan heb je misschien een nog groter bereik Lachen !
Ik vind de masker erg leuk en als ze geen godsvermogen kosten, wil ik er ook wel eentje bestellen Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

DubbelFun

Berichten: 88622
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:35

Van WN naar VMR met link.

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:37

zou er eerst nog een x achteraan gaan

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:37

Omdat het een tijdje duurde heb ik ze vorige week zelf ,gewoon via die site, besteld. Ik kreeg meteen een bevestiging en de volgende dag het bericht dat ze verzonden waren. We zijn nu dus in afwachting van. Volgens een andere bokster zouden ze binnen een week moeten arriveren. Ik heb ze alledrie besteld en incl. verzendkosten wordt er $66,85 van mijn rekening afgetrokken.


boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:13

ik vind ze echt super gaaf! welke soorten heb je dan en maten?
en wat was de site ook al weer??

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:22

Hoeveel kosten die dingen dan nou eigenlijk in euro's dan? En hoeveel kost het verzenden?

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 21:55

Ja, ik wil ook wel meedoen!laat maar even weten hoe en wat.

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:10

Kan de foto misschien nog een keer geplaatst worden ???

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...


asbe

Berichten: 119
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Kiel-Windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:50

sflj schreef:
Omdat het een tijdje duurde heb ik ze vorige week zelf ,gewoon via die site, besteld. Ik kreeg meteen een bevestiging en de volgende dag het bericht dat ze verzonden waren. We zijn nu dus in afwachting van. Volgens een andere bokster zouden ze binnen een week moeten arriveren. Ik heb ze alledrie besteld en incl. verzendkosten wordt er $66,85 van mijn rekening afgetrokken.

'
... en vanmorgen lagen ze bij ons in de bus! Zaterdag besteld en op donderdag bezorgd, vind ik redelijk snel. (klik hier voor een foto)

Paarden schenken de vleugels die ons ontbreken.

United Stables That's US!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Armani1985, Dexx, Duhelo, Esta_negra, Googlebot, ikbencarmen, rocky_1995 en 77 bezoekers