aah! dit overkomt mij weer hoor... :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

aah! dit overkomt mij weer hoor... :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:29

Ook al is dit alweer een goede 2 weken geleden gebeurd, ik ben helemaal vergeten het op Bokt te zetten!

Zoals jullie misschien wel weten heb ik deze zomer op een paardrijkamp in de VS gewerkt. Hier heb ik veel leuke paarden en pony's gereden... Maar 1tje sprong er toch wel uit hoor Haha!

Al sinds ik weer ben begonnen met paardrijden is de kleinste pony waar k weer op had gereden een E-pony. Maar goed, nu was er een meisje dat me vroeg of ze dat weekend haar pony, van 1.30m, op het camp kon laten en of ik 'm dan voor haar wilde rijden. Goed, zo gezegd zo gedaan. We hadden de pony op vrijdagavond niet buitengezet omdat we niet goed wisten hoe hij samen met andere paarden was. Zaterdagochtend en middag was 'ie ook binnengebleven, omdat het te heet was om te rijden.

Zaterdagavond, ik zadel Pudgey op. Pudgey betekent overigens dikkertje, oftewel ik was niet bang te zwaar te zijn voor de pony omdat het een stevig ding was.
We gaan naar de buitenbak (1 van de 4) en Pudgey probeert me al een paar keer overhoop te lopen. Niet gelukt (na 5 weken paardrijcamp heb je nogal wat kracht in je armen), dus we komen levend in de bak aan Haha!

Ik stap op de pony. Met een stoel, niet omdat het dier te hoog is maar de eigenaar wilde dat vanewege het zadel. Zij is zelf zwaarder dan ik, en bij haar glijdt het zadel nogal. Duss ik stap op vanaf de stoel. Ik zit nog niet helemaal, heb de stijgbeugels nog niet in of...

ZZZZZZOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!
... Daar vliegt Pudgey vooruit in een rengalop. En daar zat ik dan.... mn eerste ponyritje sinds FOREVER. Omdat we in de 4e bak waren, die het meeste beschut ligt, zaten er een paar hindernisjes in... (Het was de springbak) Dussss Pudgey rent op een hindernis af. En ja hoor... meneer springt.
Ik had dus sinds TIJDEN niet meer gesprongen, niet meer op een pony gezeten OF een rengalopje geprobeerd en nu kreeg ik meteen alle 3!! Klinkt lekker als een Pennyverhaal Tong uitsteken helaas (of gelukkig) heb ik er geen foto's van. Cheese!

Uiteindelijk vond ik mn beugels weer, heb ik een paar rondjes in rengalop rond de bak gesjeesd... En vond ik het zelfs leuk Haha! Maar toen werd Pudgey moe. En dat was maar goed ook.
Het was iig een onwijs avontuur, maar wel 1 van de leukste dingen die er op het camp is gebeurd, hihihi! Clown Bloos Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:30

whoeps lang verhaal.... sorry!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:32

Hahaha ! Wat had ik daar graag bij willen zijn , ongeveer net zo'n rare actie als van kees afvallen Knipoog

Heb je nog meer van die leuke verhalen ? Volgens mij heb je het daar echt naar je zin gehad , enne , heb je Love nog in je koffer gestopt voor me Knipoog

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:36

Ik dacht, toen ik de titel las en de smiley en '1tje sprong er toch wel uit' dat je het ding nu in je achtertuin had staan. Knipoog

Nou, dat was dan weer een heel avontuur Tong uitsteken Je bent wel blijven zitten Knipoog Ik zou er na zo'n sprong zonder beugels in rengalop denk ik wel naast liggen... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:42

ja ik weet ook niet hoe ik dat heb gedaan... ik geloof dat ik meer op zn nek zat dan op het zadel Haha!

Paardenl0ver
Berichten: 406
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Westkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:47

Woow.. Voor het eerst in tijden weer op een pony zitten gelijk in rengalop en dan ook nog eens een hindernis meenemen.. Lachen Poe.. Knap gedaan hoor!! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:51

Klinkt pennyachtig he... *slik* Bloos maar je had het moeten zien! het was echt te grappig voor woorden Haha!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:53

Kleintje19 schreef:
Klinkt pennyachtig he... *slik* Bloos maar je had het moeten zien! het was echt te grappig voor woorden Haha!


Tja, niet alle pennyachtige verhalen zijn surrealistisch, ze halen het toch ergens vandaan he Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:55

hahahahahaha Haha! ja idd... misschien zijn wij hun inspiratie Schijnheilig

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 23:01

Kleintje19 schreef:
hahahahahaha Haha! ja idd... misschien zijn wij hun inspiratie Schijnheilig


Over een paar maandjes staat het misschien wel als stripverhaal in de penny. Tong uitsteken Alleen dan neem je na afloop natuurlijk het ponytje mee naar huis omdat de eigenaresse van het ponytje vind dat je een veel betere ruiter ervoor bent en jullie passen zo goed bij elkaar.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 23:04

Roskur schreef:
Over een paar maandjes staat het misschien wel als stripverhaal in de penny. Tong uitsteken Alleen dan neem je na afloop natuurlijk het ponytje mee naar huis omdat de eigenaresse van het ponytje vind dat je een veel betere ruiter ervoor bent en jullie passen zo goed bij elkaar.


Hahaha ! Dan krijgt ze daarna Splash om hem te temmen... Haha!