Flemen, maar wat betekent het ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Flemen, maar wat betekent het ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 22:05

Ik weet wel WAT het is, maar waarom doen paarden dit?

2 meiden hebben bij ons op stal een merrie shet/welsh losgegooit, terwijl een shet hengst in de paddock achter stond. Deze brak los door het hek en probeerde de merrie te dekken. Zij was ook nog hengstig. Uiteindelijk hebben we binky toch nog te pakken gekregen en in de paddock (bij wanda Lovers ) terug gezet. Toen lotje (de merrie) weer terug naar het land ging, en wanda en binky weer terug in de bak gingen, deed binky nog steeds raar en ging plassen op de plek waar lotje iets had geplast ofzo. En toen ging hij daarna dus flemen.

Wat betekent dat?

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:10

m'n verzorgpony doet het meestal als hij iets vies in z'n mond heeft.. hij stond vlede keer met een hengstige merrie los in de bak en die hengst stond bij haar achterwerk Haha! te ruiken en ze plaste toen zo precies in z'n mond Haha! en hij heeft toen een aardige tijdje lopen flemen..
en ook toen ik een keer een kattensnoepje in m'n hand had voor de stalkat moest en zal hij het op eten en hij spuugde het gelijk weer uit maar moest daarna ook flemen.. dus ik denk zoiets

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:12

Dit is een reactie op een geur...kan zijn van een hengstige merrie of een ander vreemd geurtje

Erover heen plassen is aangeven dat dit zijn merrie is, territoriumdrang!

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 22:13

haha oke thenks Haha!