aan de Utrechters...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

aan de Utrechters...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-02 09:20

Hey!
Ik ben op zoek naar een specifiek product tegen zomereczeem , maar ze verkopen het alleen in Nederland. Gelukkig gaat mijn vader ongeveer 1 keer per week naar Utrecht. Daar heeft hij al eens naar een dierenwinkel gezocht, maar hij had niet zoveel tijd en hij kent de stad ook niet van buiten Haha! .
Met andere woorden: weet iemand een dierenwinkel of paardenwinkel in Utrecht zijn, liefst in het centrum???
Het product dat ik zoek, heeft Colinda me aangeraden. Het heet 'Velcote' en het wordt zowel bij paarden als bij honden gebruikt, dus het zou niet zo moeilijk te vinden mogen zijn.


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 11:06

Je zou eens kunnen zoeken met www.telefoongids.nl op dierenwinkels in Utrecht. Verder zit er in Utrecht zelf één ruitersportzaak, Koch (vlak bij de Ikea). Er zit er ook eentje net buiten Utrecht, tegenover de McDrive richting Houten/Nieuwegein en dat is Freddy's Ruitersport. Die twee zou je even kunnen bellen om te vragen of ze het verkopen. Ze zijn beide makkelijk te bereiken via de snelweg. In het centrum zitten in ieder geval geen ruitersportzaken. Wel dierenwinkels, maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd. Ik wil in ieder geval wel even voor je kijken bij de dierenwinkel bij mij in de buurt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 21:28

Ik was zelf ook wel benieuwd naar dat spul en ben even gaan zoeken op internet. Je kunt Velcote ook online bestellen:

http://www.dogsandfriends.nl/index.html?
target=HondenVachtzn_en_verzorgingartikelenVoedingssupplement.html

[Edit] link opgeknipt, plak ze achter elkaar [/edit]
Laatst bijgewerkt door Karin op 19-03-02 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Suzanne F.

Berichten: 49168
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 21:37


"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 10:31

Eh, het schijnt alleen in Nederland verkrijgbaar te zijn... vandaar!

De paardendrogist bezorgd volgens mij ook in België, dus dat is zeker een aanrader, bovendien kun je online bestellen tegenwoordig! Succes!
en anders moet hij 'ff' langs Bilthoven rijden (komt hij bijna langs als het goed is), daar zit een vrij grote ruitersportzaak, die hebben het misschien ook wel (kan iem. ongetwijfeld wel vragen). Anders misschien v. Huet in Houten? Goeie man, goeie zaak, weet alleen niet of hij nog paardenspullen verkoopt (ik dacht alleen laarzen).

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 13:17

Huet verkoopt alleen laarzen Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 13:37

hij zat eerst in Zeist met een enorme winkel, is al jaren weg, maar ik zag m op beurzen nog wel met allerlei spul staan (naast een aparte stand met laarzen), vandaar mijn twijfel.

Hij doet ook in golfspullen oid he? Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 14:13

Paardendrogist kan je gewoon bestellen dus dat lijkt me handigste. Koch zit in Kanaleneiland dus vlak bij centrum! Op de Vasco di Gamma-laan! (ofzoiets.. Knipoog )

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 20:00

Hey!
Ik vind toch geen Velcote op de site van "paardendrogist". Misschien kijk ik er wel 100 keer over? Verward Waar zien jullie dat dan staan?

Die Koch, daar moeten we toch eens naar zoeken.
"Kanaleneiland", ik neem aan dat dat ergens aan de rivier is? Ben er zelf 1 keer geweest Haha! .
Mijn pa werkt in de "sint-jacobs straat". Als je die naar beneden afloopt, kom je op een soort winkelstraat uit.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:21

visje schreef:
Die Koch, daar moeten we toch eens naar zoeken.
"Kanaleneiland", ik neem aan dat dat ergens aan de rivier is? Ben er zelf 1 keer geweest Haha! .
Mijn pa werkt in de "sint-jacobs straat". Als je die naar beneden afloopt, kom je op een soort winkelstraat uit.


Kanaleneiland is een wijk aan de zuidwestkant van Utrecht met veel flats, kantoren en een meubelboulevard. Het heet zo omdat het tussen twee kanalen gebouwd is, het Merwedekanaal en het Amsterdam-Rijnkanaal.

Tot zover een stukje geschiedenis van Utrecht. Haha!

Koch zit idd op de Vasco da Gamalaan. Als je vanaf de snelweg komt (A12), neem je afslag nr. 17 bij de Ikea (de Ikea zie je vanaf de weg). Beneden ga je richting Utrecht (niet Nieuwegein), Europalaan heet die weg, rotonde driekwart rond en dan de eerste straat links.

Als je vanuit de stad komt, volg je de borden Kanaleneiland. Je komt dan langs een ziekenhuis, een groot winkelcentrum en vervolgens een rotonde, en daarna is het de tweede straat rechts. Koch zit in een rijtje winkels met o.a. een supermarkt en een kapper.

En de St. Jacobsstraat ken ik ook, dat is bij de Bijenkorf. Lachen

Kom je een keertje meeten? Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:22

Hahaha, nee zit niet bij de rivieren...

Het zit idd aan de Vasco Da Gammalaan..
Het zit net buiten het centrum, in de buurt van de Meubelboulevard, misschien dat dat een aanknopingspunt kan zijn voor je vader Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 00:20

Mayo en ik vrijwel tegelijk... *grin*

Was nog vergeten te zeggen dat de Vasco da Gamalaan een zijstraat is van de Beneluxlaan, waar dat grote winkelcentrum ook aan ligt. Die laan moet je dus in de gaten houden. En het zit nog best een eindje buiten het centrum hoor, in ieder geval zeker niet op loopafstand!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 00:32

*zucht* even off-topic: zit ik 650 km verop en lees hoe "mijn stadtje" beschreven wordt Lachen , krijg echt even helemaal heimwee (zelfs naar het kanaleneilend Scheve mond , kan je nagaan Knipoog !)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 13:22

Nou Sterre, dan heb je 't wel heel erg te pakken *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 13:28

Toch dan maar eens tijd datje goed langskomt hier ?? Dan kunnen wijmensen uit de omgeving Utrecht al het nieuwe laten zien Knipoog .

PS als je wat nodig hebt kunnen wij het ook halen en opsturen nar je ?? Misschien een idee Verward . Ik moet tochnog wat opsturen voor je.

We horen het wel.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 19:26

Nou nou, mijn kennis van Utrecht is inderdaad erg gering, maar ik heb er toch al wat bezienswaardigheden bezocht zoals die reusachtige uil die ergens op een dak neergeplant is en die stoel (ergens aan de universiteit?) waar ik zo van onder de indruk ben dat ik soms nog over droom Haha! .
Verder ben ik al vedwaald in Hoog-cathelijne (als ik het juist schrijf)... ril-ril, dat nooit meer. Ik leek wel een Aboriginal in New York (New Amsterdam Haha! ); zoiets hebben we in België niet.
En dan heb ik nog voor een gesloten Dick Bruna-tentoonstelling gestaan Schijnheilig (het was maandag Frusty ) en ik heb rondgedwaald op de plek die naar mijn idee kanaleneiland had moeten heten Haha! .

Misschien moet ik inderdaad maar eens een dagje naar daar komen, kunnen jullie meteen een rondleiding geven Haha! . Ik weet wel niet zo meteen wanneer, want in de week moet ik natuurlijk naar school en ik heb al eens gespijbeld om naar ene paard te gaan kijken.


Prisca schreef:
PS als je wat nodig hebt kunnen wij het ook halen en opsturen nar je ?? Misschien een idee Verward . Ik moet tochnog wat opsturen voor je.


huh? was dat tegen mij? Lips are sealed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Axxy, C_estmoi, Char_elle, Danseresje, dazai, Gwenvd, Maliboe, ManonGrr, Miss_Mii21, Noukie123, Pieneappel, Sandyislief, Sarah_Elise, vaxie, XxMariellexX, YandexBot en 185 bezoekers