jiehoe!!ik heb een nieuw paard!!!+ verslag van het rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

jiehoe!!ik heb een nieuw paard!!!+ verslag van het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 19:21

jaja sommige had ik het al verteld maar het was nog niet helemaal zeker maar nu dus wel. het is een calvados van 170, 5 jaar, heet lucky boy Misselijk, en op papier patrick Misselijk dus daar gaan we ff iets anders voor verzinnen maar zijn roepnaam blijft gewoon luuk en het is een super poepie.... dinsdag ga ik er voor het eerst op rijde. ik ga hem voor iemand anders rijden dus hij is niet van mij. ik hoef er niks voor te betalen!!! heb er zo'n zin in Party!!

alleen 1 minpuntje nu moet ik dus echt queen laten gaan... Verdrietig Verdrietig
ik heb met mijn vader afgesproken dat ik nog tot einde zomervakantie bij haar blijf en het afbouw heb ik ook nog ruimschoots de tijd om een ander meisje te zoeken......

nou hoor ik bij de paarden!!!!
zal de pony's wel missen vooral de gezelligheid op concour is bij de pony's altijd veel leuker dan bij de paarden.. maar goed ik wil ook verder en daar is dit een mooi paardje voor!!!!!!

ikke is happy
Laatst bijgewerkt door ingrid op 19-03-02 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 20:04

huh? is het nou wel je eigen paard of niet? En wat was die queen dan?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 20:16

nee hij is niet van mij ( staat toch ook hierboven Verward )

en queen was mijn eigen pony heb ik verleden jaar verkocht maar ben der altijd blijven rijden

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 20:46

Nou, ik wist er dus al wat meer van, en ik vind het heel gaaf dat het nu helemaal zeker is. Gefeliciteerd hoor!!! Party!! Party!! Party!! Dat je Queen moet laten gaan is natuurlijk moeilijk ja. Maar je vindt er zeker een lief ander iemand voor. Heel veel succes met je nieuwe paard! Party!! Party!! Party!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 20:54

tnxxx joleen
ben zo benieuwd hoe het dinsdag gaat
ik maak gelijk foto's Haha! Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 22:51

Heey inge! wat leuk zeg!! heel veel plezier ermee hoor!

grtx

pokemon

Berichten: 88
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 22:55

MAG IK EENS KOMEN KIJKEN DAN?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 18:10

tnxx steef

enne pokemon als jij dat wilt dan kom je maar Knipoog

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 09:31

gefeliciteerd ingrid
heel veel plezier met lucky boy Haha!
wel sneu voor queen, ik vind dat zo'n gaaf beestje Tong uitsteken

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 10:35

Gefeliciteerd!
Waar staat het paard?
Ik ben reuze nieuwsgierig, maar uh.. jij ook hoop ik?
Je zou Cerise nog eens bezoeken toch?

Wat die gezelligheid betreft tijdens de concoursen:
Ik zal het over een jaartje heel gezellig proberen te maken. *LOL*
Tenslotte rijden we in dezelfde kring dusseh...
Ik weet niet waar het paard staat, maar anders kom je gewoon bij ons op de vereniging rijden?
Maar dat zal je wel niet willen want dan mis je je vriendinnen zo haha.

Kweet niet of je Menda kent maar die gaat ook bij ons op de vereniging rijden, ze kan dan bij ons op de trailer zodoende.

Heel veel succes met Luuk! Party!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 19:09

hey dorine,
nee ik blijf echt wel voor de boleemruiters starten hoor haha en hij staat ook nog op de boleemhoeve nog wel tenminste. en het duurt ook nog ff voordat ik ga starten hoop eigenlijk het nieuwe binnenseizoen. ik ga gewoon gelijk met jou beginnen Tong uitsteken haha lijkt me wel gezellie. heet dat paard van menda elita????

enne marloes ik rij queen nog tot einde zomervakantie dus er komen binnenkort weer foto's van de knapperd!!!

nou heb er vandaag dus eerst op gereden en het ging in het begin wel redelijk. zat er alleen net op toen die er al bokkend vandoor ging maar had hem behoorlijk snel weer onder controle vond ik zelf Tong uitsteken nou toen moesten de beugels 7!!!! gaten langer van hem want ik had zo'n ponyzitje Verward nou dus had ik helemaal niks meer aan die beugels was gewoon zonder beugels aan het rijden.
hij liep eigenlijk wel lekker nageeflijk alleen een beetje sloom. nou toen mocht ik aangalopperen. al het slome was ineens weg en hij sprinte ervandoor. een vriendin van me reed ook in bak en dat paard van haar is nogal gek in de kop. dus ik aangegaloppeerd bij c en zij zat in draf op een volte bij A dus ik galoppeer keihard door die bak heen kon hem niet terug krijgen hij had er zin in. toen kwam ik bij A en dat paard van mijn vriendin die vloog er bokkend en steigerend vandoor en luuk reageerde daar gelijk op en bats! daar lag ik op de grond. ik er gelijk weer opgestapt ( eerst beugels paar gaten korter gemaakr zodat ik weer beetje steun had Haha! ) en heb hem naar voren gereden. toen werd die heerlijk nageeflijk en liep die super!!!! zelfs nog voorwaarts.

ik blijf erbij als die beugels niet 7 gaten langer waren geweest had ik er gewoon op blijven zitten. en hij had ook al een tijdje niet meer gelopen.
maarja je moet het leren met vallen en opstaan toch???
oja en zijn startnaam wordt denk ik piccolo!!!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 19:29

Tja Ingrid ik denk ook wel dat die man met zeven (!) gaatjes langere beugels ongelijk had, maar langer moesten ze toch wel waarschijnlijk.

Toen ik jou op Queen zag rijden vond ik je eigenlijk vrij lange benen hebben.
Queen is een d-pony en je bent nog langer dan ik, en mooi slank grinnik Knipoog , dus je had de beugels (om de hulpen netjes te kunnen geven) iets korter dan normaal. Logisch.
Als je dan op een paard van 1.70 gaat zitten, doe je automatisch ongeveer de beugels op de lengte die je gewend bent, ponyzitje als het ware.
Ik denk dat je zult merken dat je beugels inderdaad ietsje langer konden dan je in het begin had!

Verder loopt hij natuurlijk nog niet zo lekker soepeltjes als Queen ( Kwijl ), en heeft-ie een groter lijf dus das best wennen denk ik.
Vooral volhouen en uh...
Jij start misschien al eerder dan ik hoor!
Je kunt tenminste op de manege oefenen, ik zal het op straat moeten doen nog minstens een maand... Frusty en in het bos.
Maar goed, hopen maar dat de gekochte trailer van ons snel opgeknapt is dan kunnen we er in elk geval 2x per week mee naar de manege...

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 19:36

ja idd dorine de beugels waren ook te kort dat is ook zo
maar 7 gaten langer vond ik toch wel een beetje te veel van het goede!!! enne voordat ik luuk goed aan het lopen heb kan nog wel ff duren hij kan echt nog haast niks
en ik heb ook 4 jaar lang met queen op de straat moeten oefenen en ik ben er M1 drs mee geworden dus er is nog hoop haha
en nu je trailertje hebt kan je toch door de weeks wat vaker gaan oefenen??

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 10:11

leuk dattie zo leuk was Party!! maar wie moet nou z'n beugels 7!!! gaten langer doen Schijnheilig Verward Scheve mond maar ja je leeft nog Tong uitsteken Party!!
succes verder met je paardje Lachen