Ben bij aron geweest!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Ben bij aron geweest!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 16:22

Zaterdag was het zover. Ik ging naar aron toe in zoetermeer. Aron is mijn vorige pony (voor de mensen die het niet wisten). Dat is 100 km rijden vanaf ons. Ik nam ilse mee (meisje van de club 10 jaar). Dat meisje dat aron heeft gekregen van haar ouders heet fabienne en is ook bijna 10. Volgende week werd ze 10.

Eenmaal een uur te hebben gereden kwamen we aan in zoetermeer. We hadden het meteen gevonden (met behulp van routeplanner *LOL*. We belden aan en fabienne en silvia (de moeder) deden open. We kregen binnen wat te drinken en we kletsten wat. Ik had ook een kado mee genomen voor fabienne. Van vroeger had ik aron's paarse dek en bandages meegenomen. Ze was er super blij mee. Toen we foto's hadden bekeken van de vakantie en mijn nieuw paardje gingen we naar aron. Maar eerst gingen we naar de divoza daar Haha!.
Wow daar kijk je echt je ogen uit je hoofd. Echt mooi en groot joh.


Ik had een wedstrijd dek gekocht met witte bandages en onderleggers. Een appelzoutblok en een tas vol met snoepjes voor hester.

Ongeveer een uurtje verder gingen we naar aron. Eenmaal aangekomen, riep ik hem. Zijn oortjes gingen naar voren en hij keek me echt aan van he jou ken ik Schijnheilig .

Echt lief joh. Ja ik heb ook 4 jaar met hem gereden en geknuffelt en
al. Lovers

Maar goed. Toen gingen we hem uit de wei halen. Hij staat tussen de twintig paarden en er word ook wel een gestoeit met hem en aron is echt een vechtersbaasje. Dus wondjes en schrammen had ie wel. Verder zag ie er rond en dik genoeg uit. Hij word daar goed verzorgt. En daar ben ik echt blij om.

Toen hadden we hem gezaddelt en als eerste ging ilse rijden. Na een kwartier ging ik erop. Het was zo raar. Hij voelde nog steeds hetzelfde aan toen ik hem nog had. Maar wel raar want mijn paard heeft super ruime gangen en aron niet. Ja kan ook niet anders een pony van 1,56 of een paard van 1,68m. Maar het was zo ongelooflijk fijn om hem zo blij te zien. Ik kon wel janken van blijdschap. Huilen .

Rond 4 uur zijn we weer naar huis gereden. En naar de mac geweest. Ik heb echt een ongelooflijke fijne dag gehad.

bedankt voor het lezen van mijn verhaal.

zondag krinfinale rijden


marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:33

Goed joh ,dat je naar hem toe bent gegaan.
Tog fijn om te zien dat het goed gaat


_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:54

fijn dat het zo goed gaat en niet huilen hoor Ach gut

Eerst de ruiter, dan het paard. (Anne Muller, Basis rijkunst)

<'\___~
...(\...)\...

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:33

Ja leuk dat je vorige paardje het goed maakt,maar dat neemt niet weg dat je gewoon heel blij was om hem weer te zien na zo'n lange tijd.en dan kan ik me die tranen ook wel weer voorstellen.heb ik ook gehad toen ik wouter weer zag nadat ik hem had verkocht.maar het word wel makkelijker als je weet dat hij het goed heeft en dat hij bij mensen is die heel goed voor hem zorgen.fijn dat je een leuke dag heb gehad hoor.

Bart..we zullen je missen r.i.p

Liske

Berichten: 63
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Hel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:34

Mijn pony is ook weg,maar ik kan er niet meer heen jammergenoeg Verdrietig Goed dat jij er nog heen kan!

I will never die unloved
Ik ben Shadowfaxx,maar kan me niet aanmelden!

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 21:53

ja dat is altijd rot als je je lieveling moet verkopen. Maar ik heb dan gelukkig mijn rijbewijs. Anders kon ik er ook niet naar toe. Ik ben echt blij dat ie zon goed tehuis heeft. Mijn hartje is weer gerust. Haha!

zondag krinfinale rijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Dancer, Devitootje, Fayyah19, hollie, Iris_Casper, Lestria, nicolailover, Poety, Salinah, sterregoud, Titsia, xxPaige en 87 bezoekers