eerste pony nu al 3 dagjes mijn bezit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

eerste pony nu al 3 dagjes mijn bezit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 09:36

oow.. ik kon het niet laten hijs zo schattig ........ ijslander en 3 jaar

ik heb hem nu totaal 2 daagjes en dit is de 3 de dag Haha! hij vind egt iedereen gfezelig er zit geen kwaat in hij is aleen nog een beetje een baby met zijn speelsig heid hihihi.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hiet hield ik gras vast want ik was aan het vallen Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik vins ze lief hij is trouwens niet zo foto schaniek ( Verward )

hiohihi hij staat er soms egt heel onhandig op Tong uitsteken hihihihi dat is zo leuk

amandatjuh88
Berichten: 1318
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:17

HOe oud is ie ??
wel leuk beesie Lachen
xx amanda

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:23

er staat 3 jaar. boven aan. ik vin hem eerlijk gezegd veel ouder lijken hier als op die andere foto's. hij iljkt niet meer zo iel. mooie ijs trouwens Haha! had ik wel l gezegd.

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:28

leuk beestje schattig koppie heeft ie!!

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 10:45

zie je zij tog dat ie er ouder uit zag veel mminder klein en iel hij is al best dik mijn dikkie dik hihihi

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:50

leuke paardje hoor, laat je hem nog een poos genieten van zijn jonge jaartjes?
en let even op schrijfwijze!!

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:52

droppie_18 schreef:
leuke paardje hoor, laat je hem nog een poos genieten van zijn jonge jaartjes?
en let even op schrijfwijze!!


kijk dan naar haar onderschrift. zij kan er toch niks doen?

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:54

je hebt dus uiteindelijk toch deze 3 jarige ijsco genomen Lachen !
nou veel plezier...

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:03

Christi schreef:
kijk dan naar haar onderschrift. zij kan er toch niks doen?


sorry niet gelezen mijn fout Verward hopelijk neem je het me niet kwalijk Vriendjes zijn?

mootje20
Berichten: 168
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:14

oh wat leuk zeg deze heb ik zien staan,aan de hoeverweg toch? op dat landje wat een tijdje tekoop stond tussen valkering en bras in?zaterdag reed ik langs en zag jullie druk bezig zijn gefelici met je paardje

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 11:16

hihihi dankje Christi !! geeft niet kan gebuuren (der wort nu teminste geen probleem van gemaakt) ikke ben egt blij met deze vent ..... hij vind nog alles leuk ik laat hem nog een jaar staan dan is ie 4 en een half dan kan ik er op en dan rij ik natuurlijk niet veel want dan is het winter en kan ik niet egt rijden van wegen zijn vacht en in de zomer vakantie kan ik dan egt veder rijden dan is hij net 5 heb ik besloten want hoe lannger je wacht des te beter zijn rug....

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 11:22

mootje20 schreef:
oh wat leuk zeg deze heb ik zien staan,aan de hoeverweg toch? op dat landje wat een tijdje tekoop stond tussen valkering en bras in?zaterdag reed ik langs en zag jullie druk bezig zijn gefelici met je paardje

jah daar staat hij nu .... en hij stond tegen over de ijsbaan tussen de hensten ....Haha!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:25

Wat een leukerd!
Nog veel plezier samen!!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:27

Wat een schatje zeg. Lachen Voordeel van ijslanders is dat ze niet schrikkerig zijn aangelegd en snel wennen, zo te zien is ie al helemaal blij in z'n nieuwe weitje. Lachen

Oh ja dat van die speelsigheid en iedereen interessant vinden heeft onze van 3 ook! (nou, ze is niet van ons, maar staat bij ons als gezelschap voor mijn ijsco en paso peruano) Leuk zeg

Mijn paso peruano is ook vele malen fotogenieker dan mijn ijsco's, haha! Tong uitsteken De paso kan ik gewoon stilzetten (ijsco's houden ook niet van stilstaan Knipoog) en dan een foto maken, prachtig kan zij kijken. De ijslanders komen gewoon naar me toe gelopen, tja, dan kan je toch geen foto's maken!! Tong uitsteken

Ik rij trouwens gewoon op mijn ijslander met wintervacht... Alleen moeten de neusriem / keelriem / singel vele gaatjes losser. Tong uitsteken (heb zelfs een zomer en wintervacht singel Bloos) Maar als je gaat inrijdenis dat lastig, ook met uitzoeken van zadel / hoofdstel e.d., dat is dan natuurlijk ook lastig met al die vacht. Lachen Ik vind het sowieso een goed besluit om pas echt met het werken te beginnen als ie 5 is, dat is inderdaad wel het beste. OK dan! (maar de jaren daarna kan je dus best met wintervacht rijden hoor, alleen met school en dat het sneller donker wordt 's avonds is lastig, da's altijd zo naar aan de winter... Scheve mond)

*lang*

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 11:37

Roskur schreef:
Wat een schatje zeg. Lachen Voordeel van ijslanders is dat ze niet schrikkerig zijn aangelegd en snel wennen, zo te zien is ie al helemaal blij in z'n nieuwe weitje. Lachen

Oh ja dat van die speelsigheid en iedereen interessant vinden heeft onze van 3 ook! (nou, ze is niet van ons, maar staat bij ons als gezelschap voor mijn ijsco en paso peruano) Leuk zeg

Mijn paso peruano is ook vele malen fotogenieker dan mijn ijsco's, haha! Tong uitsteken De paso kan ik gewoon stilzetten (ijsco's houden ook niet van stilstaan Knipoog) en dan een foto maken, prachtig kan zij kijken. De ijslanders komen gewoon naar me toe gelopen, tja, dan kan je toch geen foto's maken!! Tong uitsteken

Ik rij trouwens gewoon op mijn ijslander met wintervacht... Alleen moeten de neusriem / keelriem / singel vele gaatjes losser. Tong uitsteken (heb zelfs een zomer en wintervacht singel Bloos) Maar als je gaat inrijdenis dat lastig, ook met uitzoeken van zadel / hoofdstel e.d., dat is dan natuurlijk ook lastig met al die vacht. Lachen Ik vind het sowieso een goed besluit om pas echt met het werken te beginnen als ie 5 is, dat is inderdaad wel het beste. OK dan! (maar de jaren daarna kan je dus best met wintervacht rijden hoor, alleen met school en dat het sneller donker wordt 's avonds is lastig, da's altijd zo naar aan de winter... Scheve mond)

*lang*


jah ik weet het maar voor ijslanders (en alle andere paarden) is het goed om ze 3 maanden stil te zetten daar knappen ze zo van op en het makkeluijke van ijsjes is ze vinden het niet erg als je een keer te rijden over slaat ze reden zig in de wei wel Haha! en de volgende dag zijn ze niet zo hieper .... hihihi ze zijn niet schrikkkerig ze zijn super knuffelig Tong uitsteken hihi enz enz enz .......

en in de winter is het ook snel donker dus heb ik ook niet veel tijd dus kan ik hem als ik wil ook 3 maanden op rust zetten .... doen de vrouw waar mijn paardje staat ook met haar ijslander

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:53

hee ik heb hem gister zien staan *LOL* en zag ook mensen erbij.. zag er leuk uit *vanuit de auto Haha! *

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:05

Leuke ijsco (nog steeds) Vork
gefeliciteerd nog Haha!

korlin
Berichten: 100
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:27

OK dan! een top paardje! echt lief! het valt me op dat ie de hele tijd blij is!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:31

ah wat een leuk paardje.. veel plezier ermee Lachen

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 17:37

hij is volges mij ook wel bij hihihi ..... hij heb voor het eerst zijn eigen mens Haha! hij is op gegroeid in een kude hij vind het leuk maar gek Haha!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:48

Wat een schatje!! echt zo`n lief knuffel koppie Lovers

Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:28

Wat eeb leuke pony..
Nog heel veel plezier ermee hoor..
Ojah...Wil je please een berichtje bij me
achter laten..? Bloos!

UpsADaisy
Berichten: 12
Geregistreerd: 24-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:36

Wat een mooie pony heb jij!!
Veel plezier met hem!

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:46

Hey! Jij geluk dat je een ijslander hebt genomen Knipoog Zijn toffe beestjes!

Ijslanders roeleren! Tong uitsteken

Rinskee
Berichten: 3916
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: In nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:05

hey leuk paardje! waar heb je hem gekocht? Haha! heel veel plezier ervan