Ben ik nou zo veeleisend??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Ben ik nou zo veeleisend??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 17:53

Beetje een relatie probleempje....

Mijn man werkt bij een bedrijf waarvoor hij sinds 4 maanden naar verschillende locaties moet. Naar Arnhem bijv en Den Haag en Amsterdam. Zelf wonen we in Haarlem.

Mijn gezondheid is niet zo best, al jaren niet. Waarschijnlijk komt het doordat ik een intolerantie heb voor bepaalde voedingstoffen. Ze dachten eerst Candida en nu gaat het meer richting Coeliakie, maar het onderzoek is nog bezig.
Een nadeel is dat ik iedere dag minstens één keer moet overgeven. Vaak 's ochtends na het douchen. Ook ben ik altijd moe! Een hele kamer stofzuigen van 30 m2 red ik niet zonder pauze. Vaak pijn overal ! Vanaf twee uur 's middags standaard knallende koppijn....

Sinds een 6 weken zit ik op een speciaal dieet. Mag geen tarwe, melk, suiker. alcohol en koffie.
Mijn man (en vader en moeder) wilde persé dat ik weer naar de dokter zou gaan om na te laten kijken wat ik nou heb. Een paar jaar geleden zei een dokter dat ik Candida zou hebben. Ik heb toen ook aan een dieet gedaan en ik werd alleen maar beroerder en zwakker. Heb het toen negen maanden volgehouden.
Nu kreeg ik dus weer een soort dieet voor en ik heb van tevoren tegen mijn man gezegd, dat ik wel nog zieker ga worden in het begin en dat daar dus rekening mee moet worden gehouden. "Geen probleem !" volgens hem.

Nou, ik ben dus een tijdje bezig met dat dieet en ik voel me zwaar waardeloos ! Misselijk, heel erg moe, pijn in mijn buik, last van mijn darmen, pijn in mijn rug, hoofd... Voel me heel ellendig en ik zie er ook niet uit. Iedere dag vraagt er iemand, 'voel je je wel lekker? Je bent zo wit'. Heel irritant !

Nu komt het probleem!

Het begint al 's ochtends...
Ik heb geen rijbewijs en ik werk in Amsterdam. Nu is de verbinding van Haarlem CS naar Amsterdam wel makkelijk alleen de verbinding van mijn huis naar Haarlem CS helemaal niet. Eerst moet ik 20 min lopen, dan 20 met de bus, 20 min trein en 15 min lopen van Amsterdam CS naar mijn werk. Voor mij is dat lopen gewoon heel zwaar! Voordat ik bij de bus aankom ben ik al kapot !

Mijn man zal NOOIT uit zichzelf voorstellen dat hij me even naar mijn werk brengt ! Ik moet bidden en smeken of hij dat aub wilt doen iedere keer. Terwijl hij gewoon vaak in amsterdam moet zijn. Ook als hij naar Arnhem gaat is het een kleine moeite mij even af te zetten. Ik werk trouwens aan de snelweg van A’dam, dus hij hoeft ook niet helemaal de stad in….
Ik vind het dus heel erg dat ik steeds moet bidden en smeken. Wat voor een moeite is het nou om iemand te brengen als je erlangs komt.

Nu het tweede!
Vorige week maandag voelde ik me zo ziek dat ik huilend op mijn werk heb gezeten na drie keer overgeven en ik zat helemaal te trillen. Mijn collega’s hebben me toen naar huis gestuurd maar zij (en ik ook) wilden wel graag dat ik opgehaald en thuisgebracht zou worden.
Mijn man zei de dag ervoor en ’s ochtends dat hij de hele dag in Arnhem zou zitten. Ik heb dus mijn vader gebeld die voor mij een afspraak (werk) moest missen… Bel ik terwijl ik wacht mijn man op om te vertellen dat ik dus zo ziek ben en naar huis ga. Nou, hij vindt het allemaal heel vervelend en ik moet maar bellen als ik thuis ben. Dus thuisgekomen bel ik hem weer en ik vraag hoe laat hij denkt thuis te zijn omdat hij vanuit Arnhem moet komen. Vertelt hij me dat ie in Amsterdam zit !!! Tegenover mijn kantoor!!!

Wat ik dus vind is dat hij me dat ook wel eerder had mogen zeggen! Waarom stelt hij niet even voor mij thuis te brengen als ie toch aan de overkant zit. Hij weet dat mijn pa het erg druk heeft met zijn zaak… Hij is mijn man, hij hoort toch voor mij te zorgen zeg maar? Of is dit onredelijk?
Vind trouwens dat hij mij ook wel even kan laten weten waar hij is. Als hij mij zegt de hele dag in Arnhem te zitten, kan hij toch even laten weten dat ie toch in A’dam zit?
Of is dit raar?

Wil ook graag weten wat jullie vinden over dat naar mijn werk brengen.
Ben trouwens wel bezig met mijn rijbewijs hoor, maar het moet toch geen moeite zijn als ie van me houdt?

Sorry voor het lange verhaal !


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:01

Ik denk niet dat het de kwestie is of hij van je houd, maar hij heeft simpel gezegd ook een baan en een baas en die verwacht het een en ander van hem. Dat hij niet laat weten dat hij (onverwacht?) een dagdeel in Amsterdam zit niet vreemd, ik neem tenminste aan dat hij je aan het eind van de dag wel even gebeld had om je mee te nemen naar huis vanuit Amsterdam.

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 18:03

Citaat:
ik neem tenminste aan dat hij je aan het eind van de dag wel even gebeld had om je mee te nemen naar huis vanuit Amsterdam.


Dat is het hele punt, dat doet hij dus niet !

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:17

het kan zijn ;het is maar een interpetatie uit jouw verhaal...dat je niet duidelijk genoeg naar hem bent. Het klinkt als onuitgesproken verwachtingen.
Spreek je verwachting naar hem uit. Het zou fijn zijn als je mij naar me werk brengt.

Ik heb een race tinker.......

Wederom welkom terug SP en onterechte ban voor Marreke

DiantaM
Berichten: 11273
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:31

Dit is gewoon een typische manneneigenschap, hij zou er niet even over nadenken dat zijn vrouwtje ook ergens naar toe moet! Je moet duidelijk zijn, en je bent niet te veeleisend!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:34

Ik zou sowieso lekker vakantie houden als ik jou was.
Zo te lezen voel je je stront beroerd.

Kan je met zoiets niet de ziektewet in?

Tenzij je dat neit wilt natuurlijk.

Ik ben het met Jeanie eens, een keer duidelijk vertellen wat je wilt, alhoewel ik me ook wel kan voorstellen dat hij ook niet altijd kan en wil, ook al houdt die nog zoveel van je.

Ik kan me er wel in vinden hoor, je voelt je beroerd en verwacht/wilt wat steun en extra mee denk werk, alleen zijn mannen daar in mijn ervaring niet echt goed in Knipoog
Wat niet betekent dat ze het slecht bedoelen hoor.

Dus gewoon duidelijk zijn, heb je dit ook al tegen hem verteld?

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:48

Ik denk dat hij andersom wel zou verwachten dat jij voor hem klaar zou staan. Ik vind het wel waardeloos hoor. Hij zal best een baas hebben met bepaalde verwachtingen, maar die baas zal ook wel snappen dat hij een vrouw heeft die zich hondsberoerd voelt.

Waarom trouw je eigenlijk met iemand als je niets van hem kunt verwachten? Als je ouders altijd de enigen zullen zijn waar je op kunt rekenen?

De hond is de betere mens


nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:56

klinkt heel bekent!!! het heeft bij ons ook een paar jaar geduurd voordat mijn man in de gaten had dat t echt niet ging

tijdens de chemo had ik opvang van mijn schoonouders voor mijn kleine
en ging met de TAXI naar het ziekenhuis kreeg chemo en ging met de TAXI terug had dan net 1 uurtje dat mijn schoonouders bleven (kon ik ff rusten) en dan stond ik er weer 3 weken alleen voor
terwijl ik niet meer kon eten en uiteindelijk ook niet meer drinken
gelukkig had ik wat vrienden in de buurt die afentoe mijn toen bijna 3 jarig zoontje even wilde opvangen
ik weet nog steeds niet hoe ik het gedaan heb
nu 3 jaar verder is hij eindelijk begedraait en heeft door dat ik niet alles meer kan en dat de vermoeidheid parten speelt
zelfs mijn schoonzus is kwaad op me dat ik te veel beslag heb gelegd op haar ouders in die periode Verward

ik probeer dus te zeggen soms duurt t ff voordat de man inziet dat je niet meer die hele sterke vrouw bent die alles aan kan
1 goede tip VERTEL DIT !! vertel dat je t allemaal niet meer kan
ipv net als ik bv lekker doortegaan en te verwachten dat tie t ruikt of een hint wel begrijpt , met mannen moet je vaak OVER duidelijk zijn in wat je verwacht van hun ,

succes en heel veel sterkte

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:25

Het is idd een manneneigenschap, mijn vriend is ook wel een beetje zo, ik heb heter wel duidelijk met hem over gehad en bij hem is het lichtje wel gaan branden. Hij stelt het nog niet altijd voor, maar hij zei ook heel eerlijk van: Ja sorry maar dat komt gewoon helemaal niet bij me op, terwijl ik je heus met alle liefde van de wereld wel een keer wil ophalen of wegbrengen.

Heb het er gewoon met hem over, maar let wel op dat je eht ook iet altijd van hem kan verwachten, hij heeft ook zijn werk en een baas die verwacht dat hij gewoon zijn werk uitvoert. Dat houd dus in dat hij niet te pas en te onpas jou kan komen halen of brengen, hoe hard dat ook klinkt.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:31

Mijn mening is dat het tijd is voor een helder en duidelijk gesprek..

Ik kan me erg goed voorstellen hoe je je voelt ik heb ook zo'n figuur in huis gehad.
Maar bedenk je wel dat veel mannen géén hints snappen, da's echt heel erg.

Als ik naar mezelf kijk dan wil ik op sommige punten graag hulp, aan de andere kant ben ik heel erg zelfstandig en een doorbijter. Dus voor mijn partner zal het erg moeilijk zijn te bepalen wanneer ik hem wel of niet nodig heb.

mannen moet je vaak letterlijk en duidelijk vertellen wat je van ze verwacht da's vaak veel makkelijker voor ze.
Het is denk ik wel belangrijk dat je heb verteld dat je graag weet waar hij is, dat je zijn steun nodig hebt. Over het naar werk brengen jij bent bezig met je rijbewijs dus spreek bijvoorbeeld vaste dagen op dat hij je wegbrengt per week het is nog maar tijdelijk.

Mannen en empathie is wel vaker een probleem. Op zijn maniet doen hij wellicht wel zijn best maar hij doet blijkbaar niet de dingen waar jij behoefte aan hebt..
Dus praten !! zeg hoe je je voelt zonder hem direct te beschuldigen en vraag wat je van hem mag verwachten en wat niet, dan weten jullie beide waar je aan toe bent.
veel succes!!

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 23:20

Ik denk niet dat het een typisch mannen ding is maar een communicatie probleem.
Als je een verwachting niet uitspreekt ,weet de ander niet wat er van hem verwacht wordt. Man of vrouw maakt niet uit denk ik.

Ik heb een race tinker.......

Wederom welkom terug SP en onterechte ban voor Marreke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 23:49

Mijn man is een schat van een mens, maar hints snapt hij niet.We hebben er zelfs nu nog wel eens een menings verschil over ,hij zegt altijd ;ik kan toch niet ruiken wat je bedoelt.Dus probeer ik zoveel mogelijk als ik iets wil, concreet te zeggen wat ik bedoel.Maar soms komt dat vind ik zelf zo bazig over,maar hij snapt dan wel wat ik wil en is er geen probleem.
Maar als je echt zo ziek bent zal ik toch eens kijken of je niet in de ziektewet kan want zo hondsberoert gaan werken is ook niks!
Ik wens je in ieder geval beterschap , met je man en je ziekte .

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 10:00

Ik vind niet dat je veeleisend bent hoor.
In mijn ogen zou hij dit gwoon voor je over moeten hebben. Je zit tenslotte te kwakkelen met je gezondheid en dan vind ik dat hij dan ook voor je klaar moet staan.

Probeer het hem duidelijk te maken in een goed gesprek dat lucht veel meer op dan dat je gaat opkroppen en er alleen maar bozer over gaat maken.

sterkte en succes

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 10:32

Ik denk niet dat jij te veel eisend bent, en dat je alle recht het op steun en begrip van je man. Ik denk echter ook dat jou man dit niet bewust doet, waarschijnlijk denkt hij er gewoon niet bij na. Ga met hem praten en vertel hoe je je voelt en wat je van hem verwacht. Beterschap!

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 10:18

Wauw ! Ben erg blij met jullie reacties.
Krijg zo in ieder geval het gevoel dat het niet alleen aan mij ligt en dat ik sommige dingen best mag verwachten.

We hebben het wel vaak hierover gehad hoor, we praten heel goed en ik zeg het ook meteen wanneer iets mij dwars ligt. Het probleem is gewoon dat het niet tot hem doordringt... Denk een mannen eigenschap.

Over zijn werk.. Hij is project manager en maakt voor 90% zelf uit waar hij gaat werken enzo. Tenzij er echt een probleem is op een lokatie natuurlijk of wanneer hij bepaalde afspraken heeft.
Ik verwacht ook niet dat hij mij brengt wanneer hij naar Den Haag moet bijv. (een hele andere richting dan waar ik heen moet) of dat hij weg gaat van zijn werk om mij thuis te brengen wanneer dat niet uitkomt... Maar het punt is dat hij vaak wel gewoon tijd heeft om mij te brengen en ik vond het gewoon niet leuk dat ik om mijn vader moest terugvallen terwijl mijn man gewoon aan de overkant van mij zat maar gewoon niets zei !

Het is ook erg vervelend dat ik iedere keer weer erom moet vragen of hij me wilt brengen als ik weer is beroerd boven de wc hang 's ochtends. En als hij me brengt is hij de hele weg opmerkingen aan het maken dat het zo'n opoffering voor hem is om mij te brengen ! Dat is gewoon naar. Ik ga me dan schuldig voelen en ook heel zwak omdat ik iemand nodig heb... Af en toe heb ik gewoon mensen nodig als ik me niet lekker voel.

Over mijn gezondheid.
De ziektewet wil ik niet in, ben nog zo jong ! Ben wel sinds kort parttime gaan werken (4 dg/wk) en dat helpt wel ! Moet zeggen dat paardrijden me ook erg helpt ! Ik word er in ieder geval heel gelukkig van, het haalt me een beetje uit m'n depressie zeg maar. Krijg er ook energie van om met paarden bezig te zijn.
Moet het wel rustig aandoen. Ik kan niet snel een paard poetsen, ik moet er echt mijn tijd voor nemen. Daarnaast moet ik gewoon elk weekend minstens één dag echt op bed liggen en dan kan ik er de hele week tegenaan. Als ik een keer uit ben geweest dan moet ik echt twee weken meteen na het werk rusten om bij te komen... Daarom ga ik ook nauwelijks uit.
Voor mijn man moet dat ook allemaal zwaar zijn lijkt mij (hij zegt van niet), maar hij houdt gelukkig niet zo van uitgaan en wel van luieren. Dus als ik een dagje in bed lig, gaat hij lekker computeren en rommelen in huis.

Ik wil gewoon alles wat ik wil doen kunnen blijven doen en dat kan als je dingen tegen mekaar afweegt. Ik wil graag paardrijden, dat betekent dat ik het me niet kan veroorloven om in het weekend uit te gaan etc.
Ik ga gewoon door met zoeken naar de oorzaak van mijn gezondheidsproblemen en uiteindelijk zal ik wel beter worden Lachen

nickyu, na wat jij hebt meegemaakt... hoe heb je kunnen blijven houden van je man terwijl hij dus niet echt voor je klaar stond? Bij mij gaat er langzamerhand wel iets kapot... Ik hou nog heel veel van mijn man hoor, maar ik ben wel egoistischer gaan denken. Zo van, als jij niet voor mij klaar staat wanneer ik je nodig heb, ben ik er de volgende keer ook niet meer voor jou... Lukt trouwens nooit Lachen Iedere keer ben ik toch wel weer lief voor hem Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:40

Ik vond dat verhaal van nickyu heel schrijnend. Ik denk dat haar man, maar ook jouw man misschien voor het gemak is getrouwd. MAar als ze iets voor hun vrouw over moeten hebben, dan haken ze af, want dat is ongemak. Alleen de lusten en niet de lasten.

Als jij niet de daad bij het woord voegt, zul je hem nooit iets duidelijk kunnen maken. dus de volgende keer NIET lief zijn, maar hem laten zakken, zoals hij jou ook iedere keer doet.

De hond is de betere mens

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:59

Je moet natuurlijk ook aan je man vragen wat hij wil! want dat mis ik een beetje, wie weet wil hij wel dat jij jezelf redt, b.v. om met de fiets naar het station te gaan i.p.v lopen. Of dat je zelf een auto koopt, of een carpooldeal met een collega. Hij heeft een veeleisende baan een projectmanager krijgt een goed salaris maar zijn/haar baas eist ook veel van zo'n persoon.
Maar als jij het huishouden niet zonder misselijkheid kan bolwerken dan kan hij dat toch doen! Zo te horen zijn jullie beiden in het weekend vrij en dan kan je de taken verdelen.
Als je je s'ochtends altijd ziek voelt, en je moet dan zo'n intensieve reis maken dan vraag je om moeilijkheden, wat er ook lichaamelijk met je aan de hand is, je zult je geest tevreden moeten houden. Lukt dat niet op de manier dat je nu bezig bent dan moet je dat onder ogen zien. Ik zal niet zeggen dat je moet stoppen met werken of met je relatie, maar op deze manier doorgaan zal niemand blij mee zijn.
De 3 R's, rust, regelmaat en reinheid. Nou dat reinheid slaat hier natuurlijk nergens op maar je begint je dag al om tegen een berg op te zien. En je wordt erg afhankelijk van anderen terwijl je dat eigenlijk niet wilt.
Probeer zelf de controle te behouden.

zonnebloem18

Berichten: 24833
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:18

Ik ben dan wel niet getrouwd maar ik woon al anderhalf jaar samen met mijn vriend.
Mijn vriend snapt dus niks uit zichzelf ik moet hem alles voorkauwen.
Als hij zoiets gedaan had zou ik het hem meteen vertellen en zeggen dat ie wel wat meer rekening met me mag houden.

Ik weet niet precies wat ik zou doen in jou situatie, waarschijnlijk zou ik me voor een behoorlijke tijd ziekmelden want als je al nieteens je kamer kan stofzuigen is het echt niet gezond.
Denk aan jezelf jij bent belangrijk de rest red zich wel maar als je niet aan jezelf gaat denken en jezelf niet voorop stelt gaat het fout.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:43

Ik sluit me aan bij Jeanie Haha!.

Ik denk dat je duidelijker moet zijn in je verwachtingen. Als jij wilt dat hij je elke dag naar het station brengt of naar je werk dan vraag je dat toch? Je kunt er niet van uit gaan dat hij gedachten kan lezen en zelf kan bedenken dat jij dat graag wilt .

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 15:55

Citaat:
Je moet natuurlijk ook aan je man vragen wat hij wil!

Heb je helemaal gelijk in ! Hij zegt natuurlijk vaak genoeg dat hij me niet wilt brengen en dat hij gewoon graag wilt dat ik mijn rijbewijs haal zodat ik overal zelf makkelijk heen kan. Ik heb hem alleen nooit direct gevraagd van 'Hoe wil je dat ik het doe... ".

Dat halen en brengen is overigens niet het enige probleem in onze relatie. Over het huishouden hebben we ook wel is ruzie.
Hij moet gewoon de 'zwaardere' dingen doen zoals de vuilniszakken wegbrengen, kattenbakken verschonen... zware boodschappen tillen...
Ook klussen. Ik kan wel een muurtje verven (met veel pauzes dan Haha! ) maar ik kan niet een volle dag boren, zagen, een muurtje bouwen en de verwarming ophangen enzo. Ben ik gewoon lichamelijk te zwak voor. Dat vind hij ook erg vervelend. Even stofzuigen kan ik ook niet.
Natuurlijk voor hem ook heel zwaar, maar ik compenseer dat wel. Het is wel zo dat als het om klussen in huis gaat, hij veel meer doet.

Moet wel zeggen dat het langzamerhand allemaal wat beter gaat. Alleen dat halen en brengen is echt een issue !
Hopelijk heb ik snel mijn rijbewijs.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:33

Inderdaad, zelfstandigheid is een groot goed! Heel belangrijk.
En in het huishouden heeft ieder koppel woorden over de rolverdeling.
Hoe denk je dat mijn(V)echtgenoot reageerde toen ik zijn overhemden niet meer ging strijken? Ik doe de was voor iedereen, als de kinderen strijkwerk hebben doe ik dat ook, maar aan overhemden heb ik ronduit een hekel. En hij heeft nog nooit voor iemand, buiten zichzelf, gestreken.

en hoe vaak heb je een verbouwing? Stofzuigen komt een paar x per week voorbij. Vuilniszakken is 1x per week, afwassen iedere dag. Als je het per dag optelt hebben mannen weinig meer te doen dan 1x per week 10 minuten, behalve als ze koken! Dan worden ze bij ons thuis vrijgesteld!
schrijf al het dagelijkse huishoudwerk maar eens op en deel dat door 2, dan weet je zeker of alles goed verdeeld is.

Ik weet bijna zeker dat je je lichamelijk beter gaat voelen als je je niet schuldig hoeft te voelen over je conditie. Paardrijden lukt wel, dus je hebt wel ergens energie die je kunt aanspreken, hou dat in je achterhoofd.
Maar zorg ervoor dat je die ochtendberg van die reis naar je werk oplost.
Ik moet er zelf niet aan denken om die "wereldreis" iedere dag te moeten maken.

Heel veel sterkte en vooral, blijf lachen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, amy495, Berdien, Ginny135, Jara, LCT, leanneXXnona, Lisewiesje, mabellean, Nieknollie, paljaslaura, rien10, Sasqiua, soeboenoe, supervon78, venga, Xanthippe, xKatinkii en 209 bezoekers