Drie winstpunten gereden vandaag !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Drie winstpunten gereden vandaag !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 16:44

Vandaag hadden Laiser en ik wedstrijd. We moesten al om 9.15 uur en 9.34 uur rijden. Dus dat was alweer veelste vroeg op. (6.45 uur)
Tijdens het losrijden ging het redelijk, maar niet helemaal naar mijn zin. Ik kreeg hem niet in het tempo wat ik graag wilde. Scheve mond
Natascha was ook nog komen kijken. Was ze er eventjes tussenuit, en moet ze de rest van de dag weer rusten. Maar het was wel heel leuk dat ze gekomen was. Ze had de foto's van mijn vorige wedstrijd bij zich, en ik had haar boktcap bij me.
De eerste proef vond ik hem niet helemaal lekker gaan. Hij was behoorlijk eigenwijs en liet ook duidelijk merken dat hij niet zo veel zin had vandaag. Natascha, Michel en mijn moeder moesten eigenlijk wel lachen om Laiser zijn gedrag. Ik kreeg Laiser dus echt niet in het gewenste tempo. En ik maakte nog een flinke blunder in plaats van middendraf ging ik stappen (had de voorlezer niet goed verstaan).
Dit is dus niet echt een winstpunt dacht ik. Toen ben ik nog even naar buiten gegaan, daar kon ik hem flink voorwaarts rijden en Laiser liep daar ook heel goed voorwaarts. Voor de tweede proef maar weer naar binnen gegaan. Maar de stap voelde niet goed. Hij liep niet regelmatig en als ik wat dreef reageerde hij mutserig.
Het was tijd geworden voor de tweede proef. Gelukkig liep hij nu wel voorwaartser en liep hij voor mijn gevoel beter dan de eerste proef. Dit beaamden Natascha, Michel en mijn moeder. Maar ja je weet nooit wat zo'n jury er van zal zeggen... Deze keer zou ik misschien één puntje hebben dacht ik.
Omdat het nog drie uur zou duren voordat het prijsuitreiking was, bracht ik Laiser naar huis. Samen met Michel heb ik er de vlechtjes uitgehaald. (Laiser kan zo geweldig stilstaan Schijnheilig Schijnheilig )
Daarna heerlijk de wei in. Michel had nog een wortel meegenomen en liep voor Liaser en mij uit. Laiser had de wortel gezien en keek geïrriteerd naar Michel. (Die wortel is voor mij, ga nou eens niet zo hard, zo kan ik er niet bij!. Weet je wat ik ga gewoon in draf en dan ga ik je pakken..... Tong uitsteken ) Laiser had dus uiteindelijk een gedeelte van de wortel te pakken...
Daarna heb ik al mijn spullen opgeruimd en ben nog even naar huis gegaan. Even andere kleren aangedaan en de video gekeken van mijn proeven. Ik moet toegeven het zag er eigenlijk helemaal niet zo slecht uit als dat het voelde terwijl ik er op zat. Soms had ik zelfs iets, van zo zijn wij dat, wist niet dat het er zo leuk uit kon zien Cool
Toen ben ik nog terug gegaan voor de prijsuitreiking. En het was de moeite hoor!
Ik had voor de eerste proef 171 punten en was tweede (onze eerste rozet en beker!!!!) en de tweede proef had ik 157 punten en zat ik niet in de prijzen. Ik stond helemaal versteld dit had ik niet verwacht. Hadden we zomaar drie winstpunten gereden. Laiser en ik zijn nu L-startgerechtigd. Toen ik mijn instructrice belde zei ze meteen dat ik de wedstrijd in Mei maar L moest gaan starten. (Maar dat weet ik nog niet hoor. Dan wil ik er wel helemaal klaar voor zijn. Ze zegt wel dat ze dat kunnen, maar ik heb zelf die overtuiging nog niet zo, dus ik weet het nog niet zo... Verward )

Foto's van de wedstrijd kun je trouwens zien bij http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=47295&highlight=
en nog meer foto's op mijn site.[/i]

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 16:54

Ow wat goed! En ook erg leuke foto's, het ziet er echt leuk uit op die foto's hoor. Ga je 21 April ook in kootwijk starten op de 'bokt'-wedstrijd?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 17:03

hartstikke Gefeliciteerd !!!
Raar he, dat voor je gevoel het heel slecht ging,en opeens blijkt dat je een hoog aantal punten gescoord hebt!!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 17:06

carola schreef:
Ow wat goed! En ook erg leuke foto's, het ziet er echt leuk uit op die foto's hoor. Ga je 21 April ook in kootwijk starten op de 'bokt'-wedstrijd?

Nee helaas dat is te ver weg voor ons. Laiser gaat heel irri doen als hij lang in de trailer staat. Ik rijd meestal wedstrijden hier in de buurt, dan kan ik hem tussendoor naar huis brengen.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 17:11

Wat netjes!!! Gefeliciteerd! Op naar de L. Party!! Party!! Party!!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 18:09

wow, dan is het toch nog goed gegaan, gefeliciteerd. Maar ik snap echt niet waar de jury op let. Laiser liep flink te kwallen de eerste proef en dan krijg je daar nog meer punten voor ook Verward . Maar het blijft een scheet(je) hoor met die trouwe ogen van hem Haha! .

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 18:18

Allemachtig dat is goed gedaan zeg! Gefeliciteerd ermee!!! Hartstikke goed hoor en ik ga nu snel de foto's bekijken.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 18:18

Natascha schreef:
wow, dan is het toch nog goed gegaan, gefeliciteerd. Maar ik snap echt niet waar de jury op let. Laiser liep flink te kwallen de eerste proef en dan krijg je daar nog meer punten voor ook Verward . Maar het blijft een scheet(je) hoor met die trouwe ogen van hem Haha! .

Ja jij hebt hem zien lopen, dus jij weet hoe hij liep. De schrijfster van de jury sprak ik later nog en die vertelde dat de Jury het een mooi groot paard vond. En ze houdt van paarden die goed voorwaarts lopen, niet te diep, liefst iets opgericht.
Als een paard met de neus naar voren loopt ziet ze dat liever dan een paard dat laag en diep loopt. En verder let ze er erg op dat je je figuren netjes rijdt.
Ik had er zelfs achten tussen zitten, en bij de tweede proef twee drieën en een vier (en toch nog winstgereden Tong uitsteken ).
Ik heb het nu op de video gezien hoe hij na het halthouden keek aan het einde van de proef. Hij kijkt inderdaad van : "Zo dat zit er weer op, we zijn klaar Cool ."

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 22:44

Gefelicibokt! En gewoon goed oefenen, en rijden die L-proeven, niet geschoten is mis, en baat het niet dan schaadt het niet, toch? of niet? Verward Haha!

Ik heb dat gevoel ook vaak..dan spoor ik aan, en dan denk ik dat ik met mijn benen zit te klapperen, terwijl ze net als altijd perfect stil liggen...héél gek is dat Lachen

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 23:44

Hartstikke gefeliciteerd meid!! Knap gedaan!! Zo zie je maar dat het gevoel en "het plaatje" niet altijd overeenkomen.... gelukkig maar!! Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 23:58

Hee, wat ontzettend stoer!!! Ik ken het gevoel zeker ook van het "hij voelt superidioot, maar het ziet er toch nog wel leuk uit" maar al te goed. Tong uitsteken Gefeliciteerd hoor en lekker L1 gaan wanneer jij er klaar voor bent! Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 18:29

Jurga schreef:
Hee, wat ontzettend stoer!!! Gefeliciteerd hoor en lekker L1 gaan wanneer jij er klaar voor bent! Haha!
Ik zal van de week wel eens gaan kijken wat we nu allemaal wel en nog niet kunnen, dan kan ik me ook een beetje meer een voorstelling maken van wat onze mogelijkheden zijn.