1e buitenrit voor concorde!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

1e buitenrit voor concorde!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 20:02

Heb vanmiddag voor het eerst een buitenrit met mn concorde gemaakt. Ze was nog maar 1 x verder dan de bak geweest en toen lag ze zowat in de sloot, en werd ze aangereden...
Maargoed. Ik had haar duz eerst in de bak gereden en dat ging echt sucks... Toen naar buiten met een vriendin van me, haar paard is normaal heel braaf, maar was vandaag een beetje melig. Concorde liep heel verbaasd rond te kijken, die grote oren draaiden alle kanten op, maar ze was braaf. Heel braaf. Ze is geen enkele x aan de kletter gegaan Lovers . Wel een x opzij gesprongen. Op de terugweg reden we op de weg, we moesten nog ong. 10 meter tot de stal. Komt r een auto achter ons aso hard aanrijden. Dus wij blijven expres op de weg rijden, als die auto langs zou racen zou concorde waarschijnlijk in t prikkeldraad liggen. Gaat ie auto vlak achter ons kijhard remmen, en daarna telkens toeteren. Klojo! Wil die vent ongelukken ofzo! Als ie een beetje een normaal tempo had gehad kon ie er best langs, maar dus niet met 90 km/h. Dus wij reden na die 10 meter t erf op, zat die vent allemaal niet te herhalen gebaren te maken. Wat denkt ie wel. Was weer ns zo'n gefrustreerde ouwe bok... Boos!
Ondanks dat getoeter liet concorde zich niet opnaaien, en dat terwijl ze normaal echt een onwijze loerdoos is, en ze altijd overal van schrikt. Ik hou echt van mn paardje... *zucht* Lachen


juniorlover
Berichten: 50
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:21

Hartstikke leuk joh dat ie het zo goed deed.
Nou maar hopen dat ze zo braaf blijft.
Ik ga morgen voor het eerst met m'n jonge paard naar de bossen.
Ben maar in keer een stukje door de straat gestapt en hij was veel braver dan z'n volzus.
Hoop weldat ie braaf is want hij is me iets te groot om vanaf te vallen.
1.77 m.
best een eind.

wat je paard met rijden doet is een afspiegeling van wat jij doet!!!!!


Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-02 13:12

das idd wel groot ja. mn vorige paard, Loyd, was 1.83. Ben ik 2 x van afgevlogen, was errug hoog, maar deed niet zeer. Haha!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 01:30

He Liek!!!
Leuk joh datt het al weer zo goed gaat!!! Is toch altijd anders he, zo buiten rijden, vooral met aso's als automobilist.
Voor je het weet lig je in het kanaal Knipoog met paard en al.

xxx Mirjam

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

manzano

Berichten: 23852
Geregistreerd: 22-10-01

re

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 10:33

Goh mirjam, bespeur ik hier een vlaag van ervaring?????? Tong uitsteken
Maar het is inderdaad aso. Net als van die idioten die het gewoon leuk vinden om te gaan toeteren, dan denken ze he wat leuk een meisje op een paard, laten we ff zwaaien, toet, toet. En daar WAS een meisje op haar paard. Sommige mensen snappen er ook niets van. Maar ja, je kan je er lang over opwinden, maar dat heeft toch geen zin. En ik heb er nu ook geen tijd voor, want ik moet nu naar school Frusty

xxxxx Jacqueline

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 20:21

neh, die vent was gewoon kwaad omdat we m er niet door lieten.
maarre, Mirjam, we moeten toch echt, echt, echt weer ns meeten hoor!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 08:30

ahh wat leukd at het zo goed ging zeg! Party!!

en wat dom van die vent Boos! maar ja Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, FCSA, IASCrawler, JornaR, Mark0919, MirjamRobin, Pellelilly, wend2009 en 29 bezoekers