na 7 jaar bijna bouwvergunning voor manege!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuckyBoy

Berichten: 552
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Leerdam

na 7 jaar bijna bouwvergunning voor manege!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 12:23

Ik rij bij een manege, nou het is nou geen manege meer, want er is heel veel gebeurd!! ik zal het uitlegge!
7 jaar geleden had de manegeeigenaar een buitenbak gebouwd met een paar stallen. En is een manege begonnen. Met een paar ponys. En ook niet zoveel leden! Het was echt supergezellig!! Maar hij wilde uitbreide! dus hij heeft een groter stuk land gekocht. En wilde daar dan een binnenbak, buitenbak en veel meer stallen bouwen! De gemeente zei dat dat goed was, en hij zou de bouwvergunning krijgen. Haha! Dus hij verkocht het kleinere stukje land waar de buitenbak en stallen op stonden. Maar nu 7 jaar later hebben we nog geen manege! De pony's zijn elke zomer naar de wei gegaan waar nog niks stond. en elke winter hopen we maar dat er iets is waar we onze ponys kunnen stallen. Tot nu mochten we terug naar dat kleine stuk land, en we mochten dat huren. Maar ze willen het nu gaan afbreken, en hebben wij niks om naar toe te gaan!! WE mogen geen manege bouwen omdat eerst de bouwplannen niet goed zijn! achteraf was alles prima! Maar we hebben nog 1 probleem! De man die naast het stuk land woont we noemen heb de kippenboer. Hij maakt overal maar dan ook echt overal problemen over de stank, ze maken de bomen stuk, wj rijden er, alles wat je ken bedenken maakt hij een probleem over! Boos! De manegeeigenaar is da ook veel rechtzaken begonnen! en wij hebben ook alles geprobeerd! Handtekeningen verzamelen, vanalles geprobeerd. Maar nu zijn me meer bezig wat we deze winter gaan doen! Wat we hebben niks! WE hopen natuurlijk dat we mogen bouwen! maar dat zit er denk ik niet in! En de enige oplossing is de ponys verkopen!! Huilen Maar dat willen wij natuurlijk niet en de manegeeigenaar ook!
Ik wilde dit stukje alleen maar even kwijt, want ik vin het echt erg dat sommige mensen niet gewoon een manege laten bouwen!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:23

Het is niet slim om je land te verkopen voordat je je de bouwvergunning voor het nieuwe binnen hebt en überhaupt nog niks op papier hebt. Die buurman staat volledig in zijn recht om bezwaar te maken, dat had de manegeeigenaar al van te voren moeten bedenken. Niet iedereen is blij met een manege naast de deur.
Heel sneu voor jou en de pony's maar dit is gewoon slecht nagedacht.

j0j0

Berichten: 152
Geregistreerd: 11-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:04

Nou, ik rij er ook en niet alles staat hier in details beschreven. Alles was uitgezocht en er zou gebouwd kunnen worden, totdat de buurman bezwaren in begon te dienen! Onze manegeeigenaar wist echt wel wat hij deed!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:32

Ik vind het ook raar om je oude land te verkopen terwijl je nog niet meteen ergens anders in kan.
En zulke mensen hou je toch....Ik had het wel geweten -> ander land zoeken.