Eerste wedstrijd gehad....Ging goed!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Eerste wedstrijd gehad....Ging goed!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 11:33

Gisteren heb ik voor het eerst een wedstrijd gereden met Pascha. Hij is nu 5 jaar maar is er dus meer dan een half jaar uit geweest vanwege een peesklap. Hij kent dus nog geen vreemde dingen zoals wedstrijden enz.
Ik ben gestart op een wedstrijd die voor de overige klasses wel officieel was, maar er was een aparte klasse voor jonge paarden zonder startkaart. Ik dus. Het was indoor, met allemaal witte hekjes en sierstukjes, dus reuze spannend.
Ik moest al om 8.38 uur rijden, dus dat was vroeg opstaan geblazen!!!
Gelukkig had hij zijn vlechtjes niet uitgeschuurd... }>
Met opzadelen stond hij echt te kijken alsof hij water zag branden, en met losrijden was hij ook erg flexibel,van links naar rechts en weer terug... Haha!
Maar na 20 minuten was hij weer helemaal bij de les.
Toen we de ring in moesten, aarzelde hij nog wel. Want helemaal alleen in die bak, dat moet toch wel eng zijn Extreme duivel
Het ging buitengewoon goed, hij mocht alleen wel iets meer voorwaarts, maar als hij iets eng vind, komt hij altijd terug in tempo
We hadden 159 punten, dus ook nog een winstpunt!!(al telt die niet mee)
Toch maar een startkaart aanvragen...

Ik ben reuze blij, en hoop dat hij het altijd zo goed doet.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 11:42

Eeej zeg dat is toch errug goed!!! Gefeliciteerd hoor ookal telt die winstpunt niet echt mee. Alvast veel suc6 als je echte officele wedstrijd gaat starten waarbij de winspunten wel mee tellen Knipoog