Ollie zn ijzer kwijt! nou kan ik ook niet starten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Ollie zn ijzer kwijt! nou kan ik ook niet starten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 22:55

Ik zou vandaag eigenlijk een wedstrijd hebben. Ik stond ingepland op het eind van de middag, dus mn moeder gooit de paarden vanochtend nog even de wei in zo van ''anders staan ze ook de hele dag binnen''.
Ik ga ze begin van de middag uit de wei halen, loop over de stoep heen naar de slang zodat ik zn benen kan wassen. MIST 'IE EEN IJZER....

Dus gelijk maar even de hoefsmid gebeld, die kon (natuurlijk) niet.
maarja, dat betekent dus ook: niet starten!
Ik zou voor de eerste keer M2 gaan. het komt dus eigenlijk wel goed uit, hij was er toch nog niet klaar voor.
Inmiddels ligt het ijzer er trouwens alweer onder. maar het was al te laat om nog te starten. helaas.


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 00:32

Ik weet niet hoe het in Nl is, maar hier is op een wedstrijd altijd een smid aanwezig, ook voor zulke gevallen! Misschien kan je, als zoiets nog eens gebeurd, naar de wedstrijdleiding bellen en vragen of er een smid aanwezig is?!! Kan je tenminste toch starten!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 10:33

s
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-02 21:36

mmm, nee. joop is een tijdje kreupel geweest, daar heb ik vandaag voor het eerst sinds een paar weken weer opgezeten, hij liep nu gelukkig weer goed, dus nog even oefenen en dan kan ik joop ook weer starten!

en er was op deze wedstrijd volgens mij een hoefsmid oproepbaar. dezelfde als de onze. die pas op het eind van de middag kon...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blue_flower, BlueStocking, BS3, Chantalla, gerlindie, Ilayla, jokari, SemrushBot, tijger en 103 bezoekers