En nu ECHT ver het ven in!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

En nu ECHT ver het ven in!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 20:27

Nadat INgrid en ik gisteren met haar verzorgpony hadden gereden gingen we vandaag een buitenrit met Brenda maken.
We gingen naar het bankven, gisteren hadden we ook met de verzorgpony van ingrid gezwommen.

Nu hier de foto's Ingrid heeft er in het begin lang op gereden, daarna ben ik er ook nog op gegaan.

Op weg naar het bankven:
Afbeelding
Afbeelding

En een galopje:
Afbeelding
Afbeelding

Bergpony!
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

De oortjes van Brenda stonden echt bijna de hele tijd naar voren! (grooooote zwarte oren Tong uitsteken )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En bij het ven aangekomen!
Afbeelding

Klaar om te gaan ZWEMMEN!
Afbeelding

Owow wat is het water toch DIEP Clown
Afbeelding

UItzichtje stoere pony was al ver in het water!
Afbeelding

Na het eilandje weer op de terug weg
Afbeelding

En wat had ze meegenomen.....DAZEN wel honderden vielen Brenda plus Ingrid aan Verdrietig Toen zijn ze snel naar het dorp gestapt.
Afbeelding

En toen ging ik er dus op.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Door de hoofdstraat van Goirle.
Afbeelding
Afbeelding

Na een lang stuk stappen door het centrum naar mijn huis ook nog een drafje.
Afbeelding

En galopje. (paar passen maar hoor)
Afbeelding

Ingeparkeerd bij mijn huis!
Afbeelding
Afbeelding

En het laatste stuk naar huis.
Afbeelding

Nou ik denk echt dat dit wel een beetje het einde is van deze foto golf. Ik houd nu eenmaal van foto's maken Bloos Ik hoop dat jullie het nogsteeds leuk vinden.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:32

leuke foto's zeg.. vooral die plas/meer is tof om in te rijden

roos_numan

Berichten: 1201
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:52

leuk man ik wou dat ik z'n plas bij huis had!

Carnac

Berichten: 120
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:00

Ik zou ook dolgraag eens met m'n paard gaan zwemmen en hij zelf zou dat ook wel graag willen denk ik, hij spetterd zo graag in de plasjes rond Haha!.
Maar helaas is er bij ons niets in de buurt dat als 'zwembad' zou kunnen dienen...

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:05

Hé! Brenda! Leuke foto's!
Zo te zien had Ingrid ook wel lol met Brenda!

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:36

Is oook niet erg diep daar zeg.
Wel gaaf zeg zo'n groot meer.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:43

mooie tinker zeg
erg leuke foto's

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 23:07

Jah ik vond het zeker leuk om met Brenda te rijden. ze was heerlijk braaf (al leek ze regelmatig wel heel erg sloom, maar jah, ik ben de korte snelle dribbel pasjes van skip gewend)

maar wat kan ze HEEEEEEEEEERLIJK draven, echt een fijne vlotte snelle draf heeft ze, echt fijn! In tegenstelling tot het meertje bij ons (waar je na 1,5 meter al tot de buik van de pony in het water staat) kun je in het bankven(waar we nu dus waren) tot voorbij de helft, en dan nog sta je maar 30 centimeter diep in het water. En nee die horzels waren ECHT NIET LEUK! ik bleef ze maar van mijn armen weg slaan, maar echt zwermen en zwermen zaten op brenda, ik (en brenda ook) wisten niet heosnel we richting dorp moesten stappen!

En fleur ik vind het echt SUPER! dat je er zelf ook op bent gegaan. ik vond het een heel gezellig weekend, jammer dat we het zonder antoinette moesten doen, maar helaas, dat komt nog wel (vind ik!)

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 23:14

Echt soere foto's zeg! Ik vind tinker niet echt zow... Uiterlijk en hoe ze rijden. maar eidereen zijn mening Haha!

Maar wel lange buitenrit Haha! Eerst zwemmen, dan bij auto weg enzo, dan grasveldje nog racen.... ik weet niet hoor

fok.nl de beste.

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 23:43

het paardje heeft een prima conditie! We zijn 2 uur weggeweest en ze heeft geen enkel moment teken gegeven dat ze moe was. Met Skip heb ik al wel eens hele dag tochten gemaakt, van een uur of 6 ... en gemiddeld zijn min buitenritten met skip minstens 2 uur. Paardjes kunnen kunnen echt wel wat hebben hoor! ze zijn niet van suiker!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 08:02

hej hej

leuke foto's weer grappig ook dat dat meer bij het bankven zo ondiep is Tong uitsteken
haha had ik niet verwacht ik ben er zelf nooit geweest ken het bankven wel.
jullie hebben vast heerlijk gereden. tot horens groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

DiantaM
Berichten: 11270
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 08:11

Ponygekkie schreef:
Echt soere foto's zeg! Ik vind tinker niet echt zow... Uiterlijk en hoe ze rijden. maar eidereen zijn mening Haha!

Maar wel lange buitenrit Haha! Eerst zwemmen, dan bij auto weg enzo, dan grasveldje nog racen.... ik weet niet hoor


Dat kan een gezonde pony makkelijk aan hoor! Haha! T zijn geen mietjes! Wat een heerlijke plas om in te racen!!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 11:24

Ponygekkie schreef:
Echt soere foto's zeg! Ik vind tinker niet echt zow... Uiterlijk en hoe ze rijden. maar eidereen zijn mening Haha!

Maar wel lange buitenrit Haha! Eerst zwemmen, dan bij auto weg enzo, dan grasveldje nog racen.... ik weet niet hoor


Na dat "zwemmen" waren we in 10 minuten stappen bij de wegern met auto's en na dan weer 20 minuten stappen bij het grasveldje bij mijn huis.
En op dat grasveldje gingen Brenda en ik niet racen hoor, onder racen versta ik je pony zo hard mogelijk laten gaan en dit was gewoon rustig handgalopje van paar pasjes lang. DUs zolang was het niet (of ja het was zeker niet kort maar zeker niet te ver) en Brenda had nog energie over Clown

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:37

welja, galopeer maar even over een veldje heen in een woonwijk Scheve mond Tong uitsteken Nou ja.. whaha Haha!
Vieze sokken trouwens Nagelbijten / Gniffelen
leuke foto's *LOL*

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:41

Shiloh schreef:
het paardje heeft een prima conditie! We zijn 2 uur weggeweest en ze heeft geen enkel moment teken gegeven dat ze moe was. Met Skip heb ik al wel eens hele dag tochten gemaakt, van een uur of 6 ... en gemiddeld zijn min buitenritten met skip minstens 2 uur. Paardjes kunnen kunnen echt wel wat hebben hoor! ze zijn niet van suiker!



Klopt!
Paarden zijn geboren om te lopen en niet om stil te staan.
Ik heb laatst een buitenrit gemaakt van 6 uur lang. Wel rustig aan gedaan maar paarden met een beetje conditie kunnen dat makkelijk aan.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:19

aa leuke foto's fleur.
Ik wist niet dat bankven zo ondiep is geworden!
Ga ik morgen ook maar eens kijken Knipoog

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:26

Marwszjeuh schreef:
welja, galopeer maar even over een veldje heen in een woonwijk Scheve mond Tong uitsteken Nou ja.. whaha Haha!
Vieze sokken trouwens Nagelbijten / Gniffelen


Waarom zou dat in godsnaam niet kunnen... galopperen over een grasveldje in een woonwijk, er was geen hond te bekennen, het was een groot veldje, waarom zou dat dan niet kunnen, Brenda is toch gewoon braaf... misschien is jou paard daar niet braaf genoeg voor of zo, maar brenda wel!

En wat wil jij... dat ze elke keer met de shampoo in der sokken staat te hannassen? Tinkers hebben nou eenmaal lange sokken, en jah die worden dan vies, en nee die kun je niet TELKENS schoonmaken als het paard het grootste deel van de dag op de wei staat...

sorry maar het valt me gewoon op dat op alle foto topics die we geplaatst hebben dat we van jou alleen maar negatieve oordelende reacties krijgen... misschien kun je ook eens iets positievs zeggen....



Tanja, ik wist ook neit dat het daar nu ZO ondiep was, maar je kunt echt overal komen, verder dan 30 centimeter is het niet... maar 1 tip! BLIJF WEG VAN DAT EILAND! echt je STIKT van de horzels....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:30

hej shiloh ik moet je gelijk geven wat bovenstaande betreft.
je kan de sokken van een tinker niet altijd wassen
en er is daar op de foto al geen kiep te vinden ik gallopeer regelmatig over een veldje heen zelfs in de parken waar wel honden loslopen.
uiteraard kijk ik dan wel uit voor mensen en dieren in mijn omgeving. maar ik ben er net zo goed als hun. ik rijdt ook regelmatig door de woonwijken heen en ik bind mn paard rustig vast bij het plantsoen voor onze deur. daar kunnen mensen ook hinder aan onder vinden maar heb nog nooit iemand erover gehoord.

fleur en shiloh het zijn leuke pics en het is een leuk paardje om te zien.
groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:32

Leuke foto`s joh!! Ziet er erg grappig uit, ik heb dat sjarbrak ook, met ene dikke A Erop(van arzu Tong uitsteken )

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 17:16

leuke foto´s Lachen

SHIVA IS MIJN STOERE MAFLINGER Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, Eefje_Sammy en 44 bezoekers