vraagje over "Verplaatst"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

vraagje over "Verplaatst"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 01:27

Zag net bij "t kippehok" een topic van "LisanneHaffmans" (oid). Daarvoor stond "verplaats".
Nu heb ik al een paar keer gemerkt dat er wat gedoe rondom deze "LH" is en dus was ik nieuwsgierig naar wat deze persoon te vertellen had Knipoog .
Ik klikte het topic dus aan en daar verscheen zoiets als: "het onderwerp wat je zoekt, bestaat niet" Verward
Ik begrijp dat het verwijderd is, maar wat ik niet begrijp, is dat het nog steeds als Topic tussen de andere staat Verward (of staat het bij "de mesthoop"???, ben nu langzaam eeeerg nieuwsgierig *LOL* !!)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 03:15

Klopt, dat wordt naar de mesthoop verplaatst.
Wil je daar ok van op de hoogte blijven kan je dat aanvinken in 'gebruikersgroepen' rechts boven aan je scherm.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 17:31

die verplaatste topics zijn idd vaag.

bij EA stond een topic over de inches van een zadel, die werd dus verplaatst.
op EA stond dus dat ie verplaatst was, maar ik kon nog wel kijken en zelfs een reactie plaatsen.
dat heb ik dus ook gedaan.

weet alleen niet of ik daarmee dat verplaatste topic op het verkeerde topic omhoog gehaald heb of bij het goeie forum (VMR).

mij lijkt het trouwens veel handiger als er bij komt te staan van waar hij verplaatst wordt en waar hij naar toe wordt geplaatst.

zoiets als dit EA>VMR bij het verkeerde forum
of ditte VMR<EA bij het goeie forum
of zoiets.