22/8 Andijk 27/8 Den helder 29/8 Andijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

22/8 Andijk 27/8 Den helder 29/8 Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 23:57

Hey allemaal, wie gaan er nog meer naar deze wedstrijden??? van de 22 ste in andijk weet ik er al een paar.......... ben wel benieuwd... als jullie ook gaan, ik heb een witte trailer met regenboog er op, (humbaur, pegasus, rainbow edition) dusssss.......... maare ik ben wel benieuwd wie er nog meer gaan. xxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 10:09

ja de 22e ben ik ook in Andijk(M-springen)
ik zal ff kijken of ik de regenboog zie. wij hebben een zwarte Korando!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25526
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 12:52

Ik ga wsl ook naar Andijk de 22ste(wist je al). Ik denk L HC, moet nog opgeven dus hoop dat er nog plek is

27 augustus kom ik misschien even kijken, maar dat hangt ervan af hoe laat ik weer in Den Helder ben...Ik zit die week namelijk op de IAN in Ermelo en denk niet dat ik vroeg thuisben

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Barb

Berichten: 12079
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 12:54

Waarschijnlijk kom ik in Andijk ook even langs huppelen maar dan zonder paard Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

gomir

Berichten: 25526
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 13:47

Ik rijd een rondje L HC en als hij lekker gaat een rondje M HC erachteraan, anders nog een rondje L Knipoog

Heb Niels net even gebeld, kan ik het ook niet meer vergeten Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 15:14

Ik ga mee als trouwe toeschouwer!!

Leef zonder geleefd te worden!
Het leven is fijn als er paarden zijn...

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 18:08

hoe zit dat dan met springen????, kan je zo met een andere klasse mee doen ofzow??? snap er echt nix van, en hoe vaak mag je een paccours doen???
xxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 19:06

saffier schreef:
hoe zit dat dan met springen????, kan je zo met een andere klasse mee doen ofzow??? snap er echt nix van, en hoe vaak mag je een paccours doen???
xxx



er zijn vaak 2 parcoursen
Gomir springt in de klasse M, maar om wat vertrouwen te krijgen/houden, rijd ze nu lekker L(wel HC,omdat deze niet mee mag tellen,omdat het haar eigen klasse niet is en dus ook niet vor punten is)

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25526
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 00:29

Wat reddytobias zegt is helemaal goed Knipoog
het ging in Opmeer niet zo fijn en ik rijd liever eerst weer een rondje L voor mijn eigen vertrouwen. Als dat lekker gaat start ik daarna alsnog een rondje M(ook HC, omdat je dan natuurlijk het parcours al gereden hebt)

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 14:03

Helaas ben momenteel zadelloos!
Volgende maand misschien weer.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 14:57

Barb schreef:
Waarschijnlijk kom ik in Andijk ook even langs huppelen maar dan zonder paard Haha!


Gezellie ik ben daar aan het groomen bij Paulanda..

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 19:58

22/8 ------> ik moet om 09:56 mn 1e proef in rijbaan 5 en om 10:28 mn 2e proef in rijbaan 6!! en bestgaand rijpaard weet ik nog niet, is nog geen lijst??? denk wel dat het de hele dag daar rond huppelen wordt voor mij....... maar ja, ik wou ook graag mee doen met bestgaand rijpaard.. eigen schuld xxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:24

hoe kom jij aan die tijden?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 21:55

moet je op startlijsten.nl en dan alles behalve plaats invullen, kreeg m eerst ook niet, maar een vriendin vertelde me dat net *LOL* anders had ik het ook niet geweten:p xxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:00

joh wat stom! mar dat is alleen dressuur...haha daar heb ik dus niks aan!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:10

Ik heb knappe tijden als groom hihi
14.10 en 14.42 dat is gelukkig niet achtelijk vroeg mijn bed uit

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...


Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 22:28

doet ie t niet bij t springen??? dan weet ik het ook niet, misschien ook geen discipline(??) invullen??? misschien werkt t dan?? xx , hebt geprobeerd, maar kan t ook niet vinden, misschien moeten die er nog opgezet worden??? weet t ook niet

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

gomir

Berichten: 25526
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:45

Aangezien het springen nog niet vol was en de meeste profs ongetwijfeld nog op moeten geven(het is pas zondag vandaag Knipoog ) zal de springlijst nog niet klaar zijn

NienkeKara, ik heb dit in een eerder topic ook al gezegd. Ik weet niet wat voor zadel je nodig hebt, maar er ligt hier een (bijna) werkloze Kieffer Munchen in de gang

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 23:05

wat een banketstaaferige mensen dan, die profs, ze kunnen toch ook gewoon optijd bellen etc.??? nou ja.... maare met het springen snap ik het nu teminste.
he Gomir; volgens mij heb ik jou dan ook gezien bij concour den helder, vroeg je ook of je je al kon opgeven?? kan dat?? van af die tijd vraag ik het me al af! maar...... nu weet ik het!!!!

misschien dat ik volgend buiten seizoen ook ga springen met onze andere merrie, alleen die moet nog veel leren heb gister/vandaag voor het eerst met dr gesprongen, maar zo gouw ze de balk aantikt durft ze niet meer, maar ja we komen er wel...... xxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

gomir

Berichten: 25526
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 23:26

Was dat op het KC Saffier Verward (bij het springen uiteraard Knipoog )
Als ik helemaal in het donkerblauw was dan was ik het Haha!

Ik heb het wedstrijdsecretariaat op onze club gedaan en wij hadden 6 wedstrijden op woensdag. Dan wilden we op maandag de boel afblazen, omdat we amper 20 starts hadden en aan het eind van de wedstrijd hadden we er toch altijd ongeveer 80 gehad...Clown
Ach, je went eraan Knipoog Die profs weten vaak toch niet wat ze meenemen en al die wijzigingen is ook irritant Clown

Dan gaan we elkaar wel zien, ik ben ook bezig met een jonkie voor volgend jaar. Mooi weer even B rijden *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 19:49

ja, was op KC, en inderdaad in donker blauw. (doe ik ook altijd, alles in dezelfde kleur hahaha) maare dan zien we elkaar waarschijnlijk wel. xxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:16

jep bertje en ik weer in de m1.

Z1+4

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 22:39

ben beetje zenuwachtig......... moet nu 1 1/2 uur later starten!!!!! goed dat ik nog ff keek, mijn starttijden nu; 11:24 en 11:56 duzzzz...... maar ja kan ik een uurtje langer in mn bed blijven..... lekker... xxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 07:57

(Nah)max start in de Z2 om 15.00 en 15.30, ik ben dus van de partij

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 09:50

bah wat een vies weer,dat zal glibberen worden.hoop maar dat t meevalt.

Z1+4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danij, Isa_Sofie, laura_estee, LV19952, xTammyy en 6 bezoekers