HELLUP !! wat voor kleur ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat voor kleur deken op Haflinger ?

Poll eindigt op

Blauw
8 (100%)

Totaal aantal stemmen: 8


wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

HELLUP !! wat voor kleur ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-02 21:51

hoi !! ik weet dus helemaal niet wat voor kleur dekentje promiss het beste zou staan !! promiss is een haflinger merrie ( een vrij lichte haflinger ) nou heeft ze een dekentje nodig maar ik weet niet welke kleur Verward blauw heeft wel wat .......maar bordaux is weer lekker warm kleurtje omdat ze zelf wat geelig is Verward ** zucht ik weet het echt niet ** HELUP !!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30632
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:06

Op mijn haflinger zit ook vaak blauw. Maar ook groen en bordeaux staan erg goed. Ik zelf vind zwart minder op een haflinger.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:14

Ik denk dat je een deken moet kiezen op pasvorm en kwaliteit, niet om de kleur. Vaak is een type deken maar in één kleur te krijgen, dus heb je niet veel te kiezen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:31

mee eens carola, maar als je keuze hebt zou ik gaan voor donkerblauw of bordeaux. Mijn haflinger heeft een donkerblauw halster + touw en een donkerblauwe fleece zweetdeken, staat haar echt heel sjiek!

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-02 22:53

carola schreef:
Ik denk dat je een deken moet kiezen op pasvorm en kwaliteit, niet om de kleur. Vaak is een type deken maar in één kleur te krijgen, dus heb je niet veel te kiezen.



Het deken wat ik wil zijn dus in die kleuren verkrijg baar !!
en de kwalitijd is prima ........... Tong uitsteken

Maar ik ga nou geen haflinger een pimpelpaars deken op doen met oranje stippen of ruiten !!
het oog wil ook wat Knipoog Haha!

en stef .........jij zegt dat blauw heel sjiek staat ..........maar je bent het met carola eens ?? het gaat jou dan toch ook wel om de kleur als jij halster + halstertouw + deken blauw heb !! want je koopt niet voor niks alles 1 kleur !! dit is trouwens niet banketstaaf Lips are sealed bedoelt maar ik wil je dr alleen maar op wijzen dat wat je zegt maar voor de helft klopt ! Scheve mond *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 23:04

yep, als de spullen er in meerdere kleuren zijn ga ik voor kleur ja.
Maar als iets er bijv alleen maar in groen is, en het is verder goede kwaliteit etc neem ik dus een groene.
Het is niet zo dat ik dat dan niet zou nemen omdat het er niet in blauw of bordeaux is