Taarten voor Pimmie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Taarten voor Pimmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 18:24

Hahahaha, wat ik vandaag zag op t.v....Haha!:D
Pim Fortuyn werd bekogelt door een paar mensen die het niet eens met hem waren. Hij wou officiel zijn nieuwe boek gaan presenteren ofzo.
Hahahaha,hij zat echt heeeelemaal onder *LOL* Tong uitsteken Vingers aflikken


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:31

Die mensen zijn het nergens mee eens, maar wat wil je? het zijn Belgen Knipoog Ze hebben al veer meer mensen eerder te grazen genomen, zoals onder andere Bill Gates

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:57

Tja, sommige mensen kunnen niet anders dan meteen iemand te bekogelen met taarten ofzo als ze een andere mening hebben. Erg zwak vind ik dat.
Er is een tijdje geleden ook al een kale man aangevallen die sprekend op Pim Fortuyn leek. Waar gaat dat heen?

Geen onderschrift.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:00

Ik vind die taarten actie eigenlijk wel ludiek! Het maakt de bekogelde persoon een beetje belachelijk en het haalt steeds maar weer de voorpagina's en dat is juist ook de bedoeling. Ik vind het een humoristische vorm van protest.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:04

Ik vind het GEWELDIG!! Pimmie is zo'n KWAL!! goed voor em!! Oh, zat er wat in dan? dan vind ik het echt TE erg voor woorden, alleen taart vinnik wel humor!!
Laatst bijgewerkt door N00tje op 15-03-02 19:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 17:46

En ze waren gevuld met..............

Braaksel!!!

JAHG

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 18:00

Als het gewone taarten waren geweest had ik er wel om kunnen lachen. Dit (kots en stront in de taarten) vond ik echt walgelijk en vind dat zelfs Pim dat niet verdiend. Overigens heeft het niks geholpen denk ik wat volgens mij wordt Pim er alleen maar populairder van Misselijk

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 18:03

Ik vind dit associaal gedrag. Ben blij dat ik toch betere fatsoennormen geleerd heb van mijn ouders. Kan er dus ook helemaal niet om lachen.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 18:28

Dat wist ik geeneens. Volgens mij waren dit geen mensen van die belgische protestgroep, die kopen altijd hele mooie vlaaien.
En als er dan zulk een smerig spul in zat weet ik wel zeker dat het niet de Belgen waren.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 18:34

Die gooiers verlagen zich dus tot het niveau van Fortuyn.... laag.... heeeeeeel erg laag....... Sneu hoor.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 19:22

greetje schreef:
Ik vind dit associaal gedrag. Ben blij dat ik toch betere fatsoennormen geleerd heb van mijn ouders. Kan er dus ook helemaal niet om lachen.


Ja,ik ook.maar als ik had geweten dat er oliebol in die taarten zat,zou ik ook niet lachen. Dat heeft Pim niet verdiend!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 19:26

Pim verdient het sowieso niet om taarten in zn gezicht te krijgen. Eindelijk eens iemand die zegt wat ie vindt en niet bang is voor hoe hij overkomt.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de regelingen wat betreft de vluchtelingen in Nederland. Doordat er zometeen misschien iemand in komt die echt op tegen is zoals het nu gaat en er een paar inzitten die vinden dat het zo wel goed gaat, komt er misschien de gulde middenweg uit, en dat is echt wel beter voor Nederland vind ik.

Pim is nog niet eens zo'n verkeerd ventje, beheerst alleen de gesprekstechnieken niet.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 20:26

Sonja schreef:
Die gooiers verlagen zich dus tot het niveau van Fortuyn.... laag.... heeeeeeel erg laag....... Sneu hoor.


helemaal mee eens Sigaar

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 20:34

Ik ga een heel eind met Bartje mee in zijn mening. Je kunt het met Pim Fortuyn eens zijn of niet, hij heeft wel een duidelijk standpunt al verwoordt hij het niet altijd even subtiel en tactvol

En taarten in het gezicht, dat verdient eigenlijk niemand vind ik. Het is alleen leuke publiciteit

Geen onderschrift.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 22:18

Sorry hoor maar als je nou eens goed gaat nadenken wat hij allemaal wil hij denkt het maar zal het nooit maar dan ook nooit kunnenuitvoeren. 1 Heel erg belachelijk idee er mogen alleen nog vluchtlingen uit Duitsland, Frankrijk, en Engeland het land in. IK weet niet hoor maar volgens mij vlucht er niemand uit die landen. Hij zegt ook dat je weer mag discrimineren dan gooi je zijn ruiten toch ook in en teken je leuzen op de muur en bedreig je hem omdat hij Homo is (Ik heb niks tegen homo's hoor) maar wat hijzegt slaat gewoon echt nergens op. MIschien komt het wel omdat ik maar in een heel klein dorpje woon maar okee die taarten ja okee dat verdiend ie dan ook weer niet maar als het gewone taarten waren geweest dan wel

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 22:53

Ik ben het geloof ik niet eens met Dhr. P. Fortuyn, maar dat betekent dat ik me tot barbaars gedrag ga verlagen.. Daar help je Pimmie alleen maar mee

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 23:06

het schijnt inderdaad dat door deze actie hij alleen maar weer extra stemmen gewonnen heeft. Dat zal vast niet de bedoeling zijn geweest van die mensen. Hoe zouden ze die taart eigenlijk in elkaar hebben geflanst? met hun blote handen? En waar zouden ze die troep vandaan hebben gehaald? vast niet uit de supermarkt....

De hond is de betere mens


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:09

Bartje schreef:
Pim is nog niet eens zo'n verkeerd ventje, beheerst alleen de gesprekstechnieken niet.


Verward Verward Verward Verward Verward
Die Fortuyn is zo'n beetje de enige politicus in Nederland die z'n gesprektechnieken dus TOT IN DE PUNTJES beheerst... die man had het begrip MEDIATRAINING zelf uitgevonden kunnen hebben..... Fantastisch zoals hij gespreksgenoten onder de tafel krijgt (gesprekstechnisch gezien dan)

JUIST dat maakt dat ik het zo'n griezel vind, want het merendeel van de Nederlanders ziet niet hoe goed dat die man op dat onderdeel is....

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:17

sonja, wat ik bedoel, en wat me gewoon heel erg opvalt bij Pim is dat hij nooit mensen laat uitpraten. En denk dat als je daar beter op gaat letten dat je dan nog wel meer dingen kunt bedenken (verwacht ik)

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:23

Dit soort lafhartige acties zegt meer over zijn tegenstanders dan over Pim zelf. Dit soort dingen doe je niet, als je het niet met iemand eens bent dan ga je de discussie aan en laat je het op zo'n manier merken, dat getuigt van lef en intelligentie, anoniem met taarten smijten en verder niets te melden hebben is laf en dom.
Mensen die hier om kunnen lachen zijn wat mij betreft geen haar beter. Of je het nou wel of niet met hem eens bent maakt niet uit, dit soort dingen getuigen van wansmaak en gebrek aan fatsoen.

Men. Fortuyn zal er zelf waarschijnlijk politiek gezien niet echt mee zitten, negatieve aandacht is ook aandacht, zijn aanhangers zullen hem alleen maar meer steunen, de tegenstanders waren toch al tegen dus daar maakt het ook niet voor uit. Van de twijfelaars zullen sommige nu misschien wel zijn kant kiezen, weer wat zieltjes gewonnen voor Pim, kassa!

Nulla tenaci invia est via

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 09:53

Sonja schreef:
Die gooiers verlagen zich dus tot het niveau van Fortuyn.... laag.... heeeeeeel erg laag....... Sneu hoor.


LAGER! Pim gooit alleen met woorden, en daar word je niet vies van.
Zwaar kinderachtig, maarja die mensen heb je ook.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 10:06

SAKKIA schreef:
MIschien komt het wel omdat ik maar in een heel klein dorpje woon maar okee die taarten ja okee dat verdiend ie dan ook weer niet maar als het gewone taarten waren geweest dan wel


Dat denk ik idd, niet banketstaaf bedoeld. Als je in de randstad woont dan zou je denk ik wel anders praten (ik ken Grijpskerk toevallig wat ik heb in Oentjerk gewerkt). Houwel Leeuwarden ook gene lekker stadje is.

Ik ben ooit opgegroeid in een plattelandsdorpje en heb daarna in alle hoeken van NL gewoond en gewerkt en in het buitenland. Weet dat iedere provicie zijn eigen probleempjes kent. Dat Pim zoveel zetels in Rotterdam krijgt is in mijn ogen een signaal naar de buitenwereld dat het niet goed gaat in die stad. En dat gaat het ook niet.

Als ik taarten zou moeten gaan smijten naar alle politici waar ik het niet me eens ben...... Knipoog .

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 14:36

Ben ik dan echt de enige die nix van dit hele zaakje afweet? (en dat wou ik zo houden Haha!) Ik heb zo'n hekel aan die verkiezingen.
Op 1 dag willen ze dat iedereen stemt, om er vervolgens 4 jaar nix mee te doen...
Dussuhhh, kimmie gaat nooit stemmen, TIJDVERSPILLING vind ik het Tong uitsteken

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 22:29

Juist jammer Kimmy, want als je niet gaat stemmen heb je imo ook geen recht om te klagen of anderszins je politieke mening uit te dragen...
Je zou blij moeten zijn dat je in een land woont waar je mag stemmen....

Ik vraag me trouwens wel een beetje af waar jij vandaan komt, als je niet weet waar we het over hebben als het over Pim gaat.... Woon je ergens verder weg dan Venus, of ben je onder de drie jaar oud Verward (niet banketstaaf bedoeld hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat je dit serieus meent...)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ellepel, GrapeshotBot, hiphorse, iirrssjjee, janneke_S, nano, Polarize, rocky_1995, Urona447, Varekaj, Zebrastreep en 203 bezoekers