Nu al verschikkelijk zenuwachtig

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Nu al verschikkelijk zenuwachtig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 20:30

voor de keuring. Die is pas OVER EEN WEEK! Frusty Als ik er aan denk krijg ik al kriebels in m´n buik. En dat terwijl ik nooit echt zenuwachtig ben. Zelfs m´n 1e wedstrijd en m´n eindexamen deden me niets.
Ik word er gewoon nu al gek van. Ik weet niet of ik het de 23ste nog wel heb op deze manier of dat ik dan echt op ben van de zenuwen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 20:32

hey kom op, ik ga er vanuit dat den zowiezo goedgekeurd wordt, alleen is de vraag met welke premie.
Enneuh, als je de stress niet kan hebben ga je maar een rondje op hon hobbelen Haha!

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 20:59

ik ben ook zenuwachtig voor de 23ste!!!
dan komt mijn pony!!maar dit terzijde.

hij wordt echt wel goed gekeurd joh!!beetje vertrouwens in je mannetje!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 21:45

joh, ik weet bijna 100% zeker dat den goedgek. word, wie wil er nou neit zo'n heerlijk paardje op z'n merrie Verward

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 21:48

Natuurlijk heb ik vertrouwen in m´n mannetje.
Dit is nu gewoon alles waar ik mee bezig ben. Ik zou het zonde vinden als ik hem zou gaan castreren(dit roep ik al meer dan een jaar sinds Tamara er over begon om hem te castreren, maar nu is het mijn eigen verantwoordelijkheid). Maar als hij afgekeurd word pest ik hem niet langer met zijn hormoontjes.
Het is echt een watje nu hoor. Buiten 2 jassen aan. Ik doe hem nu veel sneller ff peesbeschermers om. Zet hem nu niet naast Nimber(die slopen elkaar helemaal, Dennis hem meer maar toch). Hij is al 2x gewassen en word nog 2x gewassen(een naar babyshampo stinkende poedel is het dan Clown ).
Stef: Is goed, houd jij Den dan ff bezig Knipoog .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 22:19

Maak je niet te druk *LOL* Dennis is zo geweldig, dat kan niet misgaan Haha!
Dan krijgen ze alle Dennis-fans over zich heen.....Party!!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 22:22

HUP DENNIS HUP LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMPIE STAAN!!!!!!!!!

hij gaat het doen, hij haalt het!! want wie zou er --net als anna-jelly zegt-- niet zo'n lekker ding op zijn merrie willen (nou ik zeker hoor Kwijl Kwijl )

Ik zal zeker voor je duimen!!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 22:41

zenuwachtig kan ik me voorstellen ( je weet niet wat er komen gaat)
MAAR: den den is mooi ( kan er niet omheen) dat weet jij ook!
dus het gaat zeker lukken
en nog een voordeel ( hoeveel shets kunnen er aan de teugel lopen, vrij weinig ) dit zegt vast wel iets over dennis
gaat hem lukken!!!!!!!!
en jou ook
en als je zwaar zenuwachtig bent wel ff sms en he!
ik zit zelfs met kriebels achter me pc
en ik hoef niet eens mee *LOL*
veel suc6 he!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 23:37

dat dennis mooi is is een feit Haha! Maar, hoe beoordeelt een stamboek? Dennis wordt (neem ik aan) uitgebracht in de basisklasse kleine maat.
Hij wordt gewaardeerd voor wat ie is, en dat is dus een shetlander, en geen mini paardje.
Dennis is een heel erg mooie shetlander, maar geen minipaardje. Zelfde geldt voor hon overigens.
Is dit nu allemaal een probleem? Nee.
De hengsten moeten als eerste langs een vetarinair, voor een vetarinaire keuring dus.
Als ze hier doorkomen zijn ze goedgekeurd voor de dekdienst, en heeft met het uiterlijk dus weinig tot niks te maken.
Dit is voornamelijk omdat er bij mini's enkele hengsten zijn geweest die afwijkingen hadden, die erfelijk bleken te zijn.
Zodra een hengst vertarinair goedgekeurd is, mag hij dus voor het stamboek dekken.
Daarna volgt de premie keuring.
Het kan dus best dat dennis goedgekeurd wordt met een 1e premie, maar het kan ook dat ie goedgekeurd wordt zonder premie.
Hoop dat er zo e.a. duidelijk is! Haha!

Enne, cisca, ik neem dennis wel even over hoor, is hij netjes opgevoed in de buurt van witte truien???

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 09:42

Iedereen heeft wel een onwijs vertrouwen in Den! *trots* Ik ook hoor maar ik ben zo bang dat er 1 klein banketstaaf dingetje is waar door hij NET niet goedgekeurd word.
Het enige wat Den tegen wit heeft is dat het zo wit is Haha! . En dat veranderd hij graag Frusty . Daarom heb ik ook bijna niets wits voor hem(1 wit sjabrak maar dat is ook alles). Ik moet ook nog witte kleren mee voor als hij een 1e premie krijgt. Ik heb niet eens een witte broek! Heleen, heb jij d´r niet nog een?

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 10:00

zal ff zoeken cis, als het goed is heb ik er nog 1 liggen


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 20:16

Graag, Stef. Anders heeft m´n zusje d´r ook nog een maar die is nog al kort(komt ook ooit bij Heleen vandaan).

Dit is een foto van vandaag. Ik moet als het goed is op de keuring weer netjes 2 foto´s van hem mee en we zijn vandaag aan de gang gegaan. een paar met de digicam gemaakt(waarvan deze, de rest is niet zo heel mooi vind ik) en nog ong 6 op een rolletje, die komen volgende week.
Afbeelding

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 20:50

stoere foto cis!
witte rijbroek nee moet je ff aan jolien vragen die heeft er wel een
die witte broek van mij moet je niet aan trekken hor die is niet daarvoor
dan loop je voor banketstaaf joh ( wijde broek)
nee ik heb verder geen witte broek ( goede reden om ff te shopen ( bv voor een rijbroek Schijnheilig en dan later pas bedenken dat het een gewone moet zijn Haha! )

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 22:17

En anders kom je maar een witte broek bij mij halen in Den Helder *LOL*
Leuke foto trouwens Haha!
(ik zit te wachten tot de site van de WMR geladen is, maar het schiet niet op en ik wil chicago hope kijken Boos! )

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 23:19

geen rijbroek!!!!!!!!!
Gewoon een normale witte broek.
Rijbroek mag uiteraard wel, maar vind persoonlijk een normale broek mooier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 08:41

Dennis is echt een syuper moie shet! Die haalt wortd vast wel goedgekeurd joh!
Alvast heel erg veel succes!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 08:54

Tjeempie wat een knoepert Lovers
Lekker ventje hoor, is dat de wilde hengst waarmee ook in het Dijkgatsbos rijdt? Misschien moeten we dan toch maar eens gaan meeten Haha! Sib is gek op kleine paardjes...

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 15:13

Is goed. Dennis maakt het niet uit. Zolang het maar gezellie is. En Den is die gevaarlijke hengst.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 16:56

Ik kijk ff kritisch naar die foto; Hij's mooi! Haha!

Mooie rug, mooi koppie (al zie je dat bijna niet onder die pluk Knipoog ), mooi beenwerk...

Ik vind hem haast perfect qua bouw, maarjah wat vinden ze er op de keuring van Verward
Ik hoop voor je dat ie het gewoon fantastisch doet Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Evilou, KikiCelinevs, lanouska, Leandra, Mark0919, SusanH en 44 bezoekers