nakomelingen van emilion

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

mariz
Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: Doetinchem

nakomelingen van emilion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 16:01

hey
wie heeft er nakomilingen van emilion? en kan me vertellen hoe ze van karakter zijn?
zelf verzorg ik een merrie waarvan de vader dus een emilion is.
ze is een schat op stal, Schijnheilig
maar met haar rijden vind ze niets aan ze is liever lui dan moe.
ze is absoluut niet sloom ze laat alleen altijd duidelijk merken dat ze liever in het land staat te eten Tong uitsteken
ik weet ook nooit hoe ze is de ene keer gaat ze als een trein voor je en dan weer een paar dagen niet Boos!
maar ja voor de rest is het echt een schatje Lachen
groetjes mariz


Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 16:51

ik ken een afstammeling van emilion dit meisje rijdt er nu m2 mee.. het paardjuh heeft al verschillende keren z2 gelopen.. bij het meisje wou het eerst niet lukken maar nu gaat het super goed met hun.

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:38

wij hebben een tweejaarse hengst staan van emmilion (toch die nederlandse hengst) hij is zeer braaf (hoop nu nog want hij staat al een aantal maanden op de zomerwei), hij is alleen behoorlijk speels. maar met goed karakter. over rijden kan ik nog niet veel vertellen dat is voor deze winter.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:42

Mijn kennissen hebben een hele bekende Emilion gefokt: Glasgow. Ze hebben ook nog twee volle zussen van hem staan. Ongelooflijk lieve paarden, goede karakters en heel betrouwbaar. Leuke paarden die er gewoon altijd zin aan hebben!

Dit is Galsgow (oftewel Justin)
Afbeelding

Alleen ze konden wel eens wat vlug zijn, komt voornamelijk door hun moeder, een Tangelo xx merrie.

edit plaatje toegevoegd

Anja85

Berichten: 122
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Oud Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:14

Kennissen hebben een jaarling hengst van Emilion x Corland. Hijs vrij brutaal! Verder weet ik er niet zoveel van, omdat hij nog zo jong is. Wat ik wel weet is dat Emilion zelf absoluut geen schatje is!!! Een goeie hengst, daar zeg ik echt niks van, maar zijn stal gedrag enzo, zijn niet echt om over naar huis te shrijven!!! Ik heb een tijdje met hem gewerkt, en hij was echt niet de braafste hengst van stal!!!!! Lachen Maar geeft wel super goeie nakomelingen!!!! OK dan!

Some Things Are Better Left Unsaid ...

mariz
Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 14:22

hey
nou ik denk dan dat ze het van dr moeder heb hihi Haha!
iniedergeval bedankt voor de reacties!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:07

Ik heb ook een emilion nakomeling, loopt nu onder mij B+8 dressuur en B+4 springen en bij mijn bijrijdster L2+1. Voor meer informatie kijk op mijn profiel. Jurrien heeft wel een leuk karakter en is best makkelijk op stal!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:53

Anja85 schreef:
Kennissen hebben een jaarling hengst van Emilion x Corland. Hijs vrij brutaal! Verder weet ik er niet zoveel van, omdat hij nog zo jong is. Wat ik wel weet is dat Emilion zelf absoluut geen schatje is!!! Een goeie hengst, daar zeg ik echt niks van, maar zijn stal gedrag enzo, zijn niet echt om over naar huis te shrijven!!! Ik heb een tijdje met hem gewerkt, en hij was echt niet de braafste hengst van stal!!!!! Lachen Maar geeft wel super goeie nakomelingen!!!! OK dan!

dat is leuk, wij hebben een jaarling Corland * Zuidhorn * Emilion. Die Emilion merrie was een superspringpaard, vond alleen dressuur te saai. Foto's in mijn profiel bij Issedy.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:11

Emilion is dacht ik keur en dat is hij niet voor niks, zijn hoofd had voor mijn gevoel wat moderner gemogen.

Maar verder lijkt het mij een zeer interessante hengst.

VDL heeft heel veel interessante hengsten en daar maakt de eigenaar van mijn verzorgpaarden veel gebruik van.
Ik zal eens verder informeren naar Emilion.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

annetmulder

Berichten: 405
Geregistreerd: 16-04-09
Woonplaats: Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 19:21

Hallo
de nakomelingen zijn supper..
Ik heb net 1 dag een merrie gekregen en de vader is ja Emillion, hij is een heele goede spring-dek hengs..
De nakomenlingen zijn meestal heel betrouwbaar en zeker niet ":( "

Groetjes annet

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: nakomelingen van emilion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 10:47

Oud topic en daarom een slotje ipv verplaatsen naar FB.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lailapri en 2 bezoekers