welke andere sporten kijken jullie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

welke andere sporten kijken jullie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 22:25

Ik ga er maar even van uit dat de aandacht van de meeste bokkers vooral naar de paardensport uitgaat op de Olympische Spelen. Haha!

Maar ik betrapt mezelf erop dat ik tijdens de Olympische Spelen naar allerlei sporten zit te kijken waar ik anders (bijna) nooit naar kijk.

Ben benieuwd welke sporten jullie de komende 2 weken nog meer zullen volgen. Zijn dat alleen de sporten waar Nederlanders succesvol in zijn, of ook andere sporten?


yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:57

Meestal komt het erop neer dat ik ergens blijf haken als ik aan het zappen ben, dus ik ga niet bewust andere sporten volgen ofzo Haha! Hoorde toevallig dat de nerderlandse hockeysters zuid-afrika hebben verslagen met 6-2 En ik heb net een stukje van het turnen gezien Lachen ook altijd een prachtige sport om naar te kijken!

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:59

Turnen, zwemmen van alles eigelijk, maar eigelijk alleen als ik achter de tv zit. Ik ga niet speciaal voor een bepaalde sport achter de tv zitten. Paardrijden en voetbal oke, maar voor de rest... nee

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 00:25

Ehm, alles Bloos! Haha!
Heb vandaag de hele dag de tv aangehad, ik kijk niet aan één stuk door, maar volg het met een half oor/oog. Als het interessant wordt, ga ik er even voor zitten.

Ik ga nog een heleboel strijd met mijn dochter krijgen, de aankomende weken om de televisie Scheve mond

זכור

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 08:35

Volg eigenlijk alles behalve voetbal en wielrennen, daar heb ik echt een schurfthekel aan! Schijnheilig

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 08:42

ik kijk alleen zwemmen en paardrijden, de rest vindtik niks aan.. voor het zwemmen ga ik ook egt achter de tv zitten, en voor paardrijden ook.. ( heb het zelfs als alarm in mijn telefoon staan Bloos hahaha )

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 09:37

Laantje schreef:
Volg eigenlijk alles behalve voetbal en wielrennen, daar heb ik echt een schurfthekel aan! Schijnheilig


Ja, daar ga ik in mee. Hoewel ik van Judo ook de ballen niet snap.

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 09:43

Alles, maar dan ook echt alles!!!
Normaal gesproken volg ik al voetbal, wielrennen en tennis. Nu volg ik alles wat ik op tv kan vinden. De tv staat gewoon permanent aan, in principe op nederland 2 en hebben die pauze of iets anders op dan ga ik zappen naar ZDF of BBC 2.
Gisteren met veel plezier wielrennen gekeken en zwemmen natuurlijk, nu wordt er een goede wedstrijd volleybal gespeeld. Aangezien ik vanaf dinsdag met 151 volleyballers in Athene zit mag ik daar natuurlijk niets van missen.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Jorrit

Berichten: 70
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Bleiswijk City

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 09:47

Alle sporten waar we succesvol in zijn, maar dat komt meer omdat dat de enige dingen zijn die door de NOS worden uitgezonden Tong uitsteken

Eigenlijk kijk ik gewoon als ik tijd heb.

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:49

ik kijk alles wel als ik zin heb!!

<3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:52

Alles. Alhoewel, de Duitsers zenden vandaag veel schieten uit en dat sla ik wel over.

FennekeR
Full-Time Bokker

Berichten: 6598
Geregistreerd: 09-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:19

Bijna alles, nu op BBC badminton aan het kijken.
Wielrennen, zwemmen en natuurlijk hoop ik ook dat ze paardensport uitzenden.

I haven't lost my mind, it's backed up on disk somewhere.

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:30

Vind het ook erg leuk om naar het turnen te kijken, waarom weet ik niet Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 13:04

Zwemmen, turnen, wielrennnen (puntenkoers is erg leuk ), paardensport, volleybal, judo en als ik tijd heb, kan ik gerust een middagje voor de tv hangen om de OS te bekijken

:){

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 13:08

ik kijk gewoon Sporza Haha! maar daar zenden ze niet denderend veel uit, meer gesprekken soms, paardensport komt nagenoeg niet aan bod en live is er enkel zwemmen etc.
maar ik kijk gewoon naar alles Haha! voornamelijk turnen, heb ik nog gedaan en krijg er iedere keer weer rillingen van, vind het fantastisch!
paarden wordt niet uitgezonden maar anders kijk ik nat wel, verder zie ik alles zo even graag.
oja, het schoonspringen als ik dat kan vangen!

Enya - Daya :-)

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:44

Ik kijk niet echt bewust naar de OS, zelfs niet naar de hippische uitzendingen. De tv staat veel aan en ik doe ondertussen andere dingen, kijk alleen af en toe even voor hoogtepunten.

Zo zag ik net bij toeval Leontine van Moorsel flink onderuit gaan bij het wielrennen...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:57

Ik kijk eigenlijk alles wel. Alleen het wielrennen en boksen etc. niet. Dat vind ik echt niks Lachen.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 16:06

Bijna alles. Ik blijf er niet echt voor thuis, maar voor sommige dingen zet ik wel weer de wekker.. Ik vond het volleyballen echt spannend tegen Rusland!!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 16:50

Zwemmen, turnen wielrennen, ik kijk alles wel. Maar niet constant, soms loop ik toevallig langs de tv en ga ik dr even bij zitten. Lachen
Ik denk dat ik bij de paardensport wel aan de tv gekluisterd zit, ben normaal helemaal niet zon tv kijker. Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 16:53

Heb gisterochtend een deel hockey gekeken van de dames, die speelden echt super *LOL*

Verder kijk ik wel wat, maar ga er niet speciaal voor zitten ofzo Lachen

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:23

ik kijk heel veel, maar ga voor zwemmen echt voor de tv zitten.
voor turnen trouwens ook.. alleen eigenlijk voor vrouwenturnen.
en paardrijden natuurlijk Tong uitsteken
naar de rest kijk ik niet speciaal, maar als het toevallig opstaat kijk ik meestal wel eventjes.

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:33

Ik kijk naar roeien (omdat me broer dat doet) Paardrijden natuurlijk, turnen, wielrennen (omdat ik van moorsel echt helemaal steun na wat ze allemaal heeft meegemaakt!) en zwemmen.

Het andere zie ik wel voorbij komen omdat iedereen er hier thuis eigenlijk naar kijkt.

'Hoezo te vroeg? Wij waren gewoon nieuwsgierig!'
<3 Myrthe & Yinthe 09-05-2016 <3

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:36

Ik kijk Paardensport en turnen. Eigenlijk voor de rest net waar mijn oog/oor op valt. De TV staat hier eigenlijk de hele dag aan en als ik iets leuks zie of hoor met een half oog/oor kijk ik even wat het is.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

pebels
Berichten: 25
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:15

ik kijk ook naar turnen en naar zwemmen ook naar het synchrooom duiken en de paardesport naar tuurlijk

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:28

turnen, paardensport

. . .
. . .
. . .


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers