Op naar de hippiade

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Op naar de hippiade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 08:42

prakkie heeft het toch mooi weer voor elkaar gekregen, we mogen door naar de Hippiade!!

Vrijdag hadden we in de stromende regennog 202 en 196 punten en stonden we eerste.
Zaterdag mocht ik als een-na-laatste starten (nr 1 van ring 2 startte als laatste), en ik werd weer eerste, met 197 en 195 punten.
Was al zo trots op mijn meissie, ze doet het allemaal maar, terwijl ze nog maar 7 is.
De afsluitende kur mocht ik dus weer al laatste starten. Ik stond klaar en stak mijn hand omhoog, maar er gebeurde niets. Nadat zowat heel het publiek de handen omhoog had gestoken, en er nog geen reactie kwam, is er iemand naartoe gegaan, om de man dan maar op de schouder te tikken, en te vragen of hij de muziek wilde starten. Door dit gedoe was prakkie ondertussen vrij heet geworden en dat zag je terug in de eerste oefeningen...erg zonde dus, maar weet niet of ik het dan wel gered had...er zaten veel goede combi's tussen. Verder wel een fijne kur gereden, met zelfs nog een paar 8-en ertussen.

Ik ben uiteindelijk derde geworden (dus reserve-reserve kampioen Haha! ) en ben erg blij en trots!!

Op naar de Hippiade!!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:14

he gefelciteerd met je Reserve-Reserve kampioen(was ik ook, klinkt wel leuk hoor!)
succes op de hippiade, als je de tijden weet hoor ik het wel. ik loop/rijd dan ook in ermelo!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:12

Leuk joh!! Gefeliciteerd. Jammer dat die Kur zo ging, maar dat gaat de volgende keer vast beter!!!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:28

Nogmaals Wendy, van harte gefeliciteerd. Ik vind het echt een superprestatie tussen al het dressuurgeweld OK dan!

Ik zou als ik jou was als nog die vent aanklagen Knipoog , wat een sukkel, zeg.
Als je er bent voor de muziek dan is het enige wat je moet doen opletten wanneer je de knop aan en uit moet zetten.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 14:10

Echt zonde van de muziek.. Maar 3e is toch wel heel erg netjes vind ik

Veel succes op de Hippiade!

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 14:12

Zag er niet verkeerd uit! Heb helaas alleen je laatste stukje gezien, maar wel veel van het losrijden

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:59

Mooie punten zeg! Veel succes sstraks op de Hippiade.

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:08

Ik heb je zien rijden, en het was inderdaad zonde van je eerste appuyement. Er werd de hele tijd zo met de muziek geklooid, schijnbaar erg moeilijk om op een knopje te drukken. Maar het is wel erg jammer asl je er zo goed voor staat en er gebeurt dan zoiets.
Vond het verder wel goed gaan hoor, dus in ermelo mag je het nog een keer proberen. Wens je dan veel succes.

Lotjah

Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:09

Gefeliciteerd, en veel suc6 op de Hippiade,
en de mensen die bij de kur de muziek regelden, hadden idd wel wat btr op mogen letten Knipoog Haha!

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:30

Heel veel succes op de Hippiade OK dan!

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:37

gefeliciteerd! ik heb je zien glijden vrijdag in die ring, wat een terrein zeg. maar mooi dat je door mag!

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:45

GEFELICITEERD!!!
Doe je best op de Hippiade!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 13:17

dank je wel allemaal....

heb net weer even geklagd bij de KNHS, omdat de hippiade op vrijdag en zaterdag gehouden wordt. Aangezien mijn zus dan met zwangerschapsverlof is, kan ik in principe geen vrij krijgen. Denk ff slim te zijn en gelijk te bellen, of ze daar dus rekening mee willen houden en mij zo laat mogelijk willen laten starten...Nou dat is best een groot probleem...Ja dag...en als ik niet kan starten dan krijg ik nog eens 15 euro boete ook!!
Heb even heel boos gedaan, en nu gaan ze proberen mij zo laat mogelijk te zetten...pfff...wat een gekloot allemaal zeg, en dat allemaal omdat er in Gelderland geen wedstrijden op zondag gereden mogen worden....

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:23

waarvoor wordt alles niet in kootwijk gehouden dan?

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:27

Wendy, de Z2 wordt van 9.00 uur tot 12.00 uur verreden dus hoe laat je ook start, je zult toch de hele dag vrij moeten.
Maar een laat startnr. is nooit weg natuurlijk Knipoog

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:31

prakkie schreef:
dank je wel allemaal....

te zetten...pfff...wat een gekloot allemaal zeg, en dat allemaal omdat er in Gelderland geen wedstrijden op zondag gereden mogen worden....


allereerst gefeliciteerd dat je door bent ! maare wat je zegt is niet waar hoor alleen de oude knf verenigingen willejn op zondag geen concoursen. de ex NBVR verenigingen hebben gewoon op zondag concour.Ik woon sinds een jaartje niet meer in gelderland maar start zondag a.s. gewoon weer in gelderland

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:23

Het is leuk voor de mensen die fulltime in de paarden zitten en de mensen die ook een "normale" baan naast een paar dhebben wordt hiermee wel te kort gedaan vind ik...niet iedereen kan zomaar vrij krijgen...kan je zeggen moet je niet meedoen...op die manier krijg je geen eerlijke kans...
En omdat het anders op zondag valt...dit heeft te maken met indd de oude KNF vanwege geloofsovertuiging...
Het is nu eenmaal samengevoegd en vind gewoon dat het in het weekend gehouden moet worden. Meid ik hoop voor je dat je kan starten en dat het lukt.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:57

Proficiat hoor!! Knap met je 7jr talentje!
even offtopic: mag er nergens meer in Gld op zondag gereden worden? Of alleen met kampioenschappen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:02

Gefeliciteerd, dat wordt dus: "Fitz versus Prakkie, the ultimate Bokt Battle" Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:04

Kun je geen stal huren op het federatiecentrum en hem vast donderdagavond brengen, scheelt toch weer wat reistijd op vrijdag

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:05

Vorig jaar was er toch hippiade op zondag?

In ieder geval gefeliciteerd!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:05

Proficiat Lachen !
Mooie prestatie, jammer van je Kür !
Veel succes in Ermelo OK dan! !!!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:06

Ilindra schreef:
Kun je geen stal huren op het federatiecentrum en hem vast donderdagavond brengen, scheelt toch weer wat reistijd op vrijdag


Dat houd in ong € 50,- voor de stal....

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 18:05

Nimber schreef:
allereerst gefeliciteerd dat je door bent ! maare wat je zegt is niet waar hoor alleen de oude knf verenigingen willejn op zondag geen concoursen. de ex NBVR verenigingen hebben gewoon op zondag concour.Ik woon sinds een jaartje niet meer in gelderland maar start zondag a.s. gewoon weer in gelderland


Dat ze de KNHS-mevrouw letterlijk tegen mij...de hippiade wordt op vrijdag-zaterdag gehouden omdat in Gelderland geen wedstrijden op zondag mogen worden gereden...snapte het ook niet echt, maar ja de KNHS heeft zo haar eigen regels voor sommige dingen...

Al met al wordt het dus een dag vrij nemen...hoop wel dat ze rekening houden met het feit dat het voor aommigen erg ver reizen is (vooral vanuit limburg en zeeland) en dat ze daar ook rekening mee houden met het maken van de starttijden...

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:15

prakkie schreef:
Dat ze de KNHS-mevrouw letterlijk tegen mij...de hippiade wordt op vrijdag-zaterdag gehouden omdat in Gelderland geen wedstrijden op zondag mogen worden gereden...snapte het ook niet echt, maar ja de KNHS heeft zo haar eigen regels voor sommige dingen...




Super resultaat! Heel veel succes in Ermelo!

Hier worden ook heel veel wedstrijden op zondag gehouden, terwijl het hier toch ook gelderland is.