halter vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
diamond
Berichten: 426
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: belgie

halter vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 20:28

als je nu aan een halter show mee doet en je staat op de eerste of 2de plaats wat win je dan aleen een lint of ook een geld prijs of iets anders ? Lachen


Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:48

tuurlijk win je dan een lint of beker. het is toch ook een onderdeel?!

klaas

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:11

Je kunt van alles winnen soms alleen een lintje hangt helemaal van af wat voor wedstrijd bij futurities zijn soms hele leuke geld prijzen te winnen en verder kun je soms bekers, buckles, hoofdstellen, zadels, halsters ,bossenbloemen, poetsgerei, punten, applaus, de eer, bronzen paarden, enz enz enz winnen Haha!

DubbelFun

Berichten: 88620
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:21

Een lint iig, of er verder nog iets te winnen valt hangt af van de sponsors.

diamond
Berichten: 426
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 22:25

heb in vliermaalroot mee gedaan en ben daar met diamond rezerve grand champion geworden en heb daar een lint en een rozet gekregen en een sertivikaat met de hantekening van de judge enz met de most colourful ben ik 2de geworden en heb ik een rozet volgens mijn trainer stond diamond een beetje te dik ik moest hem nog meer treinen voor de halter classe ga ik dus nu zeker doen voor de show in marieheem Lachen

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:39

Lintje en een beker, dat is het meestal...............heb vorig jaar T-shirts gewonnen, hihihiii.

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:27

Kan me niet herinneren dat ik in de Halter ooit een gesponsorde prijs heb gewonnen. Bronze tropy's zijn alleen in de Reining te winnen (en een heel enkel keertje in de Pleasure) en gesponsorde prijzen zijn er in ieder geval op Paintshows weinig en als ze er zijn, meestal voor bepaalde rijonderdelen of voor de All-Arrounds.
Maar een lint en een beker vind ik ook al leuk hoor! De púnten, daar gaat het mij om Haha! Knipoog

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:30

Francis schreef:
Kan me niet herinneren dat ik in de Halter ooit een gesponsorde prijs heb gewonnen. Bronze tropy's zijn alleen in de Reining te winnen (en een heel enkel keertje in de Pleasure) en gesponsorde prijzen zijn er in ieder geval op Paintshows weinig en als ze er zijn, meestal voor bepaalde rijonderdelen of voor de All-Arrounds.
Maar een lint en een beker vind ik ook al leuk hoor! De púnten, daar gaat het mij om Haha! Knipoog


Waar heb je gisteren meegedaan dan?
Duitsland ofzo? leuk!!!
En wat was je plaatsing Haha! ??
*benieuwd*

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl


Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:46

Bij de appy's kun je als je genoeg punten bijelkaar scharrelt met halteren wel een mooi bronzen paard winnen "high point award" moet je even op http://www.appaloosa.nl kijken, is al een paar keer gewonnen met allen halteren geloof ik. Dat is toch leuker dan een lintje iets wat je niet weer weg gooit, lintjes verdwijnen als ze stoffig zijn geworden vaak weer in de kliko. Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:54

Bonnigje schreef:
Waar heb je gisteren meegedaan dan?
Duitsland ofzo? leuk!!!
En wat was je plaatsing Haha! ??
*benieuwd*
Hihi... had m'n berichtje al wat veranderd (wilde niet off-topic gaan) maar jij had blijkbaar de 1e versie al gelezen. Knipoog

Duitsland, Merkendorf. 4e, 3e en 1e in de Open 3 year old (weer een puntje dus) en 2 x 7e (van de 13) in de Amateur.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:12

Francis schreef:
Hihi... had m'n berichtje al wat veranderd (wilde niet off-topic gaan) maar jij had blijkbaar de 1e versie al gelezen. Knipoog

Duitsland, Merkendorf. 4e, 3e en 1e in de Open 3 year old (weer een puntje dus) en 2 x 7e (van de 13) in de Amateur.
Kijk..............winst dus weer! Gefeliciteerd!! En jemig, 13 deelnemers in de amateur halter, dat is een mooie groep zeg!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:01

Ja, Merkendorf ligt 'nogal noordelijk' Knipoog dus er waren veel Denen en Zweden. D'r zaten een paar béste aged mares tussen. In de Amateurklasse was alles wat geplaatst werd aged mares, op één 3 year old na, de merrie die bij alle drie de judges 1e was in de Open werd geloof ik 1 of 2 keer geplaatst in de Amateur (en Dot dus 2 keer 7e, wel omgeroepen, geen lintje).
Was op zich wel een leuke show. Niet echt súper locatie, gewoon aardig (buiten losrijden...vrijdag had het erg veel geregend), maar wel erg ver rijden. Vrijdag heen, veel files dus pas laat aangekomen, zaterdag ochtend showen, 's middags weer terug (toch nog een file, dus weer later thuis dan gehoopt). Leuk als je meerder onderdelen start, maar om alleen te Halteren doe ik dat toch niet weer...
Had altijd een grens van ongeveer 3 uur rijden en die blijf ik toch nog maar even aanhouden zolang ik alleen Halter.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:41

Heb jij ook terug zo in de file gezeten? Wij ook! Hebben er terug bijna 7 uur over gedaan!
Ik vond het een leuke show, inderdaad jammer dat er alleen een buitenbak was, we hadden geluk met het weer!
Verder jammer dat er maar 2 jaarlingen waren, maar het compliment van de jury deed me weer een hoop goed ! Op naar Lindlar volgende week Lachen !

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:20

Ja, op de terugweg stond er bij een 'baustelle' een auto met caravan met pech op de rijbaan... was dus maar 1 rijstrook beschikbaar!
Gelukkig was dat het enige punt dus ik heb er ook zo'n 7 uur over gedaan (maar ik moet dus bijna 2 uur verder dan jij). Op de heenweg heb ik er bijna 8 uur over gedaan! Maar Rick vond het toch leuk om een keer mee te gaan... (vond zo'n end in de nieuwe auto natuurlijk wel heel stoer).
Inderdaad zonde van die ene afzegger, maar je hebt toch mooi weer 3 blauwe linten én drie 'bungelbekers' Knipoog Haha!
Tot volgend weekend! (hopelijk minder file!)

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers