Een dagje Nooitgedacht...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Een dagje Nooitgedacht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 09:55

Gisteren had ik een dagje vrij van me werk en me ouders waren op vakantie in Drenthe, mooie gelegenheid om ze even op te zoeken. Naja ik kwam eigelijk voor de honden. Tong uitsteken (grapje)

Jeetje wat een groot op gezet park was dat, later bleek dat het een voormalige camping was geweest. Maar wat een mooie omgeving ik was helemaal jaloers op de paardeneigenaren daar.

Eerst zijn we even naar Borger geweest om te winkelen, me vader en niels (me vriend) gingen boodschappen toen terwijl mijn moeder en ik heel borger leeg kochten. Dat konden we de mannen niet aandoen. Bloos

Mijn broertjes vonden het park niet zo leuk er was niet veel te doen voor hun. (ze zijn een beetje verwent), maar me vader kon het goed maken met zijn laptop waarop ze konden spelen. S'middags even met z'n vieren wezen zwemmen en daarna konden we eten.

Het eten heb ik wel gemist het koken van ons ging niet zo goed thuis. * schaam*

Na het eten zijn we met de honden naar een heel groot meer gegaan dat op het park lag en heb ik samen met de honden gezwommen. Was wel weer even leuk.

Toen was het weer tijd om naar huis te gaan en na 3 uur rijden waren we weer thuis.

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:37

Gaat niet over paarden, verplaatst naar Algemeen

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:47

2 jaar geleden ben ik op het Park nooitgedacht geweest in drenthe. Het is wel een leuk park maar het moet wel mooi weer zijn anders kun je niet in het meer zwemmen. Staat die grote glijbaan nog in het meer?

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 11:06

Melissamanda schreef:
2 jaar geleden ben ik op het Park nooitgedacht geweest in drenthe. Het is wel een leuk park maar het moet wel mooi weer zijn anders kun je niet in het meer zwemmen. Staat die grote glijbaan nog in het meer?


Ja die staat er nog steeds, maar je hebt ook een binnebad waar je kan zwemmen.

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:37

ja maar toen ik er was waren er allemaal scholen uit de buurt want die zaten toen alweer op school. Dus daar kon je niet zwemmen.