Weeral tegenslag.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horsesssss
Berichten: 10
Geregistreerd: 10-08-04

Weeral tegenslag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 22:46

Voor degene die het verhaal niet kennen:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=276315


Ok, ik dacht dus alles was opgelost.

Y is vandaag op wedstrijd geweest met het paard, blijkt dat ze foutloos was en dat ze daarom morgen nog eens mee mocht. Daardoor valt mijn les wéér in het water (terwijl ik toch gezegd had zondag half 4).

Ik had het niet zo erg gevonden, mocht ik het te weten gekomen zijn van de eigenares zelf. Maar nee, mijn lesgeefster zei het net, omdat die er toevallig nog even was geweest.

Voor hetzelfde geld had ik daar morgen om drie uur gestaan...

Ik dacht dat het wat opgelost was, maar nu dit weer en ik vrees dat er meer wedstrijden volgen, nu blijkt dat Y zo goed scoort met het paard.
's Natuurlijk wel leuk, maar de eigenares zei dat ze mij zeker niet weg wou, dan vind ik dat ze ook wel een beetje rekening met mij mag houden, of zie ik dat nu echt fout?

Huilen Huilen Huilen

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 01:15

Dan móet ze rekening houden met jou. Zet haar voor de keuze, jij weg, of een eerlijke behandeling.

Sorry, maar je lijkt wel gek (Niet echt letterlijk hoor Knipoog) je poetst dat paard de hele week, verzorgd m, doet alles, en mag nog niet 1 uur per week rijden? Terwijl die anderen niks doen en wel rijden? Je bent toch geen slaaf, of wel?

Horsesssss
Berichten: 10
Geregistreerd: 10-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 11:45

Ik krijg ook het gevoel dat ik eerder een slaafje ben.

Tot daartoe als ze niet wist dat ik les had, ze wist het wel.

Tijd voor nog een gesprek. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:59

eigen paard is goud waard
en dit is 1 reden ervan
Hoe oneerlijk het ook is, je kunt er veel kans niets aan veranderen.
Je kunt met de eigenaar aan tafel gaan zitten en je gevoelens vertellen, maar of het nut heeft..?

Horsesssss
Berichten: 10
Geregistreerd: 10-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 22:16

runningkawa schreef:
eigen paard is goud waard
en dit is 1 reden ervan


dat is zo maar niet iedereen heeft er geld voor...

Als je vorig bericht hebt gelezen, weet je dat ik al met de eigenares gepraat heb en dat ze me dus ook niet weg wou, daarom vraag ik me af waarom dit nu weer moet gebeuren?

Altijd fijn als je je eigen paard goed ziet scoren op wedstrijd, maar Y traint haar niet, ik wel. Als ik haar niet zo vaak rijdt, zou dat dus niet gaan, want dan was dat paard zo stijf als een plank.

Heb ondertussen met m'n moeder gepraat, die der normaal toch niets om geeft en die zei dat ik ook nooit wat durf zeggen en dat als het weer gezeik wordt, ik maar beter daar kan stoppen, hoe erg het ook is. Ik moet tenslotte geen slaafje spelen, ik doe wel de verzorging enzo en stallen.

Maar het blijft toch moeilijk, op een half jaar heb je natuurlijk al wel een band op gebouwd met dat paard hé. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:37

Horsesssss schreef:
dat is zo maar niet iedereen heeft er geld voor...


Weet ik
Ik heb ook tot mij 23 op paarden van andere gereden.
Dat waren handelspaarden en als ze dan eindelijk lekker liepen gingen ze weg

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:45

als ik jou was zou ik die eigenaresse laten stikken, ze heeft jou nu ook al een paar keer laten zakken.
en ze wilt je niet kwijt, maar ik zou het nu hard gaan spelen.

zij houdt geen rekening met jou, en overlegt niets met jou, terwijl jij je in allerlei bochten wringt.

ik zie het somber in, als ik jou was zou ik alvast op zoek gaan naar een ander paardje, waar duidelijke afspraken gemaakt worden.
(nog wel gewoon hier blijven, maar ondertussen goed zoeken en als je dan iets heel erg leuks hebt gevonden, mag de eigenaresse kiezen of delen!)