Hoefsmid NH gezocht. omg. Uithoorn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Hoefsmid NH gezocht. omg. Uithoorn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 21:24

Ik ben DRINGENT opzoek naar een goeie hoefsmid, niet te duur.
Is voor 3 paarden, 1 beslaan 2 bekappen.
Niet al te duur.
Eentje die WèL op komt dagen, en afbeld als hij evt. niet kan komen.
En die een btje goed kan omgaan met paarden Lachen Logisch.

Groetjes Lisette

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 00:39

Volgens mij bestaan die niet!

Wij hebben Manu Landru, komt vaak (niet altijd) op zijn afspraak. Afbellen doet hij bijna nooit. Kan goed met makkelijke paarden overweg. Kosten voor rondom beslag met kalkoengaten zijn 80 euro, bekappen iets van 25/30 euro.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 00:47

serge dekker? komt afspraken na

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 07:58

ponymens schreef:
Volgens mij bestaan die niet!

Wij hebben Manu Landru, komt vaak (niet altijd) op zijn afspraak. Afbellen doet hij bijna nooit. Kan goed met makkelijke paarden overweg. Kosten voor rondom beslag met kalkoengaten zijn 80 euro, bekappen iets van 25/30 euro.


Als je iemand wil die niet komt opdagen en niet afbeld moet je hem nemen.... Lips are sealed
En de reden? Hij wilde geen kleintjes meer doen, maar zeg dat dan en kom niet ineens niet meer opdagen Boos! , hij belde niet terug, smoesjes dat hij ziek was, ja hoor had afgebeld heb op je voicemail ingesproken, we hebben geen voicemail.... enzovoort....
Nee ben superblij met mijn huidige smidje, (franklin), alleen die neemt geen nieuwe klanten aan. Knipoog

mmouse

Berichten: 547
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 08:37

Ik heb ook een hele goede smid (komt alleen meestal een half uur te vroeg Knipoog), maar deze neemt ook geen nieuwe klanten meer aan. Hij heeft wel een stagaire (die heel goed met paarden is) maar volgens mij duurt t nog een klein jaartje voordat zij zelfstandig gaat werken.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 11:33

Hmmmm, de hoefsmid die mijn paarden zou komen doen, bekapt mijn paarden voor 17,50.
En hij mag volgende maand misschien beslaan, oid.
Maar er is er dus geen 1 in de buurt die echt goed is, en dan ook nog lanten aanneemt? Lachen

Groetjes Lisette

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:53

Zat goede hoefsmeden maar geen van allen komt hun afspraken altijd na en voor 17,50 bekappen ze niet.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 15:14

Afspraak niet na komen voor een x is niet erg, voor 2x ook niet, 3 word al minder leuk, maar na 4x zoek ik wel een andere, en mijn hoefsmid bekapt wèl voor 17,50

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:10

MOHGirl schreef:
Afspraak niet na komen voor een x is niet erg, voor 2x ook niet, 3 word al minder leuk, maar na 4x zoek ik wel een andere, en mijn hoefsmid bekapt wèl voor 17,50



Waarom zoek je er dan één?

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 23:14

Omdat ik met spoed een hoefsmid nodig heb, omdat mijn jaarling uit zijn hoeven groeit, bij wijze van.
Heb geen zin in ruzie weer op bokt goed.

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 23:25

Niemand maakt hier ruzie, je stelt alleen veel eisen aan een hoefsmid en ik denk dat je blij mag zijn als je een goede smid kan krijgen in deze regio.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 09:31

Zijn het veel eisen als ik een hoefsmid zoek die niet zovaak achter elkaar afbeld? Mijn Jaarling heeft zowat voeten, en het groeit gewoon verkeerd.
En als + punt vraag ik er dan bij of iemand een goedkope weet, maar dat is geen must.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 09:41

Mijn hoefsmid doet zijn gruwelijke best om te komen, als het niet lukt komt hij de volgende dag. Bekapt en beslaat super! 25e voor bekappen, 50 voor ijzertjes voor. Weet niet wat rondom kost. Hij heet Sjaak Schipper, nr per pb. Weet niet zeker of hij naar Uithoorn komt. Voor mij wel, maar ik sta daar tijdelijk.

oxborn

Berichten: 448
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: ergens in Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 00:08

Meavey schreef:
Als je iemand wil die niet komt opdagen en niet afbeld moet je hem nemen.... Lips are sealed
En de reden? Hij wilde geen kleintjes meer doen, maar zeg dat dan en kom niet ineens niet meer opdagen Boos! , hij belde niet terug, smoesjes dat hij ziek was, ja hoor had afgebeld heb op je voicemail ingesproken, we hebben geen voicemail.... enzovoort....
Nee ben superblij met mijn huidige smidje, (franklin), alleen die neemt geen nieuwe klanten aan. Knipoog



Ik ben dan benieuuw hoe lang het bij ons duurt voordat hij zijn afspraken niet nakomt.
Maar bij ons belt hij nog altijd netjes af als hij niet kan.
Dat was met onze vorige smid wel anders. Die zou komen en kwam niet opdagen. Dat hij gebeld werd bleek hij in het cafe te zitten en zou daarna voor 3 weken op vakantie gaan en dat terwijl hij al 3 weken eerder zou komen.
Ik had ook graag bij franklin gewild, komt ook vaak bij ons, maar net als je zegt, hij neemt geen klanten meer aan.

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 01:41

Wij hebben Johan Meeuwissen. Komt alijd, soms iets te laat, maar dat komt zelden voor. Bekappen 27,50, rondom ijzers is 65,-.
Pb maar voor het nummer.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 07:07

oxborn schreef:
Ik ben dan benieuuw hoe lang het bij ons duurt voordat hij zijn afspraken niet nakomt.
Maar bij ons belt hij nog altijd netjes af als hij niet kan.
Dat was met onze vorige smid wel anders. Die zou komen en kwam niet opdagen. Dat hij gebeld werd bleek hij in het cafe te zitten en zou daarna voor 3 weken op vakantie gaan en dat terwijl hij al 3 weken eerder zou komen.
Ik had ook graag bij franklin gewild, komt ook vaak bij ons, maar net als je zegt, hij neemt geen klanten meer aan.



Als je op een grotere stal gaat zal het wel meevallen, daar valt geld te verdienen.
Een paar paardjes op een boerderij is teveel moeite dan ineens...
Als een smid al op een stal omt willen ze soms nog wel klanten aannemen hoor aangezien ze er toch al komen. Knipoog

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 13:54

Jah dat snap ik wel, maar ik had op de boerderij ook veel klanten voor hem, hij zou komen voor mijn jaarling, mijn andere jaarling mijn 2 arabjes, een welsh en 2 shetlanders, moet toch wel te doen zijn.
Mel wil je mij het nummer pbeen?