Kalisto weer eens op de foto tijdens het werk :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Kalisto weer eens op de foto tijdens het werk :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 20:47

Het is nu een ruime tijd geleden dat er van Kalisto foto's gemaakt waren. Hoog tijd dus om hem maar weer eens op de kiek te zetten Haha!

Nuttige opbouwende kritiek is welkom Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:05

zo dat ziet er netjes uit zeg!
loopt lekker zo te zien he Lachen

rij je ook wedstrijd?en welk niveau?

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:10

mooi paard. het geheel ziet er ook goed uit. denk er alleen aan om je tenen niet naar buiten te draaien. verder ziet het er goed uit

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:17

Goed naar voren kijken, en af en toe mag de achterhand er ietsje meer onder, maargoed, ga niet zeuren Tong uitsteken Leuke foto's

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:31

Hakken uitdrukken Vork [ niet op alle foto's.. maar met name op de 1e *LOL* ]
Ziet er verder goed uit

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 21:45

Kalisto kan nogal eens lui zijn, op de eerste foto moest ik even behoorlijk wat kracht op de kuit zetten, vandaar dat m'n hak ook naar boven schoot Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:47

heb ik ook vaak last van en altijd net op dat moment wordt er geknipt! Nee hoor, ziet er goed uit!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:56

leuk paard hoor Leuke combi!!!!

Verder, mag je je teugels van mij wel een stuk korter nemen en je benen op de singel houden, niet te ver naar achteren. Gezien jij ook van die langen benen heb, is dat niet makkelijk, ik weet het Lachen

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:37

WhOei, stoer paardje hoor!!! Enne over commentaar is al gesproken, dus ik val niet in herhaling Lachen

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:38

Probeer je handen naast elkaar te houden en niet zo hoog. Jammer dat hij op de eerste foto zo op de voorhand valt.

Verder is hij nog steeds erg leuk om te zien En je haar is gegroeid Haha!
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 14-08-04 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:47

Hmm leuk paard
Ik zou eens zonder beugels gaan rijden!

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:49

Ik wil niet banketstaaf doen maar ik zie op iedere foto je sporen recht in je paard zitten, op geen een foto heb je je benen zo dat je sporen het paard niet raken. Verder zou ik proberen om je paard van voren iets meer op te pakken en hem meer van achter naar voor te rijden dus aan de achterkant wat aktiever maken. Als je je benen wat meer laat hangen stuw je je paard ook niet iedere stap met je sporen vooruit maar alleen wanneer nodig

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 23:03

Knor schreef:
Ik wil niet banketstaaflig doen maar ik zie op iedere foto je sporen recht in je paard zitten, op geen een foto heb je je benen zo dat je sporen het paard niet raken. Verder zou ik proberen om je paard van voren iets meer op te pakken en hem meer van achter naar voor te rijden dus aan de achterkant wat aktiever maken. Als je je benen wat meer laat hangen stuw je je paard ook niet iedere stap met je sporen vooruit maar alleen wanneer nodig

Kalisto is het prototype paard dat het gevolg is van rijden met stang en trens en moet juist nu leren zelf te lopen. Ten opzichte van hoe hij eerst liep, loopt hij al een stuk beter. Daarnaast is het een beetje tricky omdat je hier een aantal momentopnames ziet waarbij ik behoorlijk bij moet drijven. Het grootste probleem met Kalisto is dat hij het wel best vindt in een laag tempo, maar het is juist dat tempo dat omhoog moet. Je kunt dan beter 1x goed aandrijven dan 4 of 5x een beetje aandrukken.

Mulan

Berichten: 408
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 01:24

Arno24 schreef:
Kalisto is het prototype paard dat het gevolg is van rijden met stang en trens en moet juist nu leren zelf te lopen.
Het grootste probleem met Kalisto is dat hij het wel best vindt in een laag tempo, maar het is juist dat tempo dat omhoog moet. Je kunt dan beter 1x goed aandrijven dan 4 of 5x een beetje aandrukken.


En een zweepje is geen optie?

Leuk dier, overigens..
Het idee van Lenn lijkt me prima.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 09:06

Waarom rij je Kalisto met een slof? Miss dta je daar iets over kunt toelichten?? Denk wel aan je handen(zie foto 1) ...

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 09:15

leuke foto's ziet er netjes uit Lachen

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 12:28

obelix schreef:
Waarom rij je Kalisto met een slof? Miss dta je daar iets over kunt toelichten?? Denk wel aan je handen(zie foto 1) ...

Omdat Kalisto de rotte tik heeft om afentoe even uit te proberen hoe sterk hij is. De slof blokkeert dan de ruk die hij in z'n nek wil geven, anders zou hij letterlijk en figuurlijk de teugels uit m'n handen rukken. Het aantal keren dat hij dat doet neemt de laatste weken drastisch af en hopelijk heb ik hem binenkort niet of nauwelijks meer nodig.

manzano

Berichten: 23938
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:32

Ik was al aan het zoeken.........als er foto's van Sjakie zijn, dan vast ook wel van jou.......maar gevonden Lachen.
Nou uhm....ik ga geen commentaar geven. Als ik jullie zo zie rijden weet ik niet of ik wel wil dinsdag hoor Knipoog.