[HAW]Foto's Tinkerkeuring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
horse_girl

Berichten: 1272
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Houten

[HAW]Foto's Tinkerkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 20:54

Hey allemaal!
Ik ben vandaag ff wezen kijken bij de Tinkerkeuring op de Zilfia's Hoeve in Houten. Meteen maar even de camera meegenomen en wat foto's geschoten Cheese! . Ik heb maar foto's van een paar delen want ik was er alleen 's middags even. Er zaten echt heeeeele mooie Tinkers tussen! Die veulens vond ik ook lief!! *LOL* Lovers Er zitten ook een paar foto's tussen van de dressuur met Tinkers, dat binnen gereden werd. Het zijn nogal veel foto's (32 om precies te zijn Tong uitsteken ), dus: Enjoy!;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dat was t!
Hoe is het gegaan met de Tinkers van Bokkers? Wie is er ook wezen kijken?
Laatst bijgewerkt door horse_girl op 14-08-04 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt


Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:32

Afbeelding

deze ken staat een stal bij ons verder op. En zit altijd helemaal onder de poep. Ze heeft zich wezeloos staan wassen. Ik herkende hem zo wat niet dat hij zo mooi en wit was!!! erg gaaf!ze kreeg ook complimenten van de jury dat hij er zo mooi uit zag met zulke lange manen

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:35

Leuke foto's *LOL*
Mooie beesten allemaal, vooral al die manen Kwijl

horse_girl

Berichten: 1272
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 21:36

Citaat:
deze ken staat een stal bij ons verder op. En zit altijd helemaal onder de poep. Ze heeft zich wezeloos staan wassen. Ik herkende hem zo wat niet dat hij zo mooi en wit was!!! erg gaaf!ze kreeg ook complimenten van de jury dat hij er zo mooi uit zag met zulke lange manen


Ik vond 'm ook zo mooi o.a. vanwege die manen! Daar zal idd heel wat werk in gezeten hebben... Knipoog

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:52

toen ze hem kocht zon 3 jar geleden had hij hele korte manen ,.,. hand breedte.. !! echt ongelovelijk dat hij nu zulke langen manen heeft. ze vlecht hem dan ook altijd in. ( dus TIP)


SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:54

Mooie foto's mir, echt sweety's Lovers

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:55

Je hebt ook een super mooie foto gemaakt van onze Dagkampioen ruinen en hengstveulens!! Haha!
Het was echt super leuk!! En er zaten idd mooie tinkers tussen!!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:55

Afbeelding

Da's mijn stinkertje Haha! En het is heeeeel goed gegaan, hij was dagkampioen!!!

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:05

mijn god! Bloos!
Afbeelding

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:12

Ja, die merrie had ik ook al voorbij zien komen, was echt een zak met botten Scheve mond

Run free Jordy.... 1997 - 2021

JokeG

Berichten: 357
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:29

Nou jij zegt het Pellie. Niet te geloven!

Verder harstikke leuke foto's hoor! OK dan!

Een paard zonder ruiter is altijd een paard. Een ruiter zonder paard slechts een mens!

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:30

Supertje schreef:
Ja, die merrie had ik ook al voorbij zien komen, was echt een zak met botten Scheve mond

Nou idd.,. Rich zei nog,.. MAn man haal je veulen er af( tegen mij hoor niet tegen hun Nagelbijten / Gniffelen )

Die merrie is uit gezogen van het veulen. maar ja een schep voer extra ziet iedereen dat ze dat kan gebruiken.

ik schrok me ook wezenloos

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:38

ow dat ene tinker veulen Kwijl

Raya

Berichten: 851
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:58

Echt mooi die paarden wij hebben er ook 1 op de wei vind ze erg leuk!
Mooie manen en staart maar sommige vind ik wel erg lomp. Maar er zitten hele mooie tussen!

groetjes Anne

NMPRS merrie te koop! http://ijslander.webs.com/verkoop.htm

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:09


www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:40

Leuke foto's zitten mooie tinkers bij zeg! Vooral die manen Bloos!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:56

schandalig dat je met zon uitgemergeld dier naar een keuring durft te gaan. ze ziet er gesloopt uit.

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:24

Irene2 schreef:
schandalig dat je met zon uitgemergeld dier naar een keuring durft te gaan. ze ziet er gesloopt uit.


Gebeurt best regelmatig dat de merrie "opgegeten" word door haar veulen...
MAAR je kunt er ook meer eten in duwen en eens kritisch kijken op welke leeftijd je er t veulen afhaalt......
Ik ben benieuwd of iemand een reden weet en /of aan de eigenaar verhaal gehaald heeft.....
Zou ik persoonlijk wel gedaan hebben

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:40

Mijn merrie heeft ook heel erg veel last gehad van haar veulen 2 jaar geleden. Ze is toen zo ingevallen en alle bespiering van helemaal weg, nu pas begint het echt bij te trekken, is ze goed vol (een beetje te dik zelfs) en komen er weer de goede spieren op... Lisje kreeg toen trouwens 5kg merriebrok per dag en daarnaast onbeperkt kuil.

Ik moet zeggen, ik zou er toen niet mee naar de keuring zijn gegaan, maar als ik zo eens kijk gaat het alleen om het veulen wat gekeurd moest worden.

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

horse_girl

Berichten: 1272
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 12:50

Citaat:
Mag ik vragen wannneer deze foto genomen is??? Het lijkt mijn tinkertje wel, maar tijdens mijn proef waren er weinig tot geen mensen aan het kijken.... Ben een beetje nieuwsgierig...


Ik ben er rond een uur of half 2 heengegaan 's middags, ik denk dat dit rond half 3 is geweest? Ik weet het niet precies meer, maar niet 'ochtends iig. Er waren volgens mij inderdaad niet zoveel mensen aan het kijken.

(p.s. Hoe was je proefje gegaan?)

horse_girl

Berichten: 1272
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 13:13

Citaat:
Gebeurt best regelmatig dat de merrie "opgegeten" word door haar veulen...
MAAR je kunt er ook meer eten in duwen en eens kritisch kijken op welke leeftijd je er t veulen afhaalt......
Ik ben benieuwd of iemand een reden weet en /of aan de eigenaar verhaal gehaald heeft.....
Zou ik persoonlijk wel gedaan hebben


Ik heb het niet gevraagd, maar het bleek wel dat de merrie gek werd als ze haar veulen niet bij zich had. De merrie stond al in de trailer en het veulen wilde niet, toen heeft de merrie zich uit de trailer gebroken.
Volgens mij heeft ook wel iedere merrie dat gedrag, maar miss heeft deze merrie het zo erg dat ze het veulen er nog niet vandaan willen halen?

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 13:26

Dat is een kwestie van wennen, en het veulen bijv. een maandje naar een andere stal brengen.
Maar je kan zien dat die merrie idd uitgeput is door het veulen. En het veulen ziet er zo gezond en groot uit, die kan er volgens mij al makkelijk af..!
En hoe durf je zo'n merrie mee te nemen naar een keuring. Eerst dacht ik nog. Lijkt die merrie nou zo mager op die foto..? Maar dat is ze dus ook..! De botten steken eruit..!

Mariska_28

Berichten: 10498
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:17

Tja, ze zullen toch naar de keuring moeten als ze een papier bij hun veulen willen hebben.. Zou me ook schamen met zo`n paard maarja.. je moet terwijl je weet dat er zo over je merrie gepraat gaat worden..

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:41

Proefje ging redelijk voor een 1e keer in een binnenbak. Ik reed mijn proefje als allereerste, om 14 uur.... Zou op zich kunnen dus...

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

horse_girl

Berichten: 1272
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 17:49

Ik heb even foto's gekeken op je profiel, en die vlek op de zijkant is volgens mij hetzelfde! Mooie manen heeft je Tinker trouwens! Grtz


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 61 bezoekers