wat een rotopmerking!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

wat een rotopmerking!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 21:25

Ben ik op de terugweg van een buitenritje tot bij mij thuis. Kom daar twee meneren tegen. De ene zij vriendelijk goeiendag. Tot dat oude meneertje zijne mond opentrok:
-zeg gij doet uw beestje nogal wat aan. Gij zijt immers veel te zwaar voor dat beestje
*meneer, dat zijn sterke beestjes hoor
-alé dat zal dan wel

Ben maar verder gereden zonder verder nog iets te zeggen.

Ik weet ook wel dat ik niet van de lichtste ben maar het is nu niet dat ik 100kg weeg en mieke een iel paardje he . En ik heb dan al zo'n negatief zelfbeeld van mezelf. Gelukkig heb ik een lief vriendje die mij een beetje heeft getroost. Lovers

Voor diegenen die mieke niet kennen, het is een fjordje van ongeveer 1m45

Mijn avond is in ieder geval verpest Boos!


noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:29

Gewoon denken dikke vinger (sorry kom nou eemaal uit rotterdam Tong uitsteken) En jij weet toch dat het paardje het aankan dat is het belangrijkste!
Laatst bijgewerkt door noekie_smile op 14-08-04 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt


loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:33

nu niks van aantrekken vaak zijn het mensen die jarloers zijn dat jij zo'n leuk paardje heb en zij niet.
ik ben zelf ook behoorlijk gezet en krijg ook wel eens van die opmerkingen.
meestel zeg ik als het een man is "had u vrouw vannacht soms geen zin dat u nu bot moet vier op mij?" meestal kijken ze de andere kant op, omdat ze niks meer te zeggen hebben.
en als het een vrouw is zeg je dus had je man geen zin vannacht?
wedden dat jij het laatste woord heb?

net zo'n op merking als je het over een leuke dekhengst heb dat best wel aan de prijs is.
vaak zeggen de mannen "ik doe het wel voor minder" dabn gewoon er meteen achter aan zeggen dat je geen muilezel als veulen wilt.
ook weer uit gelult.

ik heb me bek wel leren los maken door zulke gasten.

gewoon boven staan, het gaat om je karakter en niet om je uitelijk, als je dat maar onthoud.

een appaloosa hoeft geen vlekken te hebben, maar is wel mooier als ze het wel hebben.
R.I.P. Ons Dotje 5 mei 2009 - 21 januari 2010.
calorieen?? dat zijn toch die beestjes die 's nachts je kleren kleiner maken??

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:38

Niks van aantrekken hoor!
Heb even in je profiel gekeken naar een foto en je past prima op je pony, dus het slaat echt nergens op!!

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:42

Als ze al commentaar op jou hebben mogen ze wel eens bij ons op de manege komen, daar loot een vrouw *eerlijk waar* die echt heel zwaar is en die reedt eerst op een haflinger tot ze hem niet meer aan kon later 1x op een fjord tot ze er af viel en nu aan andalusier maar die is ook breed gebouwd!

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

Suusje1986

Berichten: 1152
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:42

Ik heb ook even in je profiel gekeken, maar het past gewoon goed hoor. En idd fjorden kunnen wel wat hebben.

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:42

Wat een k*t opmerking zeg!
Ik kan me voorstellen dat je avond verpest was. Sommige mensen weten niet eens dat ze een ander er vreselijk mee kunnen kwetsen.
Niet te lang mee zitten; het is het niet waard. Gewoon fijn plezier hebben van je paardje!

JokeG

Berichten: 357
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:46

Zo fijne opmerking zeg! Verward Gewoon lekker poep aan hebben hoor. Ik heb ook even in je profiel gekeken en ik vindt je prima op je paardje passen. Neus in de wind en lekker genieten met je paardje! Knipoog

Een paard zonder ruiter is altijd een paard. Een ruiter zonder paard slechts een mens!

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:49

Wat een belachelijke opmerking van die eikel!
Ik heb net even in je profiel gekeken, en zo dik ben je helemaal niet hoor! Zeker zo'n ouderwets betweterig opa'tje ofzo? Als ik er bij was geweest had ik gegarandeerd mijn mond open getrokken, dan lopen ze maar te zeiken over 'de jeugd van tegenwoordig'.. Tsss, nee ouderen mogen dat zeker zo over je zeggen?!

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:54

Ach laat die kerel, wat weet hij er nou helemaal van!!
He, wat mensen al niet teweeg kunnen brengen he Ach gut
Laat je niet kisten en geniet gewoon van het rijden!

*edit* Even in je profiel gekeken en dat kan prima hoor!! Met Sikiley krijg ik ook wel eens opmerkingen dat ik veel te groot ben voor zijn kleine pony. Ach ik laat die lui maar lekker, Sikiley is een IJslander en die kan me best tillen hoor.

Faber quisque fortunae suae

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:58

Echt belachelijk. Probeer je er niks van aan te trekken. Ik ben ook niet 1 van de slankste en krijg ook weleens wat te horen. Ach ik denk dan maar dat het meer een probleem is van die mensen dan van mij. Ook als mensen er quasi grappig over doen. Heb ook weleens geantwoord dat als ze zich omhoog moeten halen door grapjes/opmerkingen over mijn figuur te maken dat ze dan een groter probleem hebben met zichzelf dan dat ik heb met mijn figuur.
Maar het is uiteraard niet prettig. Van oude mensen kan ik het helemaal niet begrijpen. Snappen ze dan niet dat dit kwetsend kan zijn?

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:00

Maak je niet druk, er zullen altijd mensen zijn en blijven die geen fatsoen hebben.
Dat zegt meer over hen dan over jou Knipoog
Ik begon ook behoorlijk nieuwsgierig te worden en heb ook even een kijkje genomen in je profiel.
Ik kan werkelijk geen reden bedenken waarom jouw Fjord zielig zou zijn Knipoog
Lekker laten kletsen dus en probeer te genieten van je avond Ach gut

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:07

ik ahd mn tong uitgstoken!

mijn reactie overal op
maar vind je zeker neit te groot,
jullie passen mooi!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:14

Pfft, gewoon niks van aantrekken (bij mij hadden ze mijn middelvinger gezien hoor ) Je past echt prima op je fjord

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:15

pfoee dat paardje kan jouw makkelijk hebben!! en vriendin van mij is veel steviger als jou en rijd op een tinkertje van 1.35 ofso is heel klein maar het gaat gewoon goed. en ik heb ook vroeger toen ik nog vaak op mn shetlander reed gehoord van: heee ga is van die hond af. of zo zal jij is niet een grotere pony kopen (heb ik nu wel) maarjah togh.. grrr heb hekel aan zulk soort bemoeials... vooral als ze er geen ene ruk verstand van hebben grrrrrr

Beter een pony die steigert, dan een paard dat weigert.
....

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:39

Ik ben zelf ook nogal flink.Maar ik zou dus niks terug gezegt hebben.zou ik nooit durven.En als je dan thuis kom dan denk je had ik maar...
Maar goed ik zag ook in je profiel dat het allemaal reuze mee valt hoor met jou en je paardje.Trek je er maar niks van aan.Sommige mensen denken echt dat ze alles kunnen zeggen.Ik vind jullie een leuk stel hoor.

Bart..we zullen je missen r.i.p

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:40

Idd flauwekul, en dit zegt meer over die man dan over jou, vind ik. Gewoon doorrijden en negeren en denken: laat maar l*llen....

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 23:26

"Ale, ge hebt nogal de neiging uw eigen disfunctioneren af te reageren op onschuldige Fjordenruiter, neh?" Pfffff.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 23:38

Je avond laten verpesten door een opmerking doe je toch echt zelf. Moet je bovenstaan (heb zelf met mijn 1.74 jaren op een shet gereden, dus ik weet goed wat commentaar is)

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:55

stef schreef:
Je avond laten verpesten door een opmerking doe je toch echt zelf. Moet je bovenstaan (heb zelf met mijn 1.74 jaren op een shet gereden, dus ik weet goed wat commentaar is)



Had ik ook toen ik nog een shet verzorgde (2 jaar terug)
Was toen ong. 1.65 en ik heb wat moeten aanhoren
Maar na een tijdje trek je je daar niks meer van aan Cool
Lekker laten l*llen, wat zo'n stomme vent er nou van?

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:00

Gelukkig zijn mensen het van ijslanders ondertussen wel een beetje gewend, ik heb nog nooit gehoord dat ik (1.80 m) te groot/zwaar ben voor m'n ijsco (1.40 m). Als ik zo in je profiel kijk pas je er juist precies goed op! En je bent ook helemaal niet te zwaar hoor, dus haal je nou niks in je hoofd... Tong uitsteken Mensen denken gewoon nogal snel dat als het paard wat kleiner is dan die 'grote paarden' het niks aankan. Terwijl veel van die 'kleine' paarden meer gewicht aankunnen dan de groten!! Knipoog

edit: Oh ja, bijna vergeten te zeggen: Erg mooi die fjord van je!! Ik vind die manen echt prachtig!! OK dan!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:31

Lekker laten praten. Zelf ben ik ook gezet en heb ook een keer de opmerking gekregen van een heel slank vrouwtje dat ik te zwaar was voor mijn tinker ??? nou mocht ik dat vrouwtje al niet . ik heb toen ook niet gerageerd op haar , ga der geen energie in steken. Later heeft ze nog een keer tegen me gezgt dat ik dik was en lelijk enzo.. Toen zei ik : tsja misschien heb ik een maatje meer maar ik heb wel tieten !!!!!!! Sindsdien nooit meer wat van gehoord Haha!. Je past prima op die pony , helemaal niets mis mee.

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:42

wat een poedersuiker opmerking zeg. goed dat je het genegeerd heb. ik ben zelf ook niet een van de lichtste ik rijd op een tuiger end aar hoor ik ook wel eens opmerkingen over. stelletje eikels. waar bemoeien ze zich mee?
echt te erg

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

c_alsemgeest

Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:06

gewoon niks van aantrekken (klinkt wel erg simpel hé?)
want die man had er duidelijk geen verstand van...

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:25

Idd proberen niks vaan aan te trekken.. Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Janyne, nien81, Sjors050, Vagabondo en 169 bezoekers