Armani

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Pharlap
Berichten: 1665
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: spijkenisse

Armani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 20:24

Ik ben op zoek naar het verleden van mijn paard Armani.
Het is een vos ruin van 1,62 en ( naar schatting tussen de 9 en 11 jaar ).
Hij heeft links voor en rechts achter een hoog wit been en rechts voor en achter een sokje. Hij heeft een lange smalle bles tot tussen zijn neusgaten en een witte onderlip. Onder zijn linker oksel heeft hij een lidteken. Hij heeft een matige stap een goede draf en een uitstekende galop. Hij heeft lange tijd erg last van zijn rug gehad waardoor hij waarschijnlijk kort is gaan lopen. Sinds hij behandelt is door een fysio zijn zijn gangen aanzienlijk verbeterd, en kan hij goed strekken en wijken e.d.
Hij is wel moeilijk aan de teugel te rijden maar dit is waarschijnlijk een gevolg van de pijn.
Ong 3,5 jaar geleden ben ik hem gaan leasen bij manege Kraak (de ruiterhoek) in Spijkenisse en 2 jaar geleden heb ik hem gekocht.
De eigenaar Dhr Henk Kraak zegt niks van dit paard te weten en geen papieren te hebben. Armani kan op een paardenmarkt gekocht zijn door Dhr Jan Ketting.
Voor mij is hij nog even geleased door ene Chantella. Van die tijd daarvoor weet ik niks. Het kan zijn dat de naam Armani door Chantella verzonnen is.
Armani moet minimaal 5 jaar geleden op manege Kraak of in Spijkenisse terecht gekomen zijn.
Als iemand iets weet of denkt te weten (al twijfel je ) laat dan a.u.b iets weten, foto's kan ik toezenden. Als iemand van manege Kraak iets weet dan hoor ik dat ook graag,want misschien weet ik het zelf nog niet.


noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:28

Er is een hier een speciaal topic voor, als ik het goed heb

Pharlap
Berichten: 1665
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 20:33

Als ik weet hoe ik hem daar onder krijg?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:38


Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:38

Het bovenste topic van vraag maar raak, en waarom krijg je hem der niet onder


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Margarita_, Charaz, XladyX en 92 bezoekers