Gonnelien Rothenberger Ruiter van het Jaar 2001

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Gonnelien Rothenberger Ruiter van het Jaar 2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 12:48

http://www.indoorbrabant.nl:591/ibnieuw ... 641&-find=
Indoorbrabant.nl


's-Hertogenbosch, 8 maart 2002
De in Duitsland woonachtige dressuuramazone Gonnelien Rothenberger-Gordijn is gisterenmiddag tijdens de traditionele persconferentie van Indoor Brabant uitgeroepen tot Rabobank Ruiter van het Jaar 2001.
De amazone beleefde het meest succesvolle seizoen in haar hippische loopbaan. Ze werd na overwinningen in de drie onderdelen van het nationale kampioenschap overtuigend Nederlands Kampioen en veroverde met het dressuurteam zilver tijdens het Europees Kampioenschap in Verden, waar ze in de individuele eindstand heel eervol vierde werd. Vanwege de mkz-crisis kon zij als enige Nederlandse starten in de finale van de Wereldbeker Dressuur in Vilhelmsborg (Den.) en werd daarin knap vijfde. Tijdens de wereldbeker- wedstrijden te Neumunster en Berlijn werd ze tweede. Bijna al haar successen behaalde ze met Jonggor’s Weyden, maar ze zette ook Jonggor’s Leonardo da Vinci met goed resultaat in.
Behalve Gonnelien waren ook Jeroen Dubbeldam, Hugo Langeweg, Wout Jan van der Schans, Arjen Teeeuwissen en Gert Jan Bruggink genomineerd.
Meer informatie over Indoor Brabant vindt u op:



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 00:01

Ja, ze heeft zich wel bewezen dit jaar, al vind ik dat zeker ook van 'onze' Wout-jan.... Die heeft zich gigantisch in de kijker gereden met al die dekhengsten. Ik was toch voor hem gegaan.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bronsveen, Everest, Evilou, Facebook, grace1989, Ilse_C, Ine_sa, kevinsky, Laibadji, Lau07, love_juliet, Mediatoolkitbot, MissMarije, Nienke1979, Nyko, Piekosjj, YvonneV en 31 bezoekers