wat kan ik verwachten...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

wat kan ik verwachten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 18:37

bij een introductie??
ik ga maandagmorgen op introductie naar schiermonnikoog met de studentenvereniging van mijn school
wat ik mee moet nemen aan "rare" dingen
* item uit mijn geboortestreek waar ik wat over kan vertellen (valt nog mee)
* onbekrast kraslot (?????)
* lege 1,5 liter frisdankfles (zullen we wel zo'n spel mee moeten doen, dat je de fles van de ander om moet gooien)
* mayonaise
* curry
* yoghurt
* appelmoes
* vingerverf
* pannenkoekmeel
* lege potjes + waxinelichtjes

help!! Haha!

trouwens nog mensen die er ook heen gaan?
tis van de chn en dan de studentenvereniging futurum vivens

er werd trouwens wel heel uitdrukkelijk gezegd dat het niet ging om een ontgroening...

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:48

Jaren geleden werd ik ook lid van een studentenvereniging. Zij hadden geen ontgroening, maar wel een lijstje met zaken die je mee moest nemen, net zoiets als jij nu hebt. Er werd mij door iedereen op het hart gedrukt dat ik echt alles moest kopen omdat je anders finaal afgezeken zou worden of enorm voor banketstaaf zou staan. Ik heb toen stad en land afgezocht naar rode regenlaarzen (het thema van de introductie was "Dikkertje Dap"). Ik heb ze uiteindelijk gevonden, maar ik stond toch mooi voor banketstaaf, want ik was werkelijk de enige.

Het kan dus ook zijn dat sommige spullen een grapje zijn. Maar het kan ook echt zijn dat de spullen nodig zijn.

Veel plezier!

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:51

Toch zou ik alle spullen wel aanschaffen... Niemand hoeft toch te weten dat jij ze bij je hebt... Schijnheilig
Als je ze niet nodig hebt, haal je ze dus ook niet te voorschijn...

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 18:55

het enige dat ik niet heb gekocht is vingerverf...
heb ook opgebeld naar dat mens (door te geven dat ik enorm last heb van mijn rug en knieen dak dus niet met alles mee kan doen) en tussen neus en lippen door gevraagd of het erg was als ik 1 ding niet had Bloos

Jorrit

Berichten: 70
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Bleiswijk City

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 19:00

Looks like........ ontgroenen! Ben wel benieuwd wat het gaat worden, keep us informed Lachen

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 23:53

jij hebt nog geluk dat je er op voorhand van weet Lachen
m'n zus wist van niks Tong uitsteken
iig veel succes

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 00:00

Eek, dat hele ontgroenen is al het eerste wat ik absoluut akelig vind van een studentenvereniging Haha! Maar ehm... have fun dan maar *LOL*

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 13:12

er stond wel heel duidelijk dat het geen ontgroening was, omdat dat niet meer mocht ofzo (?)

ik ga proberen er zoveel mogelijk van te maken, ondanks mijn mankementje Tong uitsteken (enorme last van mijn rug en knieen)

zijn er trouwens nog mensen die hier ook heen gaan, of ken je iemand die er ook heen gaat?

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 13:29

Laura schreef:
Eek, dat hele ontgroenen is al het eerste wat ik absoluut akelig vind van een studentenvereniging Haha! Maar ehm... have fun dan maar *LOL*

Het is toch geen ontgroening?

Ik heb me doodgelachen tijdens mijn ontgroening Clown

Ik moest ook allemaal rare dingen meenemen. Ook een knuffel en die werd gedoneerd aan een goed doel voor kinderen in oorlogsgebieden.

De etensdingen worden gewoon gebruikt, de lege fles is waarschijnlijk om je water in te doen zodat je genoeg drinkt, kraslot wordt ook gewoon gebruikt door de vereniging (moesten wij ook, van de 280 loten was er 75 euro gewonnen Haha!, gewoon als extraatje voor de vereniging).
Het klinkt zo wel een beetje als een ontgroening. Maar het zal allemaal vast meevallen. Dat het geen ontgroening is omdat het niet meer mocht, lijkt me sterk. Je mag tegenwoordig bij ontgroeningen geen alcohol meer en er zijn nog meer strenge gezondheidsregels, maar op andere manieren 'ontgroenen' mag nog gewoon. Al weet ik natuurlijk niet hoe dat bij jouw vereniging gaat....
Leuk dat je bij een vereniging gaat en heel veel plezier!
Laatst bijgewerkt door Dorée op 15-08-04 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 13:31

Dorée schreef:
Het klinkt zo wel een beetje als een ontgroening. Maar het zal allemaal vast meevallen.
Leuk dat je bij een vereniging gaat en heel veel plezier!



uuhh, ik zit nog niet bij de vereniging, maar ga er wel mee op intro, om kennis te maken met de studentenvereniging
zo leer ik alvast wat mensjus kennen van mijn studie Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 13:32

Aha, op die manier. Nou dan zal het ook geen ontgroening zijn als je er (nog) geen lid wordt.
Have fun! Lachen

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 13:47

ik ga nu offline
ik weet niet of ik nog online komt vandaag
ik neem vanmiddag/vanavond namelijk de trein, om de reistijd morgenochtend wat korter te maken

ik kom donderdag terug en maak rond die tijd wel een verslagje ervan
wish me luck Nagelbijten / Gniffelen

Poffer
Berichten: 1656
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:01

good luck Tong uitsteken