Turkije Foto's! Vakantie in Içmeler!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Turkije Foto's! Vakantie in Içmeler!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 00:06

Nou, hier dan mijn vakantie foto's van Turkije! *LOL* Wij zijn in Içmeler geweest, ligt vlak naast Marmaris. We waren daar van 24 Juli 2004- 7 Augustus 2004.
Ondanks dat we bijna elk jaar met m'n moeder naar Turkije gaan was dit toch één van mijn favoriete vakanties!! *LOL*
Het zijn eigenlijk 82 foto's, maar heb de leukste er maar tussen uit gehaald, want anders duurt het wel erg lang!! Tong uitsteken

Enjoy, Enjoy, Enjoy!!! Pling

Afbeelding
Ons Vliegtuig, Onur Air! Turkse Maatschappij. Deze foto is 's Ochtends 10 uur ofzo gemaakt op Schiphol.

Afbeelding
Ons Appartement, Bahar! Leuk Appartement met aardige mensen! Pling

Afbeelding
We hadden meteen één van de eerste avonden *Turkisch Night*.. En dit was ons eten! Looks delicious right?!! Schijnheilig

Afbeelding
Dj Antonio!! *LOL* Hij was de grappigste van al die Turken daar, en schijnt zelfs mijn Schoonbroer te worden over 5 jaar. >;) *Blijkbaar heeft hij mijn moeder genoeg kamelen geboden voor m'n zusje Tong uitsteken *

Afbeelding
Hier waren Ik, Selma *vriendin van m'n zusje* en m'n zusje op het strand en wilden we graag op een luchtvoorwerp achter een speedboot. Maar we wilden niet op een banaan, want dat is saaaaaaaaii Dromen ... Vonden zij!! Schijnheilig

Dus gingen we op iets anders»»»
Afbeelding
Afbeelding
EN HET GING HARDDDD!!!!!
Afbeelding
Dit krijg je als je mij op de foto zet, terwijl ik niet wil!!

Afbeelding
's Avonds in het restaurant werd er volop gedanst op.. Jawel .. De Macarena, ChaCha-Slide, Sex on the Beach en wat je nog meer kan verzinnen!! Verward .. ZWAARRR voor schut! En er moest immers iemand foto's maken toch?! Pling Dus toen heb ik die taak maar op me genomen! Vingers aflikken

Afbeelding
Ik en een vakantie vriendinnetje toen ze wegging! Lachen Neeheee, ik heb niet gehuild hoorr! Huilen Maak je niet druk!! *LOL*

Afbeelding
Ik in het zwembad met Charles! Lachen Charles is dat roze geval! Schijnheilig Tsjaa, dingen moeten een naam hebben heh!! Bloos

Afbeelding
Hier gingen we met de boot net weg vanaf Marmaris Haven!

Afbeelding
Tsjaah, Dat krijg je van elke nacht uitgaan!! Mijn kleine zusje kon overdag niet opblijven!! Ach gut

Afbeelding
Dit was de lekkerste plek op de boot, het puntje op de voorkant! *LOL* Altijd wind stond daar, lekker het water onder je horen.. Lovers Alleen m'n zusje had dus op een gegeven moment m'n plek ingenomen!! Haha.. Pling


Wel es een ongeluk in een tunnel gezien?!! Schijnheilig Tong uitsteken .. Hahaa »»» Pling
Afbeelding
Was Baklava, lekker toetje van honing en pistache nootjes gemaakt! *LOL* Lekkerr!!.. En jahwel, mijn moeder heeft me geleerd om met me mondje dicht te eten... Bloos

Afbeelding
Dit was de avond dat we weer naar huis gingen Verdrietig , Met 2 Turken van daar. Antonio, mijn schoonbroer Tong uitsteken en Alex!
*Ik heb trouwens wel een gigantisch aangebrand poffertjesporum op die foto.. Bloos Whoehoee!! Schijnheilig *..

Afbeelding
Wachten.... Wachten.... En Nog eeeeeenss wachten... Gaaaap !! Dit was op het vliegveld Dalaman in Turkije. We waren al sinds 1 uur 's nachts onderweg, terwijl we pas om 6 uur 's ochtends gingen vliegen. Je begrijpt dat ik niet het allervrolijkst was op dat moment!! ~~}>

Afbeelding
En toen waren we weer op Nederlandse bodem!! *LOL* Ons vliegtuig op Schiphol weer! *LOL*

Hoop dat de foto's een beetje indrukwekkend waren!! Vingers aflikken Bloos .. hahaa, Ik heb in ieder geval een leuke vakantie gehad, en misschien gaan we in de herfst weer!! Haha! Heb er NU al zin in!! *LOL*

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 04:13

Dat ziet er echt super leuk uit! Maar hmm die vrouw op de boot lijkt wel topless? Bloos!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:26

Is ook volgens mij, maar wat maakt het uit?! Haha! ziet er leuk uit btw! Niet ziek geworden in Turkey?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:29

Leuke foto's, ben niet jaloers hoor Schijnheilig
Ik ben ook 2x in Içmeler geweest. In het hotel, Marmaris Park (en het lag toch echt in Içmeler Verward). Ken je het? Haha!
Turkije is echt zo vet he. Wij gaan er ook elk jaar heen en ik kan er geen genoeg van krijgen Schijnheilig
En over Baklava, hmmm dat is zoo lekker Cool Jammer dat ze dat hier niet overal op het menu kaart hebben staan als toetje Vingers aflikken

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:10

Guinevere .. dat je dat opvalt

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:14

Kliko"]
Is ook volgens mij, maar wat maakt het uit?! Haha!
[/quote]Hangt er vast vanaf of jij de foto alleen maar bekijkt of dat je zelf de topless vrouw bent. Knipoog

[quote="chagrijntje schreef:
Guinevere .. dat je dat opvalt
Tong uitsteken

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 10:50

Guinevere schreef:
Dat ziet er echt super leuk uit! Maar hmm die vrouw op de boot lijkt wel topless? Bloos!


Hahaa, Ja die vrouw is ook topless!! Bloos Was de moeder van een vriendin van me zusje, maar ik wou dat eigenlijk niet melden hier op Bokt.!! Tong uitsteken Maar ze was niet alleen topless hoor, soms liep ze nog in een string, maar op het strand liep ze wel eens naakt!! Bloos

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 10:54

Kliko schreef:
Is ook volgens mij, maar wat maakt het uit?! Haha! ziet er leuk uit btw! Niet ziek geworden in Turkey?


Ben niet ziek geworden in Turkije hwahwa!! Lachen Ben juist NU een beetje ziekig aan het worden! Verward Verkouden, keelpijn enz. Lachen
Turkije was daar zo warm dat ik elke nacht op het balkon geslapen heb, alleen werd om 5 uur steeds wakker gemaakt door de Moskee!! Schijnheilig Altijd fijn.. Lips are sealed
Wel had ik toen ik het vliegtuig uitstapte in Turkije dat ik een klap in m'n gezicht kreeg door de hitte!! .. Dat is wel even wennen.. Bloos

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:42

Ey Migz leuke picca's Cool !! En hoe is't nu met Charles Haha! Ben benieuwd wat je voor me hebt meegenomen uit Turkije... Clown Heb echt zin in morgen!!

PS en ONUR zo heette die goudviszoenlip turk van mij vorig jaar, ha ha echt te erg Misselijk

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:36

Hee!
Onur Air ...
Wij zijn gister teruggekomen uit Turkije (Antalya). We zouden eerst om 17h30 vliegen, dat werd 19h30, vertraging tot 22h00 en uiteindelijk zijn we om 23h15 vertrokken... Tja... Op de heenweg hadden we ook al flinke vertraging, maar gelukkig was de vakantie verder te gek, dus vergeten we de vliegreis snel maar! Hadden jullie ook afgekeurde Air France vliegtuigen *LOL*?

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 20:36

astridastrid schreef:
Hee!
Onur Air ...
Wij zijn gister teruggekomen uit Turkije (Antalya). We zouden eerst om 17h30 vliegen, dat werd 19h30, vertraging tot 22h00 en uiteindelijk zijn we om 23h15 vertrokken... Tja... Op de heenweg hadden we ook al flinke vertraging, maar gelukkig was de vakantie verder te gek, dus vergeten we de vliegreis snel maar! Hadden jullie ook afgekeurde Air France vliegtuigen *LOL*?


Tsjah, vertragingen zijn erg k*t!! Wij hadden vorig jaar 16 uur vertraging toen we vanuit Rhodos kwamen, maar dat was met Dutchbird! Lachen Eindstand zijn we met Air Holland naar huis gekomen! Lachen
Maar Onur Air vond ik opzich best een goede maatschappij, beter dan Istanbul Airlines waar we normaal mee vlogen! Frusty .. Alleen Onur air was goed wanneer je wel eenmaal in de lucht zat, want bij stijgen en dalen zag je gewoon de bagagebakken boven je hoofd bijna naar beneden komen Verward

En op de terug weg, gelukkig was dat 's ochtends heeeel vroeg, en sliep bijna het hele vliegtuig, kwam er opeens rook in de hele cabine! Schijnheilig Ik dacht echt dat m'n tijd geweest was!! Huilen .. Maar de Airco bleek op hol geslagen te zijn!! Bloos! Maar toch..

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:31

oww wat heerlijk om die foto's te zien. Ik ben net terug gekomen uit Alanya en ik mis het nu al zo verschrikkelijk! kheb het hier onwijs koud en mis me turkse vakantie vriendje Boos! Ik kan mijn foto's pas vrijdag ophalen dus moet nog ff w88 helaas...
ik had trouwens 8 uur vertraging op de heenweg was echt zwaar poedersuiker!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 15:50

fabiola schreef:
oww wat heerlijk om die foto's te zien. Ik ben net terug gekomen uit Alanya en ik mis het nu al zo verschrikkelijk! kheb het hier onwijs koud en mis me turkse vakantie vriendje Boos! Ik kan mijn foto's pas vrijdag ophalen dus moet nog ff w88 helaas...
ik had trouwens 8 uur vertraging op de heenweg was echt zwaar poedersuiker!


Ik ben ook benieuwd naar jouw foto's! *LOL* Beetje jammer dat jij vertraging had zeg!! Verward Alleen, ik heb het niet echt koud hier.. Vind het alleen beetje smerig weer, want.. OF het is te warm..*je komt net de douche uit loopt 2 stappen en je zweet voor 10 man* of het water komt met bakken uit de lucht vallen! Verward Beetje raar.. Maar leuk dat jij het ook fijn gehad hebt!! *LOL* OK dan!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:40

tis hier idd vet vaag weer ja maar toch heb ik het koud want in Alanya was het toch wel elke dag min 40 gr :S maargoed foto's krijg je nog wel te zien Haha! kan je hard lachen want ze zijn zwaar debiel Haha! vrijdag of zaterdag heb ik ze

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:30

zitten leuke foto`s tussen hoor

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 23:06

calypso1989 schreef:
zitten leuke foto`s tussen hoor


hahaa, Dank je!! Pling Sommige zijn zwaar voor schut, maar vind dat iedereen ze wel mag zien!! Tong uitsteken

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:32

leuk