informatie beheer groep

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

informatie beheer groep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 22:09

Wie heeft er ook altijd zoveel problemen met de IBG?? Ik dus wel nou blijkt mijn vader ineens miljonair te zijn haha mocht ie willen Haha! en krijg ik dus haast geen studiefin meer. Al een aantal boze brievenmaar nog steeds niks. Ik moet van mijn ouders ook zelf mijn studie betalen zal ik het lesgeld verrekenen met de studiefin kan dat ineens niet meer en of ik binnen 2 weken wel even wou betalen nou sta ik dus rood en niet zo'n beetje ook??

Hebben jullie ook altijd zoveel problemen met hun!!??

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 22:13

Eh nee, ze zijn wel vaak een paar dagen te laat met de stufi, soms net té laat, maar dat vergeef ik ze. ook hebben ze de wijziging dat ik toch echt geschiedenis doe en geen nederlands niet helemaal door gekregen (maar what the hell, als ik maar centjes krijg!).
Ik krijg ook alleen maar basisbeurs......maarja.
Bel er anders eens heen, en eis dat ze het direct regelen.....gewoon héél kwaad worden, dan krijg je veel gedaan! succes!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 22:20

jamaar dat heb ik al 3 keer gedaan en het helpt gewoon niks en als ik dan vraag of ze de brieven hebben gekrgen hebben ze die niet terwij ik er al 4 op de bus heb gedaan

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 22:26

Zelf heb ik eigenlijk nooit problemen gehad, ook niet met wijzigingen. Mijn huisgenote echter wel: die had zo'n controle briefje precies verkeerdom ingevuld, dat ze thuiswonend was ipv uitwonend. Zij heeft dus 4 maanden lang 300 piek te weinig gekregen en heeft echt vanalles (huurcontracten van kamer, bankafschriften) op moeten sturen om het tegendeel te bewijzen. En zij heeft ook vaker dan 1x wat op moeten sturen, daarbij ook nog tig keer met die lui aan de telefoon gezeten, heel irri, maar ik geloof dat het nu geregeld is.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 02:25

pffff.... tell me about it... ik ben ondertussen klaar met mijn studie en heb de laatste twee jaar van mijn studie een volledige lening gehad van deze best mensen. ongeveer een jaar geleden kreeg ik een formulier in de bus met de vraag of ik uitwonend was. Zat op dat moment in Nieuw Zeeland dus was uitwonend Haha! Ik was er altijd vanuit gegaan dat een complete lening hetzelfde was voor inwonende als voor uitwonende studenten dus heb dat formulier nooit teruggestuurd. Twee maanden nadat ik terug was kon ik bijna afstuderen en heb me dus uitgeschreven en ik moest toen ook mijn OV-kaart inleveren die ik nooit had opgehaald omdat ik over een auto beschikte (jaja... een student met een auto Haha! ). Ik ben toen naar het postkantoor gegaan om mijn niet opgehaalde OV kaart in te leveren, maar ik kon hem pas inleveren nadat ik hem in mijn bezit had Verward ik had dat kaartje niet meer dus moest een nummer aanvragen om mijn kaart op te halen. Hmmm..... Verward vaag gedoe.... op het moment dat ik hem op had gehaald had ik hem ook weer ingeleverd. Leuk... die bureaucratie Party!! maar goed... dit verhaal was bijzaak... nadat ik te horen kreeg op het postkantoor dat ik dat nummer aan moest vragen heb ik gelijk gebeld met de IBG om het nummer aan te vragen... ik kreeg daar te horen dat mijn OV al was ingeleverd Verward Ikvroeg toen ook maar eens naar dat formulier en ze vertelden mij dat ik dat formulier niet meer in hoefde te leveren en dat dat wel goed kwam... wat schetst mijn verbazing... een week geleden kreeg ik een brief van de IBG dat ik een kortlopende schuld heb lopen van vier cijfers in Euro's en of ik die wel meteen wil terug betalen anders wordt het omgezet in een langdurige lening... ()*()%%%^%$%$^&)_(_)()_^%$%^$%I)&*)*(&%$^%$^%^R^%R^% if you catch my drift!!!!!