De week van Auw?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

De week van Auw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 22:30

Heb ik dat Tong uitsteken

Was van de week snikheet dus ik dacht doe aardig en maak een modderbad voor het varken Babe.
Nou was ik daar al aan het uitmesten en er stond een hele grote bak water van de ezels. Ik Bak opgetild, wou ik van het stoepje af, ga ik toch onderuit Bloos met waterbak en al dus ik zat helemaal onder. Krijg ik spontaan de slappe lach, de beheerster die voorbij liep en Babe zag je echt zo kijken van Verward maar oke.
Alles schoongemaakt zag ik dus dat mijn knie open lag. Gaan ze er van die wondspray op spuiten... Prikken joh!

En toen vandaag. Gisteren was er een papegaai gebracht "Lorre" om een paar weekjes bij ons te logeren. nou hebben we er zelf ook 1 "Bartje" en die 2 vermaken zich wel zo samen. Nou was lorres vrouwtje wat vergeten dus kwam het nog even brengen. Lorre kreeg dus vol de aandacht dus ik dacht, ik doe lief en geef bartje even aandacht, dus wil hem aaien en hij bijt me toch hard in mijn vingers (en hij wou niet loslaten) wow echt ontzettend pijn Haha! Die mensen stonden erbij dus kon ik moeilijk op dat beestje schelden.. Ach ja nadat die mensen weg waren heb ik even met Bart gesproken, ik ga hem niet meer aaien dus Knipoog en mijn vinger en knie? Die hebben nog steeds auw, maar daar komen we ook wel overheen..

Dus moraal van dit verhaal... Als je lief wilt doen voor je beestjes wordt je gelijk gestraft met pijn Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 13:03

aaaah zielige jij Ach gut

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 13:17

Awh gossie Ach gut

Ik had gister auwie, toen ik aan t werken was wilde ik een fles pakken en ik sneed mn duim aan de rand van de dop. Die was namelijk nogal scherp, auwie Verdrietig Tong uitsteken

    Dance to express, not to impress.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 14:17

aah wat zielig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Amber_anne, AmberG, Ange29, Besje, BlueStocking, Dirkje_Nero, dolor, Eulogy, Ianrowan2009, janneke_S, Kairos, laura22, leintje_, Murloc, nuevo_mien, Nustice, Olga89, VuurVleugels, Weenck en 212 bezoekers